Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

bilde

Det er mange 2000 og 3000 kjøpsbolker plassert oppover.
Bruddet på 40000 aksjer som var sperren på 36,00 skjedde veldig ‘smooth’ også. Så har tanker om at “pump & dump” kan skje. Men fundamentalt har jeg lenge tenkt reprising er på sin plass. Så blandede følelser til gevinstsikring eller sitte på hendene.

2 Likes

takk, har siktet meg inn rundt 30-32 selv så får vi vente å se hva som skjer :slight_smile: kjedelig å ikke få kjøpt inn før den flyr mot 50… men jeg venter fremdeles litt og satser på en liten korreksjon :slight_smile:

1 Like

Det forstår jeg godt, hadde neppe kjøpt her selv. :slight_smile:

2 Likes

Ettersom PCI utgjør vel omkring 75% av porteføljen min så lar jeg også vær med å kjøpe mer. Likevel, er fortsatt ikke spesielt interessert i å selge. Til tross for all oppgangen vi har sett så er selskapet kun verdsatt til 939,51 MNOK på nåværende kurs (37.60). Litt mindre enn 1/4 av Nano sin verdi. Veldig mye å gå på enda her.

5 Likes

Ny årshøy, 38,50. Spent på hvor vi skal herfra!

6 Likes

38,50 whats up

5 Likes

hvordan er kontantbeholdningen i PCIB per dags dato?

De trenger penger eller partner for PP2

1 Like

De trenger penger, men det er ikke akutt.
De vil avvente igangsatt fase 2 og data fra utvidet fase 1 med gjentakende behandling for fimaChem før videre finansiering vurderes nærmere som de har fortalt. Bedre utgansposisjon.

5 Likes

Jeg økte beholdningen på close. Håper det er reprisingen som er i gang og ikke en overshoot vi ser.

1 Like

okei, begynner å bli en stund siden sist jeg så på pcib. Takk for svar :slight_smile:

Når den slutter på High Of Day stiger den sikkert videre i morgen, det plejer at være et godt tegn,

3 Likes

Jeg ser på dette som starten på en overshoot, ikke godt å si hvor den ender. Satser på at vi har sett det siste av 20-tallet.

3 Likes

Hadde vært hyggelig med litt innsyn i hvilke aktører som handler nå!

1 Like

Legg merke til hvor lite penger de faktisk bruker.

4 Likes

Godt å se at andre aksjonærer også endelig får øynene opp for denne gullgruven som PCIB er! :slightly_smiling_face: Blir svært overrasket om vi ikke ser 40-tallet i løpet av morgendagen… :slight_smile:

1 Like

Yess, da er vi i gang :smile: Aksjeanalyser åpner ballet med analyse. Riktig nok teknisk, men likevel. Analyse er analyse…

2 Likes

Fremdeles samme følelsen her og jeg startet tråden på 5-6 kr. Håper noen ble interessert og investerte litt som meg den gangen.

8 Likes

Og fremdeles herlig underdekket

3 Likes

Ja, men det har begynt å bli mer folksomt på kvartalspresentasjonene og en og annen fra husene har også vært innom en tur…

2 Likes