Jeg ble for grådig og kjøpte på 61,40 for å se om oppturen fortsatte. Der kom dippen ja Lesson learned. Tålmodighet, tålmodighet!
Da sitter jeg med den posten og venter på bedre tider…
Jeg ble for grådig og kjøpte på 61,40 for å se om oppturen fortsatte. Der kom dippen ja Lesson learned. Tålmodighet, tålmodighet!
Da sitter jeg med den posten og venter på bedre tider…
Kan du tegne?
Pent!
Vanskelig å se, så jeg spør for enkelthetsskyld, halslinje 45,-?
En ganske pen OHS, håper du har rett
Ish, noe avvik på 1W chart.
Jeg håper markedet har rett
Tenkte å komme inn rundt 45, jeg og. Men om erfaringen har vist oss noe så er det at om alle venter på slikt-så skjer det ikke.
Jeg kan ikke så mye om trading, men lykke til! Det er spennende dager, hvis melding om finansene for studien er i boks kan det vel gå fort opp?
Ny radium-podcast, https://soundcloud.com/user-972208711/episode-34 , hvor det er en del PCI. Blant annet om 20.desembermeldingen og litt forklaringer om studieoppsett osv.
Kanskje jeg må kjøpe litt i morgen da
52 var kjøpsmuligheten
Til nå har fokus vært på FimaChem og gallegangs-studien. Det kan man regne på og allerede her viser flere utregninger at kursen er fremdeles billig.
Men for meg er det virkelige store oppsidepotensialet:
1.FimaChem anvendt på mere vanlige kreft-former.
2.FimaVacc
3.FimaNAc.
Det er disse 3 punktene som ikke er satt noen verdi på som er det virkelige spennende med caset.
Skulle man lykkes med disse også, ja da får jeg litt sommerfugler i maven her når jeg skriver om det.
Alle disse 3 punktene representerer en stor oppside som ikke er priset inn i caset nå etter min mening. Og det er jo flott. FimaChem anvendt på gallegangskreft forsvarer kursen i dag alene. Alt det andre blir en bonus.
La 5k på 56 til i morra
Prising av prekommersielle biotech er nesten alltid grovt dominert av den ene kandidaten som er kommet lengst.
En sær mekanikk som skaper overdreven volatilitet, men derfor også gir muligheter
Presentasjonen fra Biotech Showcase ligger nå ute
http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2014/01/PCI-Biotech-Biotech-Showcase-2018-presentation.pdf
Spennende.
Men et aspekt med å spekulere i biotek er at om denne investeringen skulle tape seg i verdi, så er det ihvertfall et forsøk på å forlenge/redde liv.
Alle som har midler til overs burde vært med på tilføre kapital. Er et utrolig viktig arbeid.
Krysser fingrene for at ingen Tekinvestor eller nærmeste familie får behov for disse behandlingsmetodene.
Står at de planlegger å starte pp2 studiet i H1 2018. Vet ikke om det er nytt?
Ja, hvis jeg husker rett har selskapet guidet på oppstart av fase 2 studien i H1 2018 tidligere, men dette er første gang de omtaler studien som pivotal.
la merke til denne:
Så top 10 large pharma forlenget avtalen i 2017. Det har det ikke kommet noe melding om (tror jeg).