Sett Snøffelen forholde seg til 1 million per pasient og 100 pasienter for pp2.
1 million er noe Jonas Einarson har brukt som en generell forventet kostnad per pasient for Biotek forskning i Norge. 100 pasienter er beregnet opp mot NANO’s PARADIGME, og redusert litt siden gallegangskreft er betydelig sjeldnere. Snøffelen har en betydelig mer detaljert vurdering til hvorfor dette antallet pasienter, det finner du her:
Innlegg av: Snøffelen (21.12.17 12:37 ), lest 690 ganger
Ticker: PCIB
RE^1: PCIB - STARTEN PÅ NOE STORT - STØRRE - STØRST
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2421269
Dividend har satt opp regnestykke hvor han bruker 50 pasienter for pp2 og 100,000$ i kostnad per pasient, hans overslag finner du her: http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2421208
Her er et interessant innlegg som støtter tanken om 100 pasienter i pp2:
Innlegg av: nextmove (21.12.17 14:57 ), lest 252 ganger
RE^1: PCIB - STARTEN PÅ NOE STORT - STØRRE - STØRST
Jeg deler fullt ut vurderinga av krav til randomisering i pivotal fase 2. Det vil avgjort gi et mer robust og uangripelig resultat, som i sin tur tjener selskapets og aksjonærenes interesser.
De regulatoriske myndighetenes krav til størrelsen på pasientpopulasjonen må ses i lys av at de samme myndighetene har stilt i utsikt Accelerated Approval resp. Conditional Approval. For ikke bare vil disse privilegiene være avhengig av overbevisende effekt, men også at produktet vil dekke et stort udekka medisinsk behov - og det for et produkt med forekomst i den nedre enden av spennet for Orphan Drugs. Etter mitt syn tilsier det at kravene til solid klinisk dokumentasjon vil måtte veies opp mot at dagens gallegangspasienter har et svært dårlig tilbud, samtidig som at de er for få til å stille for høye krav til antall inkluderte pasienter. Derfor tror også jeg at vi vil ende opp rundt 100 pasienter.
e-mannen beregnet en emisjon i størrelse 125-250 millioner kunne komme ved oppstart fase 2 i sin orginale analyse, men har ikke beregnet kostnad for fasen utover dette i hans ellers brukbart detaljerte analyse som er her:
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2413052
Han beregner at PCIB går til marked alene dog når han skrev analysen der.
Senere her har han endret mening etter mail-kontakt med PCIB:
Innlegg av: e-mannen (20.12.17 22:07 ), lest 853 ganger
RE^1: Pcib Justert verdivurdering basert på dagens melding
Tror du trygt kan regne med partner nextmove. Her er svaret jeg fikk fra CFO Ronny Skuggedal, når jeg diskuterte dette med han.
Ronny Skuggedal rs@pcibiotech.no
Svar|
fr 20.10, 15:20
Du;
Per Walday (Per.Walday@pcibiotech.no)
Innboks
Hei xxxxx,
På generelt grunnlag gjentar vi disclaimer fra PCI Biotechs hjemmeside: Please note that any opinions, estimates or forecasts regarding PCI Biotech Holding ASA’s performance made by these analysts are theirs alone and do not represent opinions, forecasts or predictions of PCI Biotech Holding ASA or its management. PCI Biotech Holding ASA does not by its reference or distribution imply its endorsement of or concurrence with such information, conclusions or recommendations.
PCI Biotech er et lite selskap og vil ikke ha ressurser til å etablere et salgsapparat og andre nødvendige støttefunksjoner for å selge produktet “across EU and US”. Et mål om utlisensiering av produktet (fimaChem) er derfor den sannsynlige strategien for PCI Biotech. En mulighet kan imidlertid være at selskapet beholder rettighetene for produktet i et begrenset geografisk område, som f.eks. Norden.
Mvh,
Ronny Skuggedal
CFO
cid:image001.jpg@01CAF813.FB66DD10
Ullernchausséen 64
N-0379 Oslo
Norway
Phone: +47 67 11 54 03; Mobile: +47 94 00 57 57
Email: rs@pcibiotech.no Web: www.pcibiotech.com