Ikke umulig at utfallet med AZ tidligere i år har påvirket valg av strategi med VACC og fått prosessen ytterligere forsinket
Riktig.
Og nå, når det er blitt desember, så er det IKKE høst lenger. Det er vinter.
Per Walday definerer vel høsten som hele H2 og frem til og med Q1-21 presentasjonen.
Det er umulig å vite for oss aksjonærer, da der kan være gode prosesser som tar lang tid bak pålagt konfidensialitet.
De har også sagt at pga situasjonen så har det vært alle mann på dekk og full fokus på release. Tipper vi får en oppdatering i forhold til veien videre utover det som skjer med DCPrime(eller med dem) i løpet av våren eller sommeren.
Angående Vacc. Svenske Immunicum som i november i år inngikk avtale om å erverve alle aksjene i DCprime (PCIB samarbeidspartner innen Vacc/Nac fra 1. september)
Er det noen som har gjort et dykk i hvilke samarbeid Immunicum ellers har gående?
Fant dette fra «arkivet»:
2019: Immunicum’s vaccine fails to beat Pfizer’s Sutent in phase 2
Immunicum’s allogeneic dendritic cell vaccine ilixadencel has failed to better the 18-month survival rate achieved by Pfizer’s Sutent in a phase 2 metastatic renal cell carcinoma trial. As of the cutoff, 63% of patients in the ilixadencel arm were alive compared to 66% in the Sutent cohort.
2018: Immunicum AB (publ; IMMU.ST) announced today that it has entered into a collaboration agreement with Merck KGaA, Darmstadt, Germany, and Pfizer to evaluate its lead product, ilixadencel, an off-the-shelf cell-based cancer immune primer, in combination with avelumab*, a human anti-PD-L1 monoclonal antibody, in a planned multi-indication Phase Ib/II clinical trial.
Om A.Z kommer på banen igjen ( etter de ønskede raskere pengene med Covid-19) er ikke så interessant.
Når influensaviruset har mistet interesse er kreft noe som stadig er aktuelt å behandle. - Et mye større case, for flere enn A.Z.
Her stiller Moderna eller andre dårligere til på startplass, enn Pcib.
Å si at Moderna stiller dårligere enn PCIB blir bare useriøst.
Selv om jeg synes de er meget overpriset så er faktum at Moderna er verdsatt til 60 milliarder USD og er nå kjent av hele Farma bransjen hvis ikke de allerede var før Covid. PCIB klarer ikke en gang å utlisensiere teknologien sin selv i disse Pandemi tider…Enn så lenge!
Du skulle tro at et selskap som kan øke immune og T-Cell respons så betraktelig som PCI ville hatt store farmasi selskaper bankende på døren akkurat nå!
Jeg er tungt lastet (for meg), i PCIB og har kjempetro i teknologien hvis ikke ledelsen, men det går ån å være realist!!
Ikke sant. Og det var vel hva de fleste av oss trodde naar vi investerte i PCIB, men saa har ikke skjedd. Hvorfor?? Fra en med like stor tro paa teknologien;-))
Hvorfor?? Ja sier det!!
Det er mye som ikke jeg forstår.
Det er mye som ikke jeg får til å stemme.
Etter 5 års samarbeid og det store gjennombruddet med Nac i fjor så finne vi plutselig Ut at AZ hadde ikke noe produkter eller prosjekter til Nac. Hva f…n har de holdt på med i 5 år da??
Visste ikke AZ om dette i fjor før de inngikk evalueringsperioden?
En ting jeg er sikker på er at Covid situasjonen har endret mye .men at Vacc og Nac skal bli mindre interresant nå har jeg ingen tro på . Med det sagt så må vi ha en mye mer fremoverlent Og aggressiv ledelsen som klare å få ut budskapet Til Verden Og realisere potensialet til denne fantastiske teknologien i form av kommersielle avtaler som medføre penger i kassen!
Prøv å roe han ned.
AZ har droppet PCIB, så det er bare å glemme dem.
Tror ikke du skjønner poenget mitt Ebitor.
Du som den mest negative av alle aksjonærer burde ha forståelse for at jeg er forvirret over manglande forklaring fra PCI sin side!
“MRNA-vaksinene fra BioNTech / Pfizer inneholder polyetylenglykol (PEG). 70% av mennesker utvikler antistoffer mot dette stoffet - dette betyr at mange mennesker kan utvikle allergiske, potensielt dødelige reaksjoner på vaksinasjonen.” ( Har ikke lenke.)
Alle B.F. ser ut til å løpe etter Covid-19 vaksine, og raskere penger.
Jeg tror dette er grunnen. De som vinner dette kappløpet kan vel kjøpe det meste av ønsket forskning etterpå.
Feil.
Det som til tider har irritert meg grenseløst, er haussernes uforbeholdne forventninger om en milliard avtale med AZ.
Omsider ble det bekreftet at det ble ingen avtale.
Jeg er selvsagt skuffet, men håper at det vil dukke opp andre partnere, som er villig til å jobbe for å kommersialisere forskningsresultatene PCIB kan vise til.
BP vil neppe tjene penger på Covid-19 vaksinen da den nærmest gis bort gratis.
Men positiv publisitet får de mye av.
Den er “gratis” for befolkningen. (Dvs. betalt fra nasjonenes/befolkningenes skatteinbetalinger. )
B.F. er nok ingen altruistiske organisasjoner.
De får 40 USD pr. person, eller det samme som er vanlig for influensavaksiner.
https://www.healthtalk.no/alle-artikler/usa-fastsetter-global-referansepris-på-coronavaksiner-til-prisen-for-en-influensavaksine/
Kjøpt inn i stort, (x2 ?) fra “verdenssamfunnet” dvs. hele jordens befolkning . (x2?)
En milliard her & en milliard der, - det blir fort penger av det.
Ex-Pfizer Exec Demands EU Halt COVID-19 Vaccine Studies Over ‘Indefinite Infertility’ And Other Health Concerns!