Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Det finnes mange andre aksjer med langt større og sikrer oppside enn kanskje +39% i PCIB. Mitt råd er, pull the plug og kom dere over i noen av aksjene som går bananas på børsen nå. Litt sånn røsk av plasteret å få det overstått.

2 Likes

Ikke alt handler om penge, selvom de da er rare og få med hvis det lykkes.
Min far døde med kræft i gallegangene så jeg holder ud.

36 Likes

Kondolerer.

5 Likes

En av samme grunnene her, eller to.

12 Likes

Som ein klok kamerat av meg sa i kveld: å eige aksjar i biotek er som å vere på rypejakt. Fuglen letter når ein aller minst venta det.
46 dagar sidan sist melding frå selskapet.
Då er det lett å miste fokuset på børsa…

20 Likes
61 Likes

In conclusion, this clinical study demonstrates that the use of PCI in combination with a poly(IC) based adjuvant is safe and can enhance both cellular and humoral immune responses to ID vaccination over what is achieved with a vaccine given without PCI. As shown in animal studies the properties of the PCI technology may be especially useful for enhancing the effect of polypeptide based therapeutic cancer vaccines (Selbo et al ., manuscript in preparation), and based on the positive clinical results in the present study, this will be explored in further clinical studies.

14 Likes

For meg er det helt ufattelig at Pcib sin teknologi med så mange bruksområder ikke prises høyere…
En kommersiell avtale,og den vil explodere💥
Og den kommer, før sommeren🤘(tror jeg)

17 Likes

Tror mange ikke gidder vente pga alle andre raketter på børsen, folk vil ha 20-50% på en dag/uke, ikke 100ganger på ett år. Jeg har enda en solid post, og har troa… Tar bare tid som alle biotekaksjer det er treigt til det tar av💪

4 Likes

Dette er vel fimavacc artikkelen som man har ventet så lenge på. Skal ikke det børsmeldes da? :roll_eyes:

2 Likes

Spot on

3 Likes

Det ble meldt i november at den skulle publiseres i Frontiers, så det kommer vel ny melding i dag.

Oslo (Norway), 23 November 2020 - PCI Biotech (OSE: PCIB), a cancer focused
biopharmaceutical company, today announced that the results from the successful
Phase I proof of concept study for the fimaVacc technology is accepted for
publication in Frontiers in Immunology, a high impact immunology journal.

6 Likes

Blir overrasket om det kommer melding om denne fra Per.

1 Like

Mulig scenario på pcib nå: De ansatte - skal vi melde artikkelen på børs nå? Vet ikke, Per er dratt uten å si noe… :sweat_smile::sweat_smile:

3 Likes

Litt for sent naa, er det ikke?;-)))

Herlig at artikkelen ikke meldes selv etter 47 dagers nyhetstørke. Hva betyr det? Hmmm

3 Likes

Det betyr vel normal IR fra PCIB.

1 Like

Min tolkning: de er i sluttspurten på enda bedre nyheter, og organisasjonen jobber steinhardt. 47 dager med nyhetstørke…

13 Likes

Håper alle de store BP selskapene har fylt opp krigskassen til store oppkjøp iår etter gode inntjeningsmuligheter på korona vaksine, og at vi iløpet av 2021 blir kjøpt enten delvis opp eller helt.

3 Likes

Det er helt normal IR-strategi at de melder når en artikkel er akseptert, ikke når publikasjonen er utgitt.

16 Likes