Hej Lenny
Helt forståeligt at du nævner “”Alle mine spekulasjoner er mine. Alle må danne…”” dette gælder selvsagt os alle som skriver om vores tro, eller evt. manglende tro på selskabet - så det burde være logik for burhøns.
MEN desværre så har tonen herinde taget en lille drejning i den forkerte retning, (i forbindelse med AZ aftalen desværre glippede) med dette så mener jeg den til tider noget voldsomme kritik der fremkommer i indlæg mod personerne der viser optimisme - tænker her at man ikke altid går efter bolden, men i højere grad personen.
Så tillader nogen sig at komme med sine EGNE optimistiske tanker - omkring de ting man tror kan komme til at ske i selskabet, det kan eksempelvis være:
-
i forhold til ansættelser hos samarbejdspartere, og troen på om det muligvis MÅSKE kan have betydning for PCIB
-
omkring tolkninger i forhold til hvad PW og de andre siger og fremfører i forskellige sammenhænge (Q4, radforsk, diverse conferencer)
Så falder hammeren ubønhørligt.
Jeg skal ikke gøre mig til dommer her, omkring folks optimisme og de positive indlæg som de kommer med i denne PCIB tråd omkring denne optimisme - men er ked af tonen i visse tilfælde er gået i den forkerte retning.
For IKKE det skal misforståes, så er der HELT i orden at imødegå optimistiske indlæg med en kritisk tilgang - det er endog meget velkommen, men lad det være bolden, sagen kerne der diskuteres, ikke det mere personlige eller urelevante
Tænkt Eksempel - “du skriver det går fint og nuværende for CHEM data er gode… MEN hvad er kursen lige nu… ???
Altså ét ikke svar - på en relevant fremførelse af ens personlige positive holdning.
Her savner jeg et konstruktivt modspil i “svaret”, det kunne jo eksempel være, “”at disse data for CHEM er ok, men ikke så meget bedre end xxxx,”” eller “”hvis der går 5 år inden godkendelse, hvor stor er risikoen for at andre i nuet ukendte behandlingsmetoder, med endnu bedre resultater kommer frem i mellemtiden…””
(Blot et tænkt eksempel)
Helt det samme kan bruges som argument for dem, der kommer med kritiske indlæg og får lignende intetsigende svar
For begge typer indlæg tænker jeg de konstruktive og ikke indlæg som
Yeeees, nu flyver kursen mod skyerne…
Kursen er faldet, det siger alt…
Fortsæt med at grave Lenny, et super arbejde du her gør, og det er til stor gavn for os - men helt fair at have mere kritisk tilgang til de fund af oplysninger mange herinde er så gode til - og det er selvsagt MERE end velkomment, at fremføre disse kritiske punkter…