Det ble sagt på en Radium episode, kan ikke gjengi akkurat hvilken akkurat nå. Ja det har vært en del utsettelser, men når CEO uttaler seg på den måten vet han selvsagt mer enn hva som blir kommentert på ulike forum. Jeg liker den uttalelsen og det vitner om selvtillit. Jeg er også ikke fornøyd med å ha tapt så mye papirpenger men jeg har fortsatt troen og jeg er neppe alene om det.
Hadde hans avtaleresultater, vaert like gode som hans selvtillitt, ville alt vaert paa topp. Men det er nok mange paa dette forumet som har hatt mer rett enn PW saa langt desverre. (ikke undertegnede) Uansett, haaper jeg paa at de gode forsknings resultatene en dag vil skape verdier for PCIB aksjonaerene.
Tenk når dagen kommer hvor påbegynte studier og phases gir god avkastning som predikert av diverse analyser osv. Da vil alle som har mistillitt til PW snu om på 5-øra og knekke TI med lovord om ledelsen…
TTT … Har full tillitt til både PW og ledelsen. Bare vent å se. Ingenting endrer det fundamentale og sist men ikke minst ikke glem at vi har vært i gjennom et år som har rystet en hel verden med pandemi og dens konsekvenser både økonomisk og helsemessig.
Et lite ordtak til alle aksjonærer, spesielt enkelte i PCIB:
“If you live the past, you’ll die in the present”
I extension studien fikk 4 av 7 dobbel behandling. Følger man dette forhåndstallet er ikke mellom 14 og 22 pasienter usannsynlig. Begynner å haste hvis pengene skal strekke til.
Får håpe det ikke stopper opp i Tyskland.
Artig.
Hva tenker du om (22/2)*(4/7) da?
Ser den. Tenkte på pasienter som har blitt behandlet med Amphinex. Ser jeg uttalte meg noe uklart og riktig presisering av deg. Så totalt pasienter innrullert blir da mellom 28 og 44.
Nå har vi alle spekulert alle varianter i forkant av AZ melding… Hvor mye mer kan de skrive før det foreligger mer info om fremdriften.
Tror mange er mettet av å spekulerer rundt PCIB. Den kommer, men tar tid
Det er jo ikke så himla mye å skrive om da Solo, som ikke har blitt sagt før.
I kliniske studier innen onkologi er det generelt blitt vanskeligere med rekruttering under covid. Ikke unikt kun for PCIB. Det som kanskje er unikt for PCIB er også egen vaksinasjonsteknologi som absolutt bør ha blitt mer verdifullt etter verdens fokus på vaksinasjon nu og i fremtiden.
PCIB har gjort en rekke endringer på inkluderingkriterier mm og etablert sites i to ulike land i Asia og det kan se ut som også Ukraina er nytt land med sites. God info om mye av dette ved forrige kvartalspresentasjon. Det ser da ut til at målet om over 50 sites snart er nådd.
Målstreken er flyttet noen mnd. Og hva er noen mnd eller ett år i biotek? Next to nothing! Fortsatt interim resultater estimert 2022. Sklir kanskje inn i 2023. Men vi snakker da om en mulig blockbuster kandidat med interim resultat i 2022/23. i biotek er dette innen onkologi og 1 linjebehandling stor verdi. 2022/23 er jo nærmest i morgen og verdsettes selvsagt!
Har vi andre norske biotekselskap som kan ha et produkt klart i samme moment?
Tyngden av resultatene er gitt av regulatoriske myndigheter som EMA og FDA! I tillegg til stats cohort 4 som viser tilnærmet doblet levetid mot SoC (og i indikasjon finnes ikke godkjent legemiddel slik jeg har forstått det!). Det er VIRKELIG et skrikende behov og gode resultater. Det er selvsagt ikke PW alene som sier dette. Det er FDA, EMA og akademia gjennom journals blant annet. Det er til og med statistikk! . Sjekk ut stats og facts fra @Investor som et eksempel!
Hva mener du er feil i vurderingene til Pareto, Arctic sec og senest ABG med langt høyere kursmål enn dagens kurs målt mot peer og ordinære analyser?
Mange gode poenger der snila. Det er tydeligvis flere som står i fare for å gjenta seg . Nu er det vel slik at noen måneder eller ett år som jeg skrev over i biotek i realiteten er peanuts med en indikasjon som RELEASE. Pandemi gjør sitt og i biotek er ett år uansett kanskje heller name of the game .
Det kan vel ikke være overraskende under vår tids pandemi ei heller rasjonelt med til de grader grusing av verdier. Men nu er markedet ikke effisient ei heller rasjonelt til enhver tid.
Jeg syntes også det var merkelig at det virket som 100% AZ deal når kursen stod i 45-50kr før AZ avklaring. Hadde AZ deal vært done deal ville kursen ha vært himmelhøy. Nei, i biotek er risikoen stor og lykkes en er oppsiden formidabel. Egentlig burde en teknologiplattform ha mindre risiko for å feile enn selskap med smal teknologi. Håper ggk pasienter snart vil kunne få behandling og endelig en godkjent 1 linjebehandling
Og ved Q2 2020 var pandemien et faktum til orientering.
