Hvis ledelsen trekker en kanin opp av hatten og gir oss en skikkelig vitamininnsprøytning angående fimaVACC eller fimaNAc så ville det vært snadder. Dagen i dag har vært en stor skuffelse. Tempoet rundt extension-innrullering har vært fryktelig tregt. Emisjonskursen var lavere enn jeg hadde regnet med. Antall aksjer utstedt i emisjonen høyere enn jeg hadde estimert. Det meste av dagens nyheter var således i “nedre” sjikt av mine forventninger. Spesialinvestorer som står som garantister for emisjonen er positivt, men jeg håper og tror disse handler i markedet om de ikke skulle få noe særlig med aksjer i emisjonen.
Ting tar tid i biotek, ja, men stadige forsinkelser på guidingen gjør meg eitrende forbanna. Det er en drøss med pasienter som trenger denne behandlingen så nå må ledelsen få speedet opp prosessen og komme i gang. Å bruke langt over ett år på å få 6 personer gjennom safety vinduet er en dårlig vits. Hvis det tempoet fortsetter inn i PFII så er 2022 alt for optimistisk. Håper jeg tar feil og at Per og co. snart får fart over forestillingen igjen!
Er ellers meget optimistisk selv om det kanskje ikke skinner igjennom dette innlegget - for jeg er skuffet over dagens utvikling og tiden dette tar. Skal uansett handle alt jeg klarer i emisjonen siden PCIB for meg er tidenes risk/reward - såfremt man har tålmodighet til å stå løpet ut.