PCIB har etter mitt syn vært grovt feilpriset en god stund og jeg har posisjonert meg. Hvorfor satsa jeg ikke mer? Jo fordi selv om jeg (og flere andre) mente den var grovt feilpriset, så er det ingen garanti for at markedet noensinne vil være enig med deg. I tillegg kom det en emisjon og med bionor -og funcom-emisjonen med flere fryktet jeg det værste.
Du sitter greit i det nå da alex ;D
Angrer på at jeg ikke hørte på deg
Går visst inn for landing nå
Heite hule RT 26,5
Det er ganske saftig å sitte først i NANO så i PCIB.
Jeg som følte meg klin gærn når jeg kjøpte på 23,50 i dag etter å ha tatt beslutning om kjøp utfra sluttkurs på fredag på 19kr. (Det skal merkes at jeg kun har en lotto-post her, jeg er ikke så interessert i å satse noe særlig med penger på binære caser)
eg kjøpte på 23blank, også bare en liten happypost, men fortsetter dette, så blir det peng av det
Gikk ut eg, litt kebab penger til helgen
Tror det er lurt. Kan virkelig ikke se at det er lurt å kjøpe på dette nivået, og spesielt ikke i dag!
Rakk å få 500 på 19,00 de siste minuttene på fredag. Kos med en liten bonus på det valget idag
Kanskje det var feil og ikke overnatte i PCIB
Irriterer meg at eg ikke ble sittende, tipper den åpner imorgen godt over dags slutt.
Vel, oppgangen er jo horribel, og det var også derfor salget ble gjort, så eg får jo bare stole på at det var rett vurdert
Det er sykt, høydeskrekk har jeg ikke, det får bære eller briste, men jeg tror dette kan en bli “rik” av.
Jeg skal være med hele veien oppover, 20-30-40…osv osv
Hva med å prøve noe nytt? Vurder å Kjøpe en lyttepost i PCIB. Ikke selg aksjen på 2 år. Tenk hvis den slår til, at kursmålene som er på hegnar er reelle og ikke tull. Hvor hyggelig hadde ikke det blitt…
EDIT:
Og skulle PCIB lykkes 100% i alle sine 3 forskningsområder er kursmålene nok altfor lav. Men for tidlig å prise inn noe særlig her.
Jeg kjøpte på 5 kroner, kursen dau en tid etterpå, før den var oppe i over 7 kroner, ned igjen, oppe i 12-13 og ned under 10 kroner osv osv
Jeg har sittet stille hele tiden. Mange som sikkert har gjort noen gode trader her, jeg er fornøyd med den avkastningen jeg har.
Jeg sitter nok 2 år…
Må man ha aksjer ved børslutt den 8 desember for og få retter ? Den 9 desember kan man selge de og beholde rettene ?
Ja, jeg mener å huske det, limer inn fra litt tilbake i tråden:
Key information in relation to the proposed rights issue:
Date on which the proposed terms and conditions of the rights issue were announced: 17 November 2016
Last day including right: 8 December 2016
Ex-date: 9 December 2016
Record date: 12 December 2016
Date of approval: Not yet approved. Proposed that the extraordinary general meeting to be held at 8 December 2016 approves the rights issue
Maximum number of new shares: 10,000,000 new shares
Subscription price per share: NOK 7
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20161117.GlobeNewswire.HUG2057750
Ja, det må du
Akkurat den dagen… 9 desember Tror jeg blir brutal, sånn kortsiktig vel og merke…
Det kunne eg ha gjort, men det passer meg ikke pr nå, dessuten vet eg bortimot ingenting om selskapet, så må eg lese meg opp litt først.
Neo og FOF fortsetter å selge, er det tilrettelegger for emisjonen kanskje ?
Er ikke så mye jeg kan gjøre med det…jeg skal ha 67,11% emisjonsaksjer til 7 kroner! Tenker det oppveier for en brutal nedtur 9/12.
Får håpe den eventuelle brutale nedturen blir etterfulgt av en særdeles brutal opptur.