Det er nå uansett interessant at noen finner totalbildet godt mens andre finner totalbildet ikke godt. Der har vi markedsplassens rolle . En ting er sikkert ingen har fasiten per nu.
Eksempelvis ser det ut til at ingen tror på avtale eller kommersiell avtale innen fimaVacc eller Asia partner for RELEASE. Mulig fortjent at «ingen lenger»tror PCIB, men du verden hvor viktig verdidriver det vil kunne være ved å bevise eller validere teknologien gjennom en deal . Huhei what a difference a day may make!
Mange gode innspill fra flinke biotekere! Stor takk💪
Tenk når resultatene i RELEASE skrider frem, kan ikke forstå annet enn at sannsynlighet for å lykkes med å få markedsgodkjenning er stor ved tilnærmet doblet levetid ved valgte cohort 4 i studien mot SoC. Resultatene ser mind blowing ut! Enig? Og pasientene innen ggk har vel heller ingen godkjent behandling i dag!
Ikke lenge før 2022/23 er her. Kort tid i biotek, enig?
Og hvor er en reell konkurrent? Hvordan kan RELEASE feile på målstreken? Usikkerhet selvsagt, men innen biotek er det kjent at risikoen er stor, men ser ikke totalbildet for RELEASE rimelig oversiktlig ut (sett bort fra pandemi som påvirker alle studier)? Hvor skal dette feiles:
-konkurrenter tar indikasjonen
-resultater fra preklinisk og klinisk klarer ikke gjenskapes
-partner for markedsføring og salg world wide «kommer» ikke til bordet
-FDA og EMA tommel ned
?
Kanskje PCIB bør iverksette fimaVacc for å stoppe pandemi slik at RELEASE og andre studier innen onkologi kan trøkke til med innrullering for DET er helt klart på tide at forskning til glede for enormt mange pasienter kan forseres med styrke som tidligere
Se bort fra pandemien som påvirker alle innen klinisk utvikling, hvor er den største risikoen for at RELEASE feiles? @polygon, @e-mannen, @fleksnes, @Snoeffelen, @Investor, @FiloD, @Bra_Britt, @alfred_e_neuman, og flere andre gode biotekere. Setter stor pris på deres kunnskap. God jul!
Den kommer skriver du. Ja det håper jeg også . Men tar det virkelig tid? Tja når alle tror det skjer om tid ja da skjer det vel plutselig rekyl da?
Samtidig er det ofte slik at kursutslag kommer når en minst venter det. Likedan som det plutselig store fallet og gruset kurs kan det komme overraskende og plutselig solid oppgang. Markedet er umulig å spå. Spesielt i det korte bildet.
Når «alle» er ute av aksjen og «alle» mener PCIB lykkes da skjer det kanskje det at kursen kommer plutselig og raskt tilbake?
Kanskje det., men, men…
Og jeg tok dobbelt feil i hva jeg skrev her tidligere. . EU gav etter, slik at Polen og Ungarn godtok EU budsjettet, hvor trillion subsidiene kom paa plass, og naa ser det jammen meg ut til og bli en Brexit avtale ogsaa!!?? Saa naa blir det spennende og se hvor hoeyt vaksiner, trillionsubsidier og en Brexit avtale kan sende boersene. Og hvorvidt dette kan bidra til og loefte PCIB kursen.
Jaja, det ser ut som det går åt skogen i dag ihvertfall.
I dag ja , men neste jul ( ihvertfall )så er også solo i taklampa:)))
For et rock’n roll halv år siste 6 måneder. I morgen er det den store dagen. Kiler fortsatt godt i magen på tross av høy alder. . Jeg er så spent på julegratiale fra PCIB. 2021 så spiller vi i «bænd» hele hurven. Riktig god jul ønskes i fra Concorde
Hva med fimaNac og fimaBacc;-)) Noen spaadommer der?
Bare få ggk frem til medisin, og kursen 10 ganger opp, så kan dere gjøre hva dere vil med resten for min del.
God jul
God jul medinvestorer. Måtte vi få en god reise på nyåret
Vil også ønske alle investorer riktig god jul & godt nyttår
Har hatt PCIB aksjer siden 2016, vert med til ATH 2 ganger og ned til bunns igjen, shit happens!
Har stor tro på at mye ser veldig annerledes ut i 2021, og skal sitte med alt jeg har til 2023 minimum!
Håper vi vertfall bikker 70 kr igjen ila første halvår 2021
Ta vare på kverrandre
God jul alle. La oss kose oss i 2021! La oss tro og håpe 2021 blir et godt år
Med ønske om en riktig god jul til dere alle. Vi kommer i mål til slutt skal dere se.
Fortsatt med! Ikke solgt én aksje (idiotisk nok…?)! Har trua!
God jul til alle!