Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Her følger jeg Lenny. Neste fase kan være «ferdig».

3 Likes

Må innrømme at jeg blir overrasket at det blir stilt spørsmål om hva Per svarer på når neste fase av fimaVacc kan være ferdig. Han var helt klar på dette i november og helt klar på mitt spørsmål når han skjønte spørsmålet mitt. To ganger har han altså svart at dette kan være ferdig i 2022.

45 Likes

PW har oppfordret til å lytte til HVA SELSKAPET SIER!!!

:bomb::muscle::muscle:

Hvorfor lage usikkerhet når noe er klinkende klart :sweat_smile::partying_face:

5 Likes

Tidsforløpet skurrer om de skal være ferdig med fase 2 i 2022. De skal først konkludere med hvilen indikasjon de skal gå for. De skal signere avtale med det selskapet de skal samarbeide med. De skal planlegge studiet og få et antall sykehus aktive. De skal rekruttere pasienter og det skal gå en viss tid før de kan lese av resultatene. Har de tid til alt dette om de skal være ferdige i 2022?
Håper svaret på dette er ja, men har mine tvil.

3 Likes

Mangler kanskje kun wet ink? :crossed_fingers:t2:

2 Likes

Mener også att verbal kommunikasjon fra PW ikke bør tolkes for mye og gjerne tas med en klype salt, men å svare ett klart og tydelig ja på ett spørsmål som blir stilt to ganger under en kvartals presentasjon uten å være 100% sikker på att han har oppfattet spørsmålet riktig?
Akkurat der tror jeg vi kan ta det for god fisk.

4 Likes

Interessant å se hvordan noen vanskeliggjør alt fra enkel og uttalt strategi for de tre ben og generell kommunikasjon som rett skal være rett er tydelig. At folk er gretne for AZ. Ha i mente at «alle» ble overrasket

Ja, det fremstår slik - liten tvil om det.
Men du synes ikke det er litt merkelig uttale seg om når resultatene er ferdig før det er annonsert oppstart?

Og som påpekt over - skal resultater være ferdig til 2022 - ja da burde oppstarten være “most soon” som i straks med engang.

1 Like

Tror du ikke det plutselig KAN komme nu💣?

2 Likes

Tidsforløpet skurrer om de skal være ferdig med fase 2 i 2022. De skal først konkludere med hvilen indikasjon de skal gå for. De skal signere avtale med det selskapet de skal samarbeide med. De skal planlegge studiet og få et antall sykehus aktive. De skal rekruttere pasienter og det skal gå en viss tid før de kan lese av resultatene. Har de tid til alt dette om de skal være ferdige i 2022?
Håper svaret på dette er ja, men har mine tvil.

Ja, det er riktig at det er lite tid, men det betyr bare at mye allerede er klart, mye mer enn du får inntrykk av når Per utaler seg. Husk at Per i fjor uttalte at strategien kunne være klar i løpet av høsten 2020. Personlig tror jeg at strategien har vært klar lenge, men at en ting har manglet. Personlig tror jeg dette er penger. Antageligvis hadde de forventet en avtale med AZ i fjor som hadde medført penger (Per sa i går at han ble overasket av svaret til AZ) slik at de hadde kunne startet fase 2 prosjektet. Hvis denne antagelsen er riktig, betyr det at det snart vil komme en annen avtale hvor penger er inkludert som gjør at de kan starte opp. Som jeg har skrevet tidligere tror at jeg dette er en partneravtale i Asia for Release studiet. En slik avtale vil inneholde mye penger.

38 Likes

Enig, og la nu «noen» kjøpe seg inn i etterkant av en mulig avtale og validering. Slik er markedet, får betalt for å ta høy risiko ved en mulig suksess​:crossed_fingers::partying_face:

1 Like

Jeg har lyttet enda en gang. Og han svarer ja til at neste fase skal være ferdig i løpet av 2022, ingen tvil om det. Men da bør det vel komme noen større nyheter her om ganske kort tid.

1 Like

Her er lydklippet fra DNB. Tror dere meg nå?
Vær oppmerksom på at dette ble sagt før jul 2020, så «next year» er 2021.

KAN IKKE MISFORSTÅS! RESULTAT CLINICAL DATA 2022!!

Det tar mindre enn 1 minutt å høre lydklippet, så slipper dere å lure lenger. Lunta brenner, også bekreftet i går under Q. Takk til @Sorlendingen

Kilde: https://dnb-play.screen9.tv/media/r2yelKo90dTI0IK_7MRc2w/dnb-markets-session-ii-with-e-health-session

27 Likes

Og for ett kvarter siden var det også jammer kor i NANO😂 snur fort dette har vi sett

Og i går kom PW med et tredje alternativ som ble nevnt to ganger:

BOTH alone AND with a partner.

Hvem hadde tenkt den tanker uten å ha cash i sikte?

11 Likes

Dersom man skal ta PW på alvor, så må han allerede ha avklart finansieringen av FimaVacc. Enten via partner eller emisjon. Men en emisjon kan man ikke kalkulere med før man har spurt eierne. I tilfelle har kanskje selskapet allerede fått tilsagn fra noen større eiere om at de vil være med å finansiere planene?

1 Like
7 Likes

I have thought a lot about this, my interpretation is that it could be that an agreement is on the way with good upfront on semi exclusive basis from a partner in Fimavacc, which will allow pci to use the funds to start a Fimavacc parallel study with generic antigens (without stepping into the partners agreement area).

only speculation, but the possibility of suddenly having 2 x fimavacc programs in the pipeline (both in phase II) is absolutely exciting especially if it comes at no cost for the shareholders base :wink:

22 Likes

Har samme teorien. Usikker på om finansieringen kommer fra fimaChem-partner Asia, eller fimaVacc partner, eller som PW ville sagt det: begge deler.

5 Likes

Eller emisjon.

4 Likes