Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Det faglige kan ingen trumfe. Extremt mange flinke folk her. Dere leser og forstår. Som en av få … skal jeg tippe kursen til neste jul. 444. Og solo tar seg en norsk akevitt på Kypros… God jul til alle :):slight_smile:

6 Likes

Flere ref til Berg og Co

Photoinduced Endosomal Escape Mechanism: A View from Photochemical Internalization Mediated by CPP-Photosensitizer Conjugates

9 Likes

Klassisk eksempel på at denne gangen også, «kriser fører til utvikling».

Timingen er god også! :crossed_fingers:t2:

2 Likes

Har funnet at at jeg maa slutte og irritere meg over at PCIB har brukt saa lang tid, uten at de har faatt noen foruten aksjonaerene til og skyte inn penger i selskapet. Setter ny tidsregning fra naar gallegansstudiet ble iverksatt, for ca. 5 aar siden, og haaper paa suksess etter minimum 8 aar. dvs. i 2023. Og med suksess, at kursen i 2023, ligger over kr. 500.

Concorde; Naar det gjelder muterte virus, sier Pfizer at hvis ikke dagens vaksine virker paa disse, trenger de kun 6 uker paa og lage ny vaksine som virker.

Merry Christmas

6 Likes

Ja det blir sagt mye rart. Riktig god jul ønskes @solo

1 Like

7 dager igjen, så eiger PCIB alle resultatene fra Astrazeneca, håper disse blir delt med oss ASAP :santa:t3::blush:

Hva tror dere ?

5 Likes

Evt 7 dager for AZ å komme med bud på hele sjappa :crossed_fingers:

1 Like

Hadde neppe gjort meg noe, men med så mye spennende på gang må ikkje Per & Co akseptere noe skam bud :smile:

Tror det er fri fantasi

2 Likes

Eg og :blush: men blir spennede å se AZ sitt opparbeida materiale :blush:

1 Like
Når tror du AZ-fimaNac-resultatene blir publisert?
    1. Første halvår 2021.
    1. Andre halvår 2021.
    1. Første halvår 2022 eller senere.

0 stemmegivere

Prøver meg med en uhøytidelig avstemning.
Resultatene vises ikke før vote’n er stengt, og avstemningen er anonym - INGEN kan se hvem som har stemt på hva. :slightly_smiling_face:

2 Likes

«Dødt løp», med kun en håndfull stemmer som skiller. :thinking::open_mouth:

2 Likes

Det hadde kanskje vært litt vel uredelig - først gruse kursen ved å gå ut av samarbeidet, for så å kjøpe hele selskapet.

Det ville kanskje gi litt vel mye dårlig PR og Karma for fremtiden.

Hvordan skal andre kunne stole på AZ etter noe slikt?

Nei, tror nok ikke de ser deg tjent med den typen dirty tricks.

5 Likes

Artikkel 28.12.2020

Combination Therapies for HPV-Associated Malignancies

COMBINATIONS OF HPV VACCINES WITH OTHER THERAPIES

Novel combination therapies are being introduced for the eventual treatment of HPV-associated malignancies. One such combination is that of the new drug fimaporfin, a photosensitizer drug that enhances the internalization of antigen in a site-specific, light-directed manner, in combination with HPV E7 peptides in healthy volunteers (NCT02947854). This study aimed to assess the safety and tolerability of fimaporfin. The combination, which also included Hiltonol® (Oncovir, Washington, DC, USA), a poly-ICLC TLR3 agonist, was found to be safe and enhanced the antigen-specific T-cell response [30].

26 Likes

Nei.

1 Like

For de som ønsker å drodle rundt mulighetene til fimaVACC kan det være greit å være klar over at de aller fleste vaksiner injiseres intramuskulært (IN), mens fimaVACC i fase 1 studiet ble levert intradermalt (ID).

IM leveranse gir mulighet for større leveranse-volum, mens ID begrenser seg til 5-10 ml.
IM injeksjon er for dypt inne i kroppen til at lys-aktivering kan finne sted, ergo fungerer ikke fimaVACC med vaksiner som må settes IM slik det der ut p.t.

6 Likes

Om jeg ikke husker helt feil, fremkom det at AZ ikke hadde et relevant produkt for å kunne benytte PCIBs teknologi, og at hele denne tre kvart år lange evalueringsprosessen var av en helt annen karakter enn det oppkjøpsscenariet de fleste av oss surret oss inn i og spekulerte oss oppad stolper og nedad vegger.

De fleste forstår nå i etterkant at man ikke går offentlig ut og forteller at det neste halve året skal AZ vurdere om de skal overta hele sjappa…

Er selv lei hele AZ-hypen , men noen finner sikker noen henslengte rester det går an å suge på.
Fremover er det PCIB som selv må vise hva de er gode for, og at de har lært et og annet om kommunikasjon.

14 Likes

Hvorledes er sammenhengen mellom levering slik du beskriver den og dette med at det brukes blått laserlys ved fimaVACC (lavenergi) og at en kan i prinsippet lyse hvor som helst på kroppen (bruker vel injeksjonsstedet pr i dag med et patentert device).

Er en avhengig av å lyse direkte på svulsten/ annnet under området fimaVACC?

Forstår ikke overhode hvordan noen kan utelukke noe som helst. For det første «elsket» BP resultatene, og ifølge PW får vi se dette med egne øyne når de offentliggjøres. BP har ikke for vane å ligge på latsiden, og nye prosjekter dukker stadig opp. For det andre er det en logisk brist i forklaringene, som ikke kan kjøpes av aksjonærene. Det betyr at vi ikke vet den hele og fulle sannheten. Men at resultatene er svært gode kan de ikke lyve om.
Å spekulere noe mer før vi får vite er bare tidsfordriv. Men å utelukke noe som helst blir etter mitt hode feil.
Vi er tilbake i samme båt som alle andre aksjonærer i norsk biotek. Vi vet ingenting, og når det skjer noe er det brått og oftest uventet. Romansen med AZ er eller var en underlig historie.

5 Likes