Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Det kan vel være mer grunn til å tro at vedkommende ville overlevd enda lengre med en optimal dose første gangen for så i neste omgang bli behandlet en gang til.

11 Likes

PCIB har suverene data så langt og kan komme til å ta store deler av markedet. Det vi mangler for at kursen skal ta av er en bekreftelse på at innrulleringen har tatt seg opp. Tidslinjen til interim avlesning betyr mye for interessen. Blir det sent i 2022 eller i verste fall mot sommeren 2023? Håper Q1 kan gi oss et mer konkret svar enn at “screening og rekruttering er bedre enn i samme periode i fjor”.

4 Likes

Enig, men først og fremst bør suverene data i en slik indikasjon innen kreft med RELEASE privilegier prises nærmere peers. Er ikke det en suveren trigger. Og selvsagt håper stakeholders på økt screening og inkludering framover :pray::bomb:

2 Likes

Om de ikke kommer med rekrutteringstallene, så har jeg en forventning om at de holder oss oppdatert på fremgangen, og gir oss en mer presis guiding etter hvert som de selv blir trygge på at rekrutteringen går som den skal.

1 Like

Og grunnene til at akkurat det er så fryktelig interessant er naturligvis at skillet mellom cash-runway går et sted mellom der.

8 Likes

Lagde denne oversikten for de som har interesse for slikt

63 Likes

Volumvektet gjennomsnittlig kurs VWAP i dag nu 24,35
Høy 24,98kr.

Indikasjon på hvor eksplosiv kurs KAN bli ved plutselig nyheter ? :pray:

2 Likes

Brooklyn (BTX) ImmunoTherapeutics har gått nesten 10 gangeren i USA på 1 mnd. Sysler med mRNA Tech platform. MCAP = 1,8 mrd USD. Kan det være noe for PCIB å benchmarke mot?

Rykter om short squize…

2 Likes

Nei, Brooklyn utvikler mRNA og det blir en helt annen business enn PCIB. PCIB sin befatning med mRNA er leveringsteknologien og ikke produksjon/koding av mRNA.

1 Like

Mulig det, men PCIB presenterte nu sin mRNA teknologi for noen uker siden. Var til og med proud sponsor for mRNA konferansen.

Så du spesifiserte sjog, I see .:+1:

Så at PCI Biotech har mRNA teknologi er vel hevet over enhver tvil :sweat_smile:?

I første omgang er det vel kun RELEASE Pareto gjorde peer analyse på (10 gangeren). Greit å begynne der før PCIB sin mRNA teknologi kanskje går klinisk?

Selv om du lager pappesker til å transportere varer betyr ikke det at du er involvert i å lage alt som plasseres inne i pappesken.

1 Like

Stemmer det, mRNA leveringsteknologi er avgjørende :joy:

2 Likes

Vi sitter på Gull💰
Tror vi vil se en pen stigning. Frem mot Q1.
Deretter videre Opp💥

3 Likes

Begrunnelse? Venter du at rapporteres økt rekruttering ved Q1?

Er aksjen shortet tror jeg ikke jeg ville sittet short før Q.
Jeg tror at ting er mye mere om track,enn flere frykter.
Og kansje de drar en kanin opp av hatten,hvem vet👍
Etter mitt syn er aksjen nå latterlig lavt priset!!

3 Likes

Det skal ikke rare nyhetene til for at denne utbombede aksjen tar av. Jeg tror det skal lite til for at vi begynner ferden nordover igjen, og får priset inn verdien av selskapet. Et lite tegn til at RELEASE er på vei on track og vi tar av!

2 Likes

Da må de være mer konkrete i uttalelsene enn ved tidligere presentasjoner.

1 Like

Hvis PW kom med en rapport på antall rekrutterte, og de viser at selskapet ligger godt an til å nå interim H2 2022, da ville kursen gått kraftig opp.

1 Like

Nå er ikke USA så kjempeviktig i forhold til rekruttering men vil gjerne se de klarer å få i det minste EN pasient innrullert der før jeg føler de er «on track». FPD USA var opprinnelig guidet til 2019, det begynner å bli noen ÅR siden. Det er viktig med tilstedeværelse i USA i forhold til FDA.

5 Likes

Godt mulig aksjen er underpriset, men det hjelper så lite så lenge ikke markedet bare venter på “show mee the money”.
Så langt har dessverre dagens ledelse ikke vist at de har klart å kapitalisere noe som helst på en ypperlig teknologi. Og etter som tiden går minker troen på at ledelsen evner akkurat dette!

3 Likes