Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Ref mitt innlegg over og ditt spm; Har ikke sett noen uttale seg om hvor mye som eventuelt må forandres ved en mRNA vaksine om den skal kombineres med FimaNac istedenfor?

Er det bare å fjerne LNP innpakningen, sette den under huden istedet og så lyse litt eller må hele mRNA’et re-designes/designes spesifikt for FimaNac?

Om det er første alternativ kunne jo det blitt interessant. :sweat_smile:

Edit: @jovial Ja, det jeg tenker også. Burde jo da hvert mulig å bruke det på enkelte grupper, folk som reagerer sterkere på PEG, eldre osv.

De må nok fjerne LNP (dvs. produsere nye doser hvor man bruker fimaporfin/amphinex i stedet). Amphinex blir da benyttet i stedet. Tror ikke man trenger å gjøre noe med mRNA-et. Men studiet må nok starte forfra.

1 Like

Siden vi først er inne på et veldig hypotetisk mulighetsrom.

Er det i det hele tatt gjennomførbart med en massevaksinering med fimaporfin/amphinex hvor det i tillegg skal belyses?? De som er med i RELEASE må jo gjemme seg fullstendig for sola i dagevis.

Hvordan ville dette kunne gjennomføres i praksis?

1 Like

Det er bare i kombinasjon med kjemoterapi en må holde seg unna sol, men det blir jo litt flere utfordringer med logistikk og disse belysnings-sakene som må sendes rundt, også litt mer tidkrevende under selve vaksinasjonene.

Litt derfor jeg tenkte att FimaNac kunne benyttes på enkelte grupper som er litt mer sensitiv da vaksinasjonen kan bli både mer skånsom og litt mer effektiv.

Litt usikker på dette da de mRNA vaksinene i bruk nå sikter seg inn på immunsystemet og Nac litt mer på T-celler, vet ikke helt om det ene utelukker det andre.

2 Likes

image

Er ikke denne slik at den settes på.så injeseres og lyses det Automatisk…
Bare å kjøre på her🤘

4 Likes

Nå begynner det å bli enda morsommere her med alle mulige rare forklaringsmodeller og teorier.

Kort oppsummert er ikke dette, som mange her ser ut til å tro, en teknologi som leverer noe som helst inn i cellen. PCI sin teknologi handler om å frigjøre saker og ting etter at saker og ting har kommet inn i cellen. Siden både saker og ting, og celler, kan være så mangt, har de flotte menneskene i PCI Biotech allerede funnet tre flotte bruksområder for dette. Det er tre forskjellige bruksområder, men prinsippet er likevel det samme.

En av norges fremste bioteknologer - @Kontorstol- har skrevet en lang og god tekst for alle som ønsker å sette seg inn i teknologien.
PCI og fimaporfin for lekfolk (oppdatert med fimaVACC)

Ellers ser det beklageligvis ut til at noen av de mest aktive skribentene her inne mest sannsynlig ikke er mennesker, men boter fra russiske meglerhus med onde hensikter. Ikke la dere lure av det de skriver.

8 Likes

Det var litt av en påstand. Hvorfor tror du det?

Så fint att vi har noen her som kan irettesette oss med saklige og informative innlegg da!
Settes stor pris på. :+1:

1 Like

Jeg får meg bare ikke til å tro at mennesker klarer å skrive det samme om igjen og om igjen i månedsvis til tross for at de gjentagende ganger får presenter informasjon som motstrider det de skriver.

Bare hyggelig. Irettesettelse er det jeg lever for.

2 Likes

1 Like

Fint bilde.

Når får vi fimaVacc nyheter?

  • Mars
  • April
  • Mai
  • Juni
  • Senere

0 stemmegivere

Hva kommer de med på fimaVacc?

  • Emisjon for å finansiere en egen studie
  • Lisensavtale som delvis finansierer en studie med partner + emisjon
  • Lisensavtale som fullt ut finansierer en studie med partner
  • Lisensavtale som fullt ut finansierer en studie med partner OG en egen studie
  • FimaVacc utsettes

0 stemmegivere

Når kommer første randomiserte pasient i USA?

  • Mars
  • April
  • Mai
  • Juni
  • Senere

0 stemmegivere

2 Likes

Hahaha, jeg tenkte jeg skulle være morsom og svare senere og utsatt på alt… så ser jeg at det er standardsvaret her :sweat_smile:

@Investor fin poll! Har @Snoeffelen @FiloD @polygon eller andre eminente biotekere noen mening eller vurdering av poll scenario?

Hva er din oppfatning av rikets tilstand i PCI Biotech. Altså hva mener du er mest sannsynlig scenario.

Hva med RELEASE og her mulig Asia partner som kanskje vil tilføre midler og mer enn nødvendig for å etablere to + studier innen vacc OG sikre RELEASE hele veien! (Dersom de 190 millioner på konto som er hele 2 års drift ikke allerede er mer enn tilstrekkelig)

Ut fra poll og dagens kurs er det tydeligvis lite forventninger og optimisme å spore! :bomb: Er det da «alle» plutselig blir overrasket :pray::partying_face:

Skimter mot PCIB en av de største aksjonærer med noe under 10% eierskap i PCIB. Myrlid har hatt 830% avkastning på gaming innovation Group ser jeg! Nese for gull!? Og kanskje da svært likvid (formuende) dersom fortsatt størst aksjonær i gaming i Group. Fint med solide aksjonærer uansett.

Det er vel nettopp Myrlid som kan statistikk og sannsynlighetsberegning! Regner med han har studert LOA% mm i PCIB💪

Fallet fra kurs kr 32,5 tidlig februar i år til nu har vært på veldig lavt volum. Merkelig?

Resultat, lave forventinger til at PCIB skal faa til noe som helst, foer hoesten starter.;-((( Uansett, mine PCIB aksjer trives godt i skuffen;-)))

4 Likes

Om det ikke blir signert noen avtaler, er vel ikke skuffen det smarteste stedet å oppbevare aksjene :wink:?

Sa du det samme når GIG som nevnt over et år tilbake lå på 3 kr og har steget nesten 850% på 12 mnd til 23,5. :joy:

Husker noen la GIG i skuffen også :partying_face::muscle: fikk vel rimelig greit betalt. Skråsikker baissing er for dumt

Ebitor da…skråsikre baissere. Eksempel hvor sinnsykt raskt sentiment KAN snu. Derfor latterlig baissing. Spesielt når ingen kan vise til peer eller vise til verdier eller ikke i pipeline, journals og artikler på teknologien,fundamentals mm og stats og resultater. Det er interessant.

Bomskudd Jubel.
Her skyter du feil person.
Jeg har aldri kommentere GIG.
Har aldri hørt om selskapet.

Ser at DNBs indeksfond flerdobler beholdningen av aksjer i PCIB og sitter nå med nesten 200 000.

38 Likes

23 Likes