Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Greia er at Glein har skrevet: “Med det sagt så sier jeg igjen: sjansene for ferske data på safety og effekt fra extensionstudiet er gode!”

… så hvis dere hadde sluttet å kverrulere med Glein, så hadde vi vært ferdige med denne diskusjonen for evigheter siden! :stuck_out_tongue:

5 Likes

Tråden er så aktiv at jeg frykter vi skremmer bort f.eks. @Snoeffelen. Hvordan skal han lese seg opp her nå? umulig.
Snøffelens kommentar:

kilde:

9 Likes

PCI Biotech kommer ikke til å presentere data om at safety feilet. Nytteverdien av det er uvesentlig. Ingen selskaper i PCI BIotech sin fase bruker penger på å reise rundt og fortelle om at de feilet på studiet. I tillegg er det uinteressant på den type konferanser.

Dersom vi skulle spekulere i om safety feilet så ville de evt. presentert de dataene de har og kanskje hvordan de skal fremover. Om safety feiler så går de videre med kun 1 behandling. Derimot helt uavhengig av dette så har PW tidligere forklart i podcast at det er unormalt å bare behandle en gang, og det er heller ingen grunn til å tro at det ikke skulle gå.

Min konklusjon er ihvertfall at det at de skal presentere data i utgangspunktet er ikke garanti for at safety er ok, men ser egentlg absolutt ingen grunn til å tro at safety skulle feile uavhengig av dette. Jeg har både håp og tro på at det blir presentert data fra extension studiet her.

2 Likes

Dette er sant, jeg skal blåse retrett og ikke henge meg opp i detaljer. Beklager utskeielsene!

3 Likes

PCIB har vel blitt en så het potet på forumet nå at den fortjener oppdelingen vi ofte ender opp med. Så without further ado, fundamentale forhold tråden:

Så kan folk velge å dempe de trådene de ikke er interessert i, og folk kan være litt mer nazi på å bruke rapporter offtopic i den andre tråden enn her. :wink:

11 Likes

@StockDZ, just in case it was not apparent from the discussion. On tekinvestor it is pretty common for the most actively discussed stocks to have several threads about different subjects.

A new thread on fundamentals for PCI Biotech holding has been created which i think will be perfectly suited for a lot of your posts. Cheers!

3 Likes

Vet ikke om det har blitt sagt tidligere, men innsendingsfristen for abstracts til denne konferansen var 9. mai.
Hvis de hadde safety data klare da, hvorfor har vi ikke hørt noe om resultatene på Q1 presentasjon som var 8.mai, eller senere?

1 Like

Om jeg er sånn en usaklig kødd får du og andre bruke rapporterknappen og la moderator gjøre jobben. At du hiver rundt deg med snakk om tomme tønner, at folk er drittlei og at jeg mangler innsikt lever jeg godt med, men jeg synker ikke dit selv.

Som sagt, jeg roer tempoet og kommenterer der det er hensiktsmessig. :slight_smile:

13 Likes

Vet ikke om dette er gjeldende for konferansen vi snakker om her, men ved andre konferanser vet jeg at man kan oppdatere abstractet helt frem til det legges ut.

2 Likes

For en oppførsel på enkelte her inne!
Å diskutere relevante forhold rundt et selskap enten det er opp eller nedsider er vel nettopp hva dette forumet er til for?
Hvis folk ikke kan ha litt folkeskikk når de debatterer så flagger/rapporterer man de så får heller @pdx ta det derfra.

4 Likes

Handler diskusjonen om det er “nesten sikkert” eller kun “mest sannsynlig” at det skal presenteres gode nye data på kongress 19. oktober? Dette får vi vel nesten uansett vite gjennom en børsmelding før kongressen, så spiller det noen stor rolle? Og har man tro på selskapets teknologiske plattform (eller eminente skribenters positive tolkning av dette) så vil man vel tro at det blir gode data fra en studie sånn nesten per automatikk?

Aller senest får vi vite dette 30. august på halvårsrapporten hvis det skulle bli guidet noen forsinkelser, det er i hvert fall min tolkning. Har tro på børsmelding før den tid uansett.

Er det noen som har en velbegrunnet formening om hvilken måned vi kan håpe at fimaVACC studien er ferdig?

2 Likes

Hi, I posted this few mins ago in HO

I strongly believe (99,999%) that PCI biotech will present the FimaVACC data during the following event: ESMO Immuno-Oncology Congress, Geneva, December 13-16, 2018

My reasons to say this are:

1- PW already confirmed that the FimaVACC data will be presented in a scientific conference and this must be unpublished/virgin data never presented before.

2- The company confirmed attendance in the event: http://pcibiotech.no/partnering/

3- PCI Biotech has already used the same congress in 2016 to present (link below): Clinical validation of photochemical internalisation (fimaVacc) – A novel technology for enhancing cellular immune responses to peptide- and protei…

Link: https://oncologypro.esmo.org/Meeting-Resources/Immuno-Oncology-2016/Clinical-validation-of-photochemical-internalisation-fimaVacc-A-novel-technology-for-enhancing-cellular-immune-responses-to-peptide-and-protein-based-therapeutic-cancer-vaccines

Therefore, It will only be natural to use the same ground to update the scientific community on the advances with the FimaVACC program

4- The conference has already started putting the program together, however the abstract submission period are still opened with the following deadlines:
 Regular abstract submission deadline 26 September 2018, 21:00 hrs
 Late-breaking abstract submission deadline 6 November 2018, 21:00 hrs CET

5- For ESMO Germany OCT 2018, abstract submission is now closed and the program is pretty much set with FimaChem poster, therefore I don’t think FimaVACC will be presented there, but will we get it for ESMO Immuno-Oncology Congress, Geneva, December 13-16, 2018. so exciting times ahead

I hope you agree with my reasoning, although I always avoid talking about the PCIB course development, but I allow myself this time to say that with FimaVACC data presented in DEC, I expect that PCIB will be the new year rocket, following on the footsteps of 2016 and 2017 new year legacies (Although the course will have a nice time well before that I believe during FImaChem update and start of PP2)

Good luck

16 Likes

For å diskutere noe direkte relatert til PCIB: konferansen er som jeg har fått med meg 19-23 oktober. Spørsmålet er jo om dataene som blir presentert der vil være nye, eller om vi får en børsmelding i forkant.

  • Børsmelding i forkant
  • Dataene på konferansen vil være nye

0 stemmegivere

1 Like

Bra valg å droppe hode&nakke for noen år siden:

5 Likes

Veldig interessant, er nøyaktig 50/50 på om vi får børsmelding i forkant eller om det første vi får høre om det utvidede fase 1 studiet kommer på konferansen 19-23 oktober.

… Må si jeg er litt overrasket, jeg tror PCIB har startet innrulleringen til Pivotal Phase 2 på det tidspunktet. :stuck_out_tongue:

@savepig mulig å få en kommentar til linken du akkurat la ut? :stuck_out_tongue:

2 Likes

kanskje litt vanskelige stemmealternativer? Det kan jo være begge deler. saftey børsmelding før dette, og nye effektdata for eksempel på konferansen.

3 Likes

Jeg tror det kommer en kortversjon i en form av en børsmelding først og så mere detaljer på konferansen. Jeg stemte da for børsmelding i forkant.

2 Likes

Jeg tror det samme som deg Alex. Jeg stemte da “dataene på konferansen vil være nye”.

1 Like

For min del gir denne mer mening :

  • Børsmelding i forkant og presentasjon av nye data på konferanse.
  • Konferanse med gamle data.

0 stemmegivere

1 Like

Noen som vet når neste Radium podcast kommer ut?

1 Like