FimaVACC.
Med fare for å bli for positiv til denne teknologien så må jeg ærlig innrømme at jeg blir sjokerende overrasket dersom de skulle presantere middelmådige eller “trekk på skulderene” resultater.
En mulig konflikt som kan seile opp er at der ikke eksisterer kraftig nok ordbruk i meldingssystemet som er i stand til å beskrive en tilstand som “fantastiske resultater i mus” overført i mennesker med de resultater det måtte gi.
“Promissing” (det uttrykket dreper effektivt all optimisme.)
Et annet punkt en kan dvele litt ved er at PCI-teknologien er ny teknologi og at det signaliseres at der kan være ulik oppfatning av hva de forskjellige parametrene betyr.
Dette allene skulle jo være grunn nok til å trekke inn et uavhengig ekspertråd som går god for resultatene og kvalitetssikrer.
At PCIB med produktet fimaVACC får innpass i “Van der Burg i Leiden” , et av verdens fremste på sitt område sier jo sitt.
Dette ville vel aldri skjedd uten interessante data så langt.
Nå skal de presantere resultatene samlet og mange venter nok i spenning på dette ettersom konsekvensene ved gode resultater vil gi stor opmerksomhet så jeg er kommet i tvil på om der først vil bli gitt en enkel grovanalyse og detaljert analyse senere.
Det vil ihvertfall være krevende å lage en slik forrett til hovedretten senere og samarbeidspartneren vil nok også ha et ord med i laget.
Slik jeg oppfatter fimaVACC så er der store sjanser for gedigen suksess og ettersom resultatene danner grunnlag for salg og utlisensiering eller partnersamarbeide av en mengde produkter / selskaper så må der ikke være den minste tvil om resultatene.
Alt dette styret uten at de vet at de sitter på noe som kan bli stort…det tror jeg ikke på.