@Durable hvordan skal Nucana bli en trussel? Tenker du på
at de henter mulig samme pasienter til sin studie er du inne på noe. PW kommenterte vel det under Q i dag noe om dette somlite fokus på UK site for PCIB?
Ellers så klarer jeg ikke se noe trussel. Det er også beskrevet godt årsak til at Nucana ikke vurderes å være en direkte konkurrent til PCIB. Snarere vurdert som mulig partner.
«Da hvis standard of care behandlingen endrer seg, så vil man da bruke denne nye standard of care i tillegg til PCIs teknologi hvis den er kommet fram og på markedet. Så for meg er dette en mulighet for PCI Biotech , og ikke noen trussel på noen som helst måte.
At en cellegift skal bli så bra at det ikke blir behov for å behandle mere har jeg ikke noen som helst tro på. Og jeg kan ikke skjønne annet enn at dette nye produktet også blir tatt opp i endosomene, og at de trengs å frigjøres på samme måte. Og det er det PCI gjør.
Så kort oppsummert så kan dette være veldig positivt? Jada, det er i hvert fall ikke negativt, og det kan være positivt».
The company continues to have full focus on enrolment of patients into the RELEASE study. The expected timeline for the planned interim analysis is retained as a range from 2H 2022 to 1H 2023
og alt av edder og galle er indiskontert? I så fall er det håp, tro og kjærlighet i negativ forstand som lever i beste velgående