Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Mener bleomycin er den de prøvde ut i H/N. Satser på at dette kan komme opp og gå igjen på et eller annet tidspunkt.

6 Likes

Brukt de siste par ukene til å snitte ned fra ca 49 til ca 35. Vurderer å øke ytterligere denne uken for å «nærme» meg emi kurs. Kun et par uker igjen av året, og gleder meg voldsomt til Fimavacc data som er guidet any day, og etterhvert oppstart av pivotal fase. Å sitte finansiert flere år frem i tid, er attraktivt i disse litt urolige børstider. Det gir ledelsen arbeidsro.

10 Likes

Årets ønsker til Pcibnissen:

  1. Kommersielle avtale innenfor finaNACC med topp 10 BP.

  2. Gode data fra fimaVACC studiet.

4 Likes

Jeg hadde vært fornøyd om ett av dine to ønsker ble oppfylt før Jul! Tror det kunne gitt kursen et skikkelig spark oppover. Må innrømme at det hadde smakt godt nå i førjulstria.

2 Likes

Synes denne var lesverdig.

https://labiotech.eu/medical/pfizer-german-flu-vaccine/

BioNTech, based in Mainz, Germany, has entered into a partnership with Pfizer worth up to $425M (€374M) to develop an mRNA-based flu vaccine, which could be produced much more quickly than current flu vaccines.

Curevacs mRNA vaksine feila i fase 11 i fjor.

og verdt å få med seg:

Pfizer’s interest in the company’s technology for prophylactic vaccines suggests they are confident in its potential, but we have yet to see how the mRNA technology will fare in the clinic.

5 Likes

Hmmm

Her skal BioNtech og AstraZenica har presentasjon om den siste leveringsteknologien for RNA.

https://www.biopharmadive.com/press-release/20181113-hear-vital-updates-on-delivery-mechanisms-of-rna-based-drugs-at-the-10th-an/

4 Likes

Hvem er PCI Biotechs hemmelige top 10 pharma samarbeidspartner på fimaNAC?

  • Roche
  • Pfizer
  • Abbvie
  • Johnson and Johnson
  • Sanofi
  • Merck
  • Novartis
  • Gilead
  • GlaxoSmithKline
  • Amgen
  • AstraZeneca
  • Andre

0 stemmegivere

1 Like

hehe.

Du mener top 11 teller jeg :slight_smile:

1 Like

Ikke for å påvirke avstemningen, men AstraZeneca har falt ut av top 10 liste de siste par årene. De er likevel med i avstemningen…

2 Likes

Er vel ikke gitt at det kommer noe fra VACC i går?

‘‘Now our near-term focus is on characterization of the immune response further to see exactly what this immune response looks like. And for that, we have now established a collaboration with the Department of Medical Oncology at Leiden University Medical Center, together with Professor Sjoerd van der Burg, which is one of the leading persons in the world for this kind of immune analysis. And we will report the results of this as soon as the results are available. And we have said that this study will be completed by second half 2018. So in the near future, we expect to have something to tell you about the results of this study.’’

https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-pcib-ol-earnings-191911416.html?soc_src=community&soc_trk=ma&guccounter=1

4 Likes

Har lest transcript, ikke noe som tilsier at det kommer info fra fimaVACC i år.

1 Like

Hvordan kan de guide dette hvis de ikke har tenkt å melde noe. Det blir litt tullete spør du meg.
Jeg mener at disse milstones er knyttet til når selskapet forventer å melde noe. Feks. design på pivotalstudien var nok klar tidlig i 2018, men ble meldt i 2H. Når det gjelder fimaVacc er doseringen forlengst avsluttet og analyser pågår. Phase 1 completed burde da bety at resultater meldes.

4 Likes

Hva menes med completed da? har lurt der en stund. Man kan jo komme fra det med litt av hvert…

1 Like

Jeg tror heller ikke det kommer noe i år, så litt rart at det guides 2H.

1 Like

completed må jo gjelde analysen, da selve studiet var completed før Q2 mai 2018!

6 Likes

Dette må bli knallbra. Ellers hadde man ikke brukt et halvt år på analysene, samt hyre inn eksterne kapasiteter.

4 Likes

Alt PW sier er near future. Vi husker jo alle imminient…

det står ennå at vi skal på * ESMO Immuno-Oncology Congress, Geneva, December 13-16, 2018

selv om det ble sagt på Q3 at vi ikke selv skal legge frem data fra FimaVacc på denne da analysen ikke var ferdig før utløp av reg.dato, men som har blitt nevnt tidligere så skal vel Professor Sjoerd van der Burg fra Department of Medical Oncology at Leiden University Medical Center også delta og fremføre noe.

Kan han legge frem noe der samtidig som resultatene slippes i en “high-level” tidskrift i løpet av førstkommende helg/neste uke …!

Hadde vært mildt sagt gøy :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Det hadde vært en fin julegave fra Pcibnissen det, smelle sterke VACC data i fanget til aksjonærene 1 ukes tid før julaften! :santa:

2 Likes

Analysen skal jo være ferdig senest innen 2H2018, og regner ikke med at Professor Sjoerd van der Burg skal bruke romjula til å ferdigstille denne :wink:

2 Likes