Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

42 millioner mennesker i Ukraina. … Forresten er “bildet” av Alfred .E.Neuman noe som gir godt humør:))

3 Likes

Hadde Pcib komt ut med en børsmelding at de har kjøpt en vindpark i Sverige , en solcelle park i Italia og ønsker å produsere hydrogen,
Ville aksjekursen 10 doblet seg.
MEN. Vi kan BARE kansje spille en viktig rolle i verdens største fare, antibiotika resistens.
Lure kroppen ,og produsere insulin og kansje radere bort diabetes2.
Så kan vi forsterke virkningen av cellegift med opptil 100 ganger.
Listen er kjempelang…
Ikke rart at verdsettelsen av noen solparker er mye høyere, for det er jo helt unikt​:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

12 Likes

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan bestille børsmelding fra enkeltselskap på sms?

VARSLE PCIB NYHETER

Til 2022

1 Like

Tror ikke det funker lenger🙂

Nei den tjenesten er avsluttet.

1 Like

Sbanken har det, på email

1 Like

Flott graving, @alfred_e_neuman

Ser virkelig ut som Ukraina er godkjent!

Jeg kommer til 45 åpne sites og 7 under åpning.

Da venter vi på Thailand som neste land ut. Er på du på saken, @alfred_e_neuman :wink:

34 Likes

Ukraina er supert, kommer til og kompansere for hele USA :wink:

Bare la kursen ligge i ro fremover, så kan vi laste tungt seint i løypa mens markedet sover :see_no_evil::thinking:

16 Likes

Det ville vært noe, MEN markedet sover sjelden lenge og har en tendens til plutselig å våkne på endringer i fundamentals :wink: :star_struck:.

Kan liksom ikke stige 1000% på en dag :partying_face::joy:? Eller?

3 Likes

Du kan også skru på Nyhetsvarsling med knappen nederst i denne tråden. Da får du e-post eller pushvarsel hvis du har TekInvestor appen installert :slight_smile: Varselet lenker også direkte til diskusjonen her så du kan se reaksjonen på meldingen.

7 Likes

Skulle helst bare hatt børsmld. Vet det gikk før, men usikker nå som det er blitt euronext…

Det er børsmeldingen vi sender ut, så snart vi ser den (innen 1 minutt som regel)

2 Likes

Du kan også gå på selskapenes web sider og melde deg på nyhets meldinger, da får du dem inn på din mail adr.

I Usa er 250 000 vaksinert bare denne uka og snart kommer Moderna vaksina. Tror på skikkelig ketchupeffekt i løpet av våren der mtp rekruttering.

Det er lov å håpe men de som velger å satse på andre hester framover kan fort brenne seg. Markedet har en tendens til å se ting tidlig, og jeg mener at PCIB er satt opp for en kjempereykl nå utover våren når pandemien slipper taket.

Og da har vi ennå ikke nevnt fimaVacc…

18 Likes

Jeg har vært tungt inne i pcib (etter min målestokk), men solgte meg helt ut - for første gang på to år etter at AZ avtalen røyk. Selvfølgelig ergerlig å se at kursen har økt med 40% siden da, men er glad på deres vegne.

Tror jeg kommer til å avvente en ny emisjon før jeg igjen blir aksjonær & evt en oppdatert timeline på GGK studiet. Er sikker på at PCIB kommer til å lykkes med Release studiet, men klarer ikke helt å se at de klarer å holde tidslinjen, men alle forsinkelsene knyttet til covid

5 Likes

Da er USA ferdig vaksinert om ca 23 år :laughing:
Vaksineprogrammet kommer ikke til å gi noen særlig effekt på innrulleringer til kliniske studier før tidligt til sommeren, det er mitt stalltips.
Vi er på vei inn i, ikke ut av, en vanvittig smittebølge i hele USA og Europa.

5 Likes

Jeg tror også på en rekyl, men ikke før til sommeren, og først tror jeg vi skal nedover.
Det blir en lang og tøff Covid-vinter og når selskapet på Q1-21 fortsatt melder om elendig rekrutteringstakt (og kanskje FORTSATT venter på first patient dosed i USA), kan kursen igjen få seg en knekk.
Hvis de derimot har fått opp rekrutteringen kan aksjen reagere motsatt.

Får vi forsinkelse og ny emisjon? Ikke utenkelig, men heller ikke nødvendigvis. En fimaVacc-avtale eller en Asia-avtale for fimaChem, som det følger cash up front med, kan være redningen. :crossed_fingers:

Magefølelsen sier ned først, og så kraftig opp fra mai/juni.

4 Likes

Leste at det ikke er slik. Du kan fortsatt baere viruset og smitte andre etter at du er vaksinert. Du kan til og med bli syk, men vaksinen soerger for at symptomene er milde, og det er langt mindre sjanse for at noen doer. Saa og si 0, men viruset kommer til og vaere her i mange aar.

Derfor trengs det nok en vaksine runde 2 med PCIB’s hjelp, for helt og ta knekken paa Covid 19 viruset;-))

5 Likes

Sannheten er vel at det er ingen som vet hvorvidt man vil kunne bli bærer av viruset og dermed smitte andre. Rett og slett fordi det ikke har vært spesifikt testet. Største boosten får man nok når risikogruppene er ferdig vaksinert. Som vil si iløpet av noen få måneder.

10 Likes