Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

:partying_face:

17 Likes

burde få tettet gapet snart :slight_smile:

5 Likes

I 2022 boer vi baade ha en Nac og Vacc avtale det foelger penger med, kanskje Bacc avtale ogsaa (med penger), samt veldig gode nyheter fra Release studiet.

Hvis saa skjer, tror jeg PCIB kursen vil gaa mer enn 10 gangeren.

2 Likes

Mind the gap solo, må først raskt opp for å tette gapet på 54kr :rocket: :joy:

2 Likes

Det haaper jeg skjer foer 2022.

1 Like

Med PCIB ser du opptil flere ganger at det skjer direkte, raskt og helt plutselig! Name of the volatility

Typisk nyttårsrakett pick og PCIB ble valgt av DNB for å være i deres portefølje i år. PCIB kan kanskje gjøre det skarpt der, winner ?

7 Likes

Hvis alle de faller på plass så bør de børsnoteres i statene , da går det mye mer enn 10 gangeren men akkurat nå er det bare en våt drøm!

Må ha mye flaks og hell på vår side for at dette skal skje men det er lov å håpe!

2 Likes

@Ukno1 høres ut som du beskriver alle de bioteksselskap som prises til milliarder og er i preklinisk fase :sweat_smile:?

Nu er det vel slik at RELEASE allerede er i avsluttende fase og at interim resultater fortsatt estimeres til 2022. I biotek er dette kort tid. Klart det er usikkerhet også ved RELEASE, men du verden hvordan risikoen over år med gode resultater og gitte privilegier fra regulatoriske myndigheter har redusert risikoen betydelig siden oppstart og øket likelyhood of approval betydelig (LOA%)!

Kall det hva du vil, kall det gjerne våt drøm! Foreløpig kaller jeg det bare gode resultater, og la det fortsette :crossed_fingers: :muscle:. I så fall blir det med doblet overlevelsestid mot SoC et produkt i markedet som vil hjelpe pasienter i førstelinjebehandling som i dag ikke har en godkjent behandling. Håper og tror på gode resultater og stang inn med rekruttering med over 50 sites (også sites i Asia)! Ikke minst det fortjener pasientene world wide for det finnes vel ingen direkte konkurrenter til RELEASE? Og hva er fremtidsutsiktene uten at PCIB lykkes? Slim, nei PCIB har ikke annet valg enn å lykkes med RELEASE :pray:.

(Og gjerne innen Vacc, Chem generelt, Nac og Bacc og mulig andre teknologiben)

5 Likes

Vaccibody har allerede startet løpet, men det virker som om flere kan komme etter.

Programleder podcasten DnB utbytte (fra ca 5.30):

Det at budene igjen tilsynelatende sitter løst i sektoren, det er moro det.

Jonas: Jeg må bare bekrefte det Benedikte sier. Vi ser en stor interesse, og en veldig mye større interesse nå rundt selskapene våre, enn for få år siden fra BP. Spesielt gjelder det nå teknologi-plattform-selskaper.

34 Likes

Fin oppgang i dag, måtte den fortsette slik over lang tid😛 tenker at det er på sin plass å diskutere om styret bør gjøre noen grep mtp hvor aksjekursen er i dag og med den informasjonen de har, hvor den burde/kunne ligget. Hvis det er mange som er kritisk til hvordan det kommuniseres, da burde de evaluere dette. Det kan godt være at PW er rett mann videre, men det kan også hende at det er påtide med annen strategi og taktikk…? Har PW muskler nok? Jeg har noen aksjer og kommer uansett til å holde på disse til kursen blir hvertfall 10 gangen.

3 Likes

Hvor har det egentlig blitt av Snoeffelen?
Meget aktivt før, men etter AZ fadesen nesten helt borte fra PCIB trådene.
Det gjelder forsåvidt andre profilerte PCIB forkjempere også.

4 Likes

De fleste har jo brent seg etter PW sine uttalelser. Info til markedet på den og den datoen, wet inc, avtale kommer, overrasket over kurs fallet etter az sa nei til videre avtale. Blir vanskelig å holde ut når mannen i sjefsrollen ikke evner å informere markedet på riktig måte.

1 Like

Forstår godt om disse seriøse skribentene holder seg unna såpekokeriet frem til det kommer noe fundamentalt å diskutere.

5 Likes

Profilerte “forkjempere” må få lov til å ha litt pause mens de venter på neste skritt. Imens dukker det nok opp flere skeptikere med litt skrivekløe her…men noe “såpekokeri” synes jeg ikke det er her…og den stakkars aksjekursen har steget 40% siden krakket…og det ikke mange ukene siden…dette er småprat med tanker , ikke fundamentaltråd

4 Likes

Alle vet jo at PHO er moren til PCIB. Barn gjør det ofte mye bedre enn foreldrene, de er bare yngre , og kommer senere igang. PHO kan godt ligge å vake omkring 100 til neste år , mens barnet hopper til både 200 og 300…og 400 …allerede i 2021

6 Likes

Side 52 i fredagens Finansavisen

Tabell over unormal høy omsetning

10 plass: PCI Biotech 250,92%

11 Likes

Herregud Ebitor, må du alltid komme med negative kommentarer?

Har det vært noe nevneverdig for Snøffelen å kommentere i det siste? ( Etter AZ )

Han er sikkert lei skribenter som deg som kommer med den ene idiotisk kommentar etter den andre!

14 Likes

Hva gjør dere egentlig den dagen Snøffelen sier han har solgt?

4 Likes

Geiran, jeg gjøre mine egne beslutninger når det gjelder investeringer mine.

Snøffelen er en meget dyktig skribent og jeg setter enorm pris på bidragene sine men med det sagt hvis han ba meg setter hodet mitt i en ovn så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort det!!

Håper dette svarer spørsmålet ditt Geiran! :slightly_smiling_face:

4 Likes

Er som en skriver litt lenger opp her. Jeg har ikke skrevet noe siden det ikke er så mye å kommentere egentlig.

Men synes det er interessant med diskusjonen rundt fimaVACC, og hva som eventuelt skjer der.

Grunnen er at jeg ved en anledning snakket med styreformannen om fimaVACC.
Og han var veldig tydelig på at «man får bare et straffespark, og da skal ballen i mål».

Jeg forstod det slik at man velger riktig applikasjon og indikasjon, bruksmåte og bruksområde, er overordnet alt annet.

78 Likes