Podcast radforsk 11.11.20
Anbefaler alle med interesse lytte til podcast for å danne seg et godt bilde!
Spm: Mistet troen på selskapet/teknologien?
svar- Einarsson: «…det synes jeg er helt ubegrunna. Fordi dette er sånn denne verden er. Så får vi svelge den lille skuffelsen håp om at det ble en hyggelig avtale. Men er man aksjonær i slike type selskap er det noe bare må svelge når de kommer og se fremover. Synes Per er veldig tydelig på å presisere at dette ikke er noe negativt for teknologien. Og vi må jo tro dem da når de sier at det er gode resultater og at de skal publisere de. Vil jo bli avslørt ganske godt hvis de ikke er det. Så det tror jeg faktisk på. Og så tror jeg litt på usikkerheten på selskapet har vært dette og så har det vært RELEASE studien og rekruttering. Det er klart det å få rekruttering på studie tilbake på track igjen ihvertfall så
nærme som mulig og de grepa som de nå forklarer at de har gjort hele veien ser at jeg tror de kommer i mål med RELEASE studien innenfor det tidsrommet som er ganske bredt og det er sikkert riktig og veldig fornuftig å være så brede på det nå. Men hvis det kommer tilbake har vi jo… må ikke glemme at hvorfor de gjør pivotal studien som har noen utrolig bra resultater i tidligere studier som da danner grunnlaget for denne studien. Så jeg har absolutt tro på PCI Biotech fremover også. « …» si at tror at RELEASE og fimachem kommer til å levere resultater som gjør at det er vel verdt å være aksjonær og så får eventuelt fimavacc og fimanac være bonuser om de kommer, sånn tenker jeg i dag ihvertfall».
PW: « jeg synes det er en god analyse av Jonas»
«…og Når det gjelder fimaNac det er ikke dødt på noen som helst måte. Langt ifra, vi har gode resultater og vi kommer til å være offensive i vår videre utvikling av den teknologien også. Fimavacc har gode resultater fra fase1…
Ronny:… vi har Mnok 210 i banken…og har runway 2 år… har muligheter for å rekke interim…