Det tror jeg og… Dette blir et lite eventyr
Dette er interessant hvis det skulle stemme. Vidar er tidligere CEO i PHO og i slekt med Alexander Hansson, største aksjonær i PHO.
Som alltid, hegnar-info må taes med en god klype salt.
Veldig driv her altså, skulle jo aldri ha solgt, går vel i Nano sine spor
Hva i helvete er det som skjer i denne aksjen? Det er KOMPLETT ulogisk at den skal gå 2x etter emisjonsnyheter med emisjon på 7 kr… hvis ikke denne kommer rasende ned etter emiaksjene er ute på markedet så får jeg løpe etter for da er det noe jeg tydeligvis ikke skjønner her.
Jeg tror den er grovt feilpriset, men jeg var for redd for emisjonen til å satse skikkelig på 5-6 kr, men nå er jeg godt inne. Så hvis man mener en aksje er grovt feilpriset, skal man da vente helt til emisjonsaksjene er ute…
Jeg valgte å ikke vente i tilfelle markedet skulle oppdage potensialet jeg hadde sett/regnet meg til for lenge siden. Foreløpig har den strategien fungert ok.
Godt mulig det Alex. Jeg bare skjønner ikke greia her. Det jeg har lest meg opp på om teknologien og selskapet er ikke “imponerende”, men for all del. Gratulerer til alle dere som tok sjangsen.
Selv ser jeg om den kommer ned igjen hvis jeg skal plukke noen lodd. Hvis ikke sitter jeg godt i Nanotoget
Jeg ser du har helt hengt deg opp i emisjonskursen. Den er først avgjørende for utviklingen i kursen videre hvis eksisterende aksjonærer blir utvannet. Det er ikke tilfellet her. For de som kjøper nå spiller det liten rolle om emisjonen skjer på 5kr eller 20kr når de har bestemt seg for at de trengte 70MNOK og eierandelen min blir lik etter emisjonen så sant jeg bidrar med min del.
… Må forresten si at jeg syntes aksjen var grisedyr på mandag når den stod i 23,50. Akkurat nå virker ikke 23,50 så dyrt lenger. Samtidig, jeg er helt åpen for en korreksjon 50% ned - eller at kursen går videre opp. Jeg gikk inn i aksjen på utfra … andres analyser av hvor bra det står til med produktene de forsker på. Må vel innrømme det glatt at jeg har gjort lite selv her. Derfor har jeg også bare kjøpt meg en liten lottopost - som riktignok vokser fort.
Føler meg 0% sikker på hvor denne går videre.
Snøffelen er jo dønn sikker på at den skal opp, men han kjøpte jo ikke NANO så hva vet han?
Det er vanlig at kursen etter hvert faller når aksjene kommer ut på markedet, det er snakk om tilbud og etterspørsel. Se for eksempel Hugo hvordan dette ble handlet høyt helt til aksjer og tegningsretter kom ut i hendene på folk. Når prisen har stabilisert seg så kan det ofte komme en ny oppgang da selskapet allerede har finansiert seg og fokus blir på fremtiden og potensialet. Men akkurat nå i biotek feber stemning er det vanskelig å spå.
Eg tror den kommer nedover igjen, men gjerne ikke helt ned til emi kurs på 7, her vil jo mangen ha langt høyerer kurs som snitt, i realitet betaler man jo nå over 20kr for t retter.
Frem til den går ex retter, tror eg muligheten for videre stigning er tilstede, fordi at dersom folk selger nå, så mister jo også selgerene rettene sine til emi aksjer.
eg er ikke inne
Unnskyld meg men du har ikke gjort research og har kjøpt kun på spekulasjon fra andre?
OK. Som jeg skrev, jeg er ikke videre imponert over resultatene her og synes aksjen er veldig risikabel på mange måter, ikke bare pga. emisjonen. Men det er ikke safe bets man tjener penger på heller da så hvis de lykkes vil vi nok se Nano type stigning også i denne…
Tjah, ikke fullt så ille, jeg har lest hva Snøffelen og andre har skrevet om aksjen, men jeg har ikke lest og prøvd å tolke noen førsthåndskilder. Mine kunnskaper på medisinsk forskning er ca 0, så jeg må rett og slett støtte meg til andre.
Jeg tror ikke det er mer enn en håndfull her og på hegnar som faktisk kan nok om medisinsk forskning til å trekke noen egne konklusjoner, og jeg tror hverken du eller jeg er en av disse.
Den viktigste “researchen” jeg forsåvidt har gjort er å passe på at andrehåndskildene mine er forumbrukere jeg stoler på, ikke brukere som er kjent for å hype/baise etter hva de er investert i.
Btw, så ville jeg aldri anbefalt aksjen videre til noen andre utfra den infoen jeg sitter på. Den er rett og slett for tynn.
True.dat
Vel, jeg gjør i det minste min egen research og trekker mine egne konklusjoner på tross av min begrensede medisinske kunnskap. Jeg vil påstå jeg kan nok om medisinske termer til at jeg kan forstå hva “greia” er. Uten at jeg selvfølgelig vil kalle meg en ekspert eller på nivå med f.eks Snøfflen.
Det er også flere leger i nær familie jeg kan støtte meg på, to av dem jobber på kreftavd. ved SUS, og de stoler jeg på (bl.a. ifht. at jeg gikk inn i Nano på 40 kr).
Som jeg har påpekt her og på HO så synes jeg pasientgrunnlaget til PCIB er for tynt til at man skal gå “all inn” her, uavhengig av hva Snøfflen mener. Han setter LOA på PCIB til 40% - samme som NANO, når Nano har et mye større pasientgrunnlag og har kommet mye lenger i sin studie enn det PCIB har.
Kan også legge til at markedspotensialet for Betalutin er mye større enn for Gallegangskreft. Dette kapper selvfølgelig potensialet en del, uten at det betyr at man ikke kan få en pen avkastning om PCIB lykkes. Jeg har bare større tro på Nano
Nano har vel 12 pasienter.
PCIB er ferdig med fase 1 hvor man normalt ikke har pasienter.
Nano har 26 pasienter med en CR på 63%. PCIB har 7, hvorav 2 har fått PR. Nano kommer med oppdaterte tall på lørdag.
2 CR mener du vel for pcib? Men det er også viktig å sammenligne med eksisterende behandling og det ble gjort i investor-presentasjonen:
I tillegg vet vi:
Inoperable pasienter lever i snitt 12 mnd. PCIB har 3 pasienter fra cohort 1 og 2, som lever ennå. Minst 30 mnd på den første, og minst 23 mnd på de to andre.
Ja, du har rett, men da er det ikke 2 av 7 du må regne men 2 av 15. Se bildet. Cohort 4 hadde to med PR og 1 med CR og 1 med PD. Cohort III hadde 1 med PR og 1 med CR. Jeg sier ikke medisinen ikke har effekt, men statistisk blir dette for tynt å konkludere med.
Det blir litt bedre for NA-pasienter regnes ikke med i snittet. De er nok døde av sykdommen og det hadde ingenting med medisinen de fikk å gjøre.
PCIB opplever en ny god dag. Begynner nesten å bli litt bortskjemt nå.