PCIB T?
8 tegn meg i ræva
PCIB T?
8 tegn meg i ræva
Fant