Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Hmmm… så hvorfor fikk de innvilget pivotal fase 2 istedenfor å måtte kjøre full fase 2 og full fase 3 før de får markedstilgang?

2 Likes

Hahahaha, jo det er sammenheng :slight_smile: Nucana har eksempelvis flere pasienter i sin studie fordi man antar at det er mindre effekt og derfor trenger flere pasienter for å bevise dette.

2 Likes

Jeg kan omformulere min påstand slik at du forstår det bedre. Folk som har innsikt i sannsynlighetsteori vil forstå at det er tilnærmet sikkert at pcib vil lykkes i realisestudiet basert på 186 pasienter og mange vil hevde at studien vil bli avbrutt etter interim. Når det gjelder Nucana så opererer de med flere indikasjoner på gallegangskreft samtidig og de ønsker å vise resultater pr. gruppe.

6 Likes

Huff og huff solo. PW’s state of the art kommentar var om hiltonol og adjuvansen som jeg nevnte tidligere. Han har aldri fra presentasjoner og radium brukt dette ordet om PCI Biotech sin egen teknologi. Mye av det du kommenterer er kommentarer han har brukt på andre områder enn det du påpeker i dine kommentarer. Kritikken mot en del av dine innlegg er ikke relatert til om det er positivt eller negativt, men hva du baserer kommentarene på.

18 Likes

Nucana blir jo en reell trussel dersom PCIB kun rekrutterer «en pasient i kvartalet».
Walday er jo pensjonist før studien er i mål.

3 Likes

@Durable hvordan skal Nucana bli en trussel? Tenker du på
at de henter mulig samme pasienter til sin studie er du inne på noe. PW kommenterte vel det under Q i dag noe om dette somlite fokus på UK site for PCIB?

Ellers så klarer jeg ikke se noe trussel. Det er også beskrevet godt årsak til at Nucana ikke vurderes å være en direkte konkurrent til PCIB. Snarere vurdert som mulig partner.

«Da hvis standard of care behandlingen endrer seg, så vil man da bruke denne nye standard of care i tillegg til PCIs teknologi hvis den er kommet fram og på markedet. Så for meg er dette en mulighet for PCI Biotech , og ikke noen trussel på noen som helst måte.
At en cellegift skal bli så bra at det ikke blir behov for å behandle mere har jeg ikke noen som helst tro på. Og jeg kan ikke skjønne annet enn at dette nye produktet også blir tatt opp i endosomene, og at de trengs å frigjøres på samme måte. Og det er det PCI gjør.
Så kort oppsummert så kan dette være veldig positivt? Jada, det er i hvert fall ikke negativt, og det kan være positivt».

1 Like

Dette er som klingene mynt i mine ører,klarer de ikke og skaffe en partner her kan de legge ned selskapet. Så nå setter vi på hornmusikken på full guffe og går for partner. Nå mangler vi bare Arve med reker og rødvin på laget så går dette veien.

1 Like

Vet ikke helt hvorfor du rettet det innlegget mot meg. Men jeg kan ta tak i det allikevel.

Vel, det er jo to sider av samme sak. Jeg har tro på suksess, men jeg ser ikke noe i veien med å ha tro på suksess samtidig som man korrigerer folk som kommer med feilinformasjon.

Når pitbull presterer å lire av seg at antall pasienter i RELEASE ikke har noe å gjøre med tidligere resultater å gjøre, synes jeg er greit å poengtere at han tar grovt feil.

Videre er det også helt feil at de oppnådde resultatene i FimaChem “ikke kan forklares på noen annen måte enn ved at deres metode fungerer”. Dette er også selvfølgelig feil og man har jo startet opp RELEASE for å forhåpentligvis bevise at FimaChem i GGK funker.

10 Likes

Det må da bli med en emisjon ? Men jeg er klar om det blir en den beste løsningen.

2 Likes

Det må selvsagt kjøres studie for å få dette kanskje i mål!

Men @Investor har kjørt flere fine statistiske øvelser her som alle kan se på. Det lukter også gull statistisk på så lav n antall. Men FDA og EMA leker ikke butikk og deler ut privilegier og markedstilgang. Interim resultater vil bli meget spennende. Derfra kan store ting skje?

:black_small_square: The company continues to have full focus on enrolment of patients into the RELEASE study. The expected timeline for the planned interim analysis is retained as a range from 2H 2022 to 1H 2023

1 Like

when can we anticipate the interim results?

The expected timeline for the planned interim analysis is retained as a range from
2H 2022 to 1H 2023
https://static1.squarespace.com/static/5e8741643c3bbc6a64cd0b0f/t/5fab09825ae8b92bcf4d9f73/1605044615156/PCI+Biotech+Q3+2020+Interim+Report.pdf

1 Like

Dette er semantikk pirk, for jeg minnes mange ganger og ha lest paa denne traaden at PCIB’s kan vise til bedre resultater enn dagens gullstandard. For IGGK f.eks. viste fase 1 mye lengre gjennomsnittelig levetid, enn de som mottar dagens godkjente behandling, For Vacc har jeg lest om en forbedring i T- celle produksjon paa 800 og 400% for henholdsvis T8 og T4 celler i forhold til beste som brukes i dag, og naar det gjelder fimaNac, leste jeg en gang at noen skrev 400% bedre enn det beste som tilbys paa markedet i dag. Da tror jeg det ble referert til levering av nakent mRNA.

Hvis jeg har lest feil, saa arrester meg. Men hvis det er korrekt, kan man ikke da kalle det for state of the art, eller bedre enn state of the art, alternativt best of the best;-))), uten at PCIB saalangt har maktet og tjene en eneste krone paa dette. Det er tross alt gaatt 13 aar, slik at er det ikke paa tide og stille spoersmaal om hva og hvorfor uten at man blir forfulgt for dette i ettertid? Alt for mange lar seg sjrmaere av PCIB’s presentasjoner, som det har vaert mange av , uten og stille kritiske spoersmaal. Det er klat de faar det til og hoere bra ut der.

Men se mer paa hva de gjoer, og hva de har oppnaadd, fremfor en skryteliste paa kvartalspresentasjonene som er enkel og lage.

1 Like

… og det er faktisk ikke lenge til… Tiden dit går veldig fort og i mellomtiden vil vi nok få fortløpende påfyll som trygger caset og som derved drar kursen nordover.

Håper og tror at ledelsen har tatt med seg noe lærdom av hva som kan bli konsekvensen når det blir for mye fokus og påfølgende skuffelser rundt lottokuponger, typ AZ. Nå er det fullt fokus og fullt pådrag på release-studiet. Dagens Q3-presentasjon var positivt i den forstand at jeg fikk fornyet tillitt til at PW har fokuset der det bør være og at selskapet allerede har gjort mye for å opprettholde momentet på GGK. Ser frem til utdypende redegjørelser og lett grilling i podcast.

7 Likes

Flere eminente biotekere som @Snoeffelen , @FiloD, @polygon, @e-mannen, @sørlendingen @Investor @fleksnes og flere andre har dere noen kommentarer til presentasjonen og informasjonen på dagens Q?

2 Likes

Det er litt synd at en del folk ikke forstår hvilke sammenhenger som gjør seg gjeldende. Tallet på pasienter i Releasestudien må bl a ses på bakgrunn av at det ikke foreligger konkrete tall om levetid/tumorreduksjon for standardbehandlingen i Pcibs indikasjon av GGK. For å få disse tallene, må en operere med en relativt stor kontrollbestand, 93 pasienter. For å sammenlikne Pcibs metode med standardbehandlingen,er det naturlig å velge like mange pasienter i den andre kohorten, altså 93. På denne måten oppstår de 186 pasientene. Så dette pasienttallet har egentlig ingen sammenheng med de eksepsjonelle resultater pcib har oppnådd i sine smågrupper. Hvis en ikke tror Pcibs resultater er eksepsjonelle, har det etter mitt syn ingen mening å investere penger akkurat i dette selskapet. Og hvis en mener resultatene er eksepsjonelle statistisk sett, så betyr det samtidig at en regner med en svært høy sannsynlighet for at selskapet lykkes. Vanskeligere er det ikke.

1 Like

Det virker, som enkelte her, enda ikke har tatt inn over seg at samarbeidet mellom AZ og PCIB er avsluttet.
Håp, tro og kjærlighet lever i beste velgående.
Enig sjog? (Siktet ikke til deg).

1 Like

Oi @Ebitor. Kurs er ned noe over 70%. Det er mye negativitet i kommentarer og kurs er 50-60kr unna Arctic sitt kursmål. Det kan vel tvert imot av hva du sprer indikere at det snart ikke finnes en eneste optimist :sweat_smile: og alt av edder og galle er indiskontert? I så fall er det håp, tro og kjærlighet i negativ forstand som lever i beste velgående :joy:

@Joval


RADFORSK
@radforsk

·

7t

Vårt porteføljeselskap PCI Biotech presenterer sine Q3-resultater nå kl 8:30 https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20201111_1… Ledelsen kommer i podkasten Radium senere i dag #helsenæring

1 Like

Noen som vet om det blir noe Radium Podcast med PW? Pleier vell å stille der etter kvartalspresentasjoner?

1 Like

Det ble annonsert sist at både Per og Ronny skulle direkte i podcast etter Q, så den legges forhåpentligvis ut i ettermiddag/kveld.

6 Likes