Glad i deg også😂
Ser ut som ferden fortsetter den 59.40 RT.
Gap opp i dag også! Som jeg nevnte tidligere, denne typen gaps closes utrolig sjeldent, ihvertfall med en ukes perspektiv!
Venter bare på at du skal selge jeg nå. Ingen høydeskrekk enda?
Jeg hadde en trade jeg solgte etter 12% gevinst, men som jeg skrev over, 4% odds for at vi går under den siste gap-en? Det er gode nok odds for meg. Også verdt å ta med seg at jeg har et snitt på ca 12 kr hvis man tar med gevinsten fra trading.
PCIB var i 3 kroner for to år siden!
Roadrunner ass!!
Tok et lite 1k lodd her i dag på 57, ut på 61. Raske 4k inn på konto. Jeg er fornøyd med det.
I årenes løp har jeg mer og mer blitt overbevist at vil man tjene store penger på en aksje, så må man sannsynligvis investere og bli sittende sånn noenlunde rolig i lang tid. Det er over tid verdistigningen kommer med noen korrigeringer underveis. Det er i alle fall det som fungerer best for meg.
Litt her og litt der. Blir penger av alt!
Jeg var jo inne på 5 første fang takket være deg, hadde nær tre ganger så mage aksjer som nå på det meste, men de jeg har nå er opp 260%, altså nær firegangeren.
Selger nok ikke PCIB på lenge. Blir nok med opp, ned, opp igjen osv
Sitte lenge er nok lurt.
Verre med de som kjøper nå, antar at vi får en korreksjon snart, før videre oppgang.
Vel, jeg har ihvertfall lært at når @Alex kommer med en uforbeholden anbefaling, så burde jeg investere mer enn småpenger. Investerte småpenger her, som nå har økt med ca 400%
Jeg var ganske smart, men jeg solgte til fordel for Funcom. Men det blir bra det også.
Er takknemlig for @alex sine tips👍
Første gang jeg var med her gikk jeg ut med over 200% gevinst. Gikk inn igjen i høst og har i dag solgt halve beholdningen med over 100% gevinst. Resten av beholdningen skal holdes, og så blir det trading med en liten sum på siden.
Interessant at du nevnte motstand på 60, ettersom aksjen snudde på 62. Gevinstsikringen ser ut til å være litt mer aggressiv nå enn den har vært på de andre korreksjonene.
Har du sett på muligheten for at vi er i en 5 bølge av en Elliot impuls, og at vi nå får en ABC korreksjon?
Hvor langt skal den ned før den vender?
Benyttet dippen på å snitte meg inn igjen.
Den digre OHS formasjonen er for pen til ikke å ta plass her nå