Ville vel ikke vært så unaturlig om de lærte litt av egne feil nå det gjelder guiding også?
Nei, og de kunne tatt lærdom fra andre sine feil fra tidligere også.
Jeg tror det er urealistisk for oss å guide på at de har skjerpet seg, og nå overkompenserer og blir ferdig tidligere enn guiding tilsier.
Spesielt at når jeg ymtet frempå om en utsettelse fikk jeg passet påskrevet med at ‘‘forhold deg til det selskapet sier, ikke egen synsing’’. Når det så kommer en guiding man ikke liker, så tar man utgangspunkt i at det skal gå fortere av en eller annen grunn. Paradokser.
So now we have 3 patients still living and all are from corhort 4, very encouraging!
Nei, 2 pasienter lever fortsatt fra cohort 4 og 1 fra cohort 2. Totalt 3 overlevende.
6 x 0,33 = 2 personer for cohort 4
16 x 0,19 = 3 personer for cohort 1-4
Ja. Men personen fra kohort2 har fått dobbel behandling med dose nr 2 fra kohort 4. Dette er dokumentert. OS data totalt er veldig imponerende. Men få pasienter. Derfor blir effektdata fra den utvidede studien ekstremt spennende. Dosen fra kohort 4 blir brukt der. Regner med det kommer i oktober.
Det er alltid kjedelig med knallrøde dager,men jeg som er langsiktig velger å fokusere på at nå har selskapet fått kapital nok til å drive på med sin innovative forskning i flere/noen/mange år fremover og å få vekk emisjons-spøkelset er meget gode nyheter etter mitt syn.
TTT litt lengre enn jeg hadde håpet. Det er det negative, men dessverre helt vanlig i bransjen.
Det kommer i oktober på ESMO, bobusfrelst. Og det god grunn til å være optimist der. De hadde aldri giddet å presentere data fra bare 4 pasienter om de var dårlige, da hadde de ventet til de siste 8 forelå.
You are correct thank you
Det er akkurat det jeg også tenker. Viser det like god effekt som i fase1/2 studien snakker vi fugl spør du meg. Da har vi ett mye bedre tallmateriale, selv om det er få pasienter.
Jeg tipper det er på linje med cohort 3 og 4 og eller bedre. Hadde det vært dårligere hadde de ventet til resten av pasientene var klar.
Håper du inderlig har rett. Har du det er det bare å lene seg tilbake. Da har vi bestått tentamen til karakter 6. Da er det bare å vente på den randomiserte studien som viser om vi består eksamen.
InfoLeecher. Om PFS er dårligere enn ORR mtp tidsbruk kommer an på indikasjonen.
For gallegangskreft så gir behandling med gemcis mOS på 11,7 mn vs 8,1 mnd for gem alone.
PFS for gemcis er 8,0 mnd vs 5,0 mnd for gem.
Mao så kan prosentvis behandlet med PCI vurderes for PFS etter 8 mnd, og tallet kan statistisk vurders mot kontrol-armen. Dvs når kontrollarmen er på median overlevelse kan sammenlignelsen mot PCI skje og det er forventet ca 8 mnd for PFS.
Det er ca 2 mnd mer enn om man vurdere mot ORR som endepunkt.
Selvsagt litt marginer her, men jeg vil gjette på 2-3 mnd lengere tid for PFS enn ORR, men maks 6 mnd.
Forøvrig mener jeg at PFS er en veldig trygg parameter for PCIB.
Det store bullscenarioet nå er jo at man får kjøpe “billige” aksjer i emisjonen, “akkurat i tide” til effektdata fra gjentagende behandling. Hvis gjentagende behandling lever opp til forventningene og leverer knallgod effekt vil man ha et velkapitalisert selskap hvor man kan kalkulere inn meeeget høy sannsynlighet for at resultatene i PP2 er gode nok for markedstilgang.
Selv om det da vil være tre år frem til Amphinex kommer i salg (og forhåpentligvis blir SOC) vil PCIB være et kjempecase.
Gitt det scenario vil en mulig partner måtte komme opp med en meget fordelaktig avtale for PCIB nå som PCIB er fullfinansiert og eier hele pivotal fase II!!! Brekkstang for store summer dersom PCIB skal prate med BP!
Jeg er enig, kortsiktig er dette negativt, men langsiktig åpner det for en bedre avtale om man lykkes.
Var det ikke motsatt for Algeta? De var i beit for penger, og måtte selge seg ‘‘billig’’ til Bayer?
Nå er jo Pcib i beit for penger og må selge seg billig til investorene, men kan da selge seg dyrere til en større farmasiaktør.
PCIB vil nok ha sterkere kort på hånden i eventuelle samtaler med partnere for den pivotale fasen og i så måte kunne forhandle seg frem til en bedre avtale med pengene de nå henter dersom de ønsker det. For den kortsiktige er det selvsagt kanskje litt kjedelig(hvem liker å miste 25% av verdiene på en dag), men totalt sett er det helt greit for meg med emisjonen.
Tidlinjene ser ut til å ha forskyvet seg noe, og det regnet jeg med ettersom jeg også sitter i Nano og fått erfare TTT…
Når pengene er på plass, er det bare å se frem mot effektdata, Fimavacc etterfulgt av oppstart av den pivotale fasen. Milepæl for norsk medisinskforskning å ha to selskaper i pivotale faser!
PCIB: “Funding secured”
Markedet: “Hold my beer”
Hvordan fungerer dette med tegningsretter i praksis? Jeg har alle mine PCIB-aksjer på Nordnetkontoen min. Vil jeg få en melding om tilbud av kjøp av x antall tegningsretter via Nordnet, og så er det opp til meg å benytte meg av dem før utløpsdato?
Ja, nordnet vil sannsynligvis sette en frist før pcib sin. Jeg bruker zero og da er dette mønstret. Jeg tror rettene som er ubenyttet blir solgt automatisk like før fristen, husker ikke alle detaljene.
står litt om det her:
https://www.nordnet.no/kundeservice/start/selskapshendelser-corporate-actions/emisjoner-og-tegningsretter.html
Noen som vet hvordan det fungerer i Sbanken? Mye det samme som hos de andre? Aldri vært med på noe slikt før, men er ikke i tvil om at jeg skal benytte meg av muligheten