Hva prater du om? Paradigme er en randomisert studie med 2 armer. 130 pasienter, med 65 i hver arm.
Dacdns selgere gjør ikke nødvendigvis noen tabbe hvis de selger for ha kapital till emisjonen. Det er kkke sikkert kursen er så høy den dagen man må tegne seg opp og da kan det være lurt å selge litt for å få være med på gavepakken til 30 NOK
Sagt på en annen måte, skulle NANO kjørt en randomsiert studie snakker vi nok 300-400 pasienter.
Jeg har alltid vært av meningen at et randomsiert studie er det beste. Det legger et solid grunnlag for teknologien, og ikke minst indikasjonsutvidelser.
Mulig dumt spørsmål, men jeg er ganske fersk i gamet. Er det slik at når emisjonen blir godkjent(?) så får vi handle aksjer med rabatt fra 14.september til 17.? Explain this to me like i’m eight years old
Det er minst 3,5 år frem til interimavlesning. Hvordan ser det ut med konkurrerende studier? Kan SoC forandres innen den tid, og hvilken effekt har det på Firmachem og inneværende pivotalstudie?
Det er vanvittig langt frem til at Amphinex er SoC og første linje. Det er overhodet ikke ferdig snakka.
Hva prater du om? NANO har ikke noe SOC å konkurrere mot, derfor har de randomisert pasientene inn i de to beste doseringsregimene som kom ut av fase 1/2.
3,5 år til interim avlesning? Hva er det du snakker om? 36 måneder står de i meldingen, med oppstart i 2019 blir det ca 2 år. Er vel greit å lese dagens melding før man hiver seg over tastaturet.
http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2018/08/PCI-Biotech-attachment-press-release-24-Aug-2018.pdf
Approx. 36 months to interim and 50 months to final
analysis
les meldingen da Glein , Approval er guidet til 36mnd ikke avlesning
DVS vi når markedet eary 2022 akkurat som i analysen til Artic
Det er som sagt stor risiko i biotek. Ting tar tid og mulig oppside er enorm om selskap i sektoren lykkes. Så må det spørres om dagens melding gir økt usikkerhet/risiko eller om vurdert risiko reduseres. Reduseres vurdert risiko skal markedsverdien økes mye. Jeg er ikke i tvil at usikkerheten/risikoen i dag er kraftig redusert når nå:
Finansiering klar
Pivotal fase klar
Endelig spesial investor klar
Gode data
Du må lese.
Med oppstart 1H 2019 +3 år for ‘’ analysis of progression free survival and objective response rate for potential accelerated/conditional approval available approx . 36 months after initiation’’.
SÅ: avlesning interim 36 måneder fra 1H 2019. På bakgrunn av disse data søkes det om AA eller conditional approval.
Med andre ord i 1H/2H 2022 foreligger en (Conditional/AA)FDA-approval, gitt at all guiding holder fremover i tid og at avlesning/regulatorisk prosess går lynraskt.
Edit for kødd med hoderegning.
Bliver spændende med nyt kursmål fra Arctic og Økonmisk Ugebrev på PCIB.
Approx. 36 months to interim and 50 months to final
Randomisation (1:1) of 186 patients to treatment with either fimaCHEM+ SoCcorSoConly
•Primary endpoint: Progression Free Survival (PFS), with Overall Survival (OS) as key secondary
•Interim analysis primary endpoints: PFS followed by Objective Response Rate (ORR)
•IDMCdongoing review, but no formal futility stop
Will involve approx. 40 key hospital sites across Europe and USA
Slik jeg leser dette så når vi markedet 1H2022 akkurat som i analysen til Artic
Da får vi data fra de 4 første pasientene på ESMO i oktober. Hva tror folket? Hadde Pcib meldt seg på om dataene her var dårlige? Min oppfatning er at de hadde ventet til det forelå mer data om de ikke så god effekt på disse pasientene, derfor antar jeg at de har sterke kort på hånden.
Du tenker ikke på at FDA skal motta analysen og behandle også. Det tar ikke èn dag.
Hmm?
Oi, se her ja. På tide å gjøre klar midler for shopping ️
Ny tweet fra radforsk:
CEO Per Walday og CFO Ronny Skuggedal i PCI Biotech kommer i podkasten #Radium for å fortelle mer om dette tirsdag 28. aug. Send gjerne inn spørsmål til eka@radforsk.no. https://t.co/q6IBc6qebk
Mener PW sa at det kan ta opptil 18 mnd. De sender ikke analyse til FDA. De sender alt av data de har, så må må FDA gå gjennom det.
Mener PW sa at dersom de var heldig så leste FDA PCIB`s analyse til slutt
Dette blir spennende. Får vi effektdata her?
Ehm. Det blir en heftig utsettelse på toppen av det hele.
det er jo innbakt i de første 36mnd.
Noe som stemmer overens hvis man regner på antall sites opp mot antall pasienter og behandlingsløp.
Interim analysen vil jo bli når ca 50% av pasientene er ferdig behandlet, det tar ikke 3 år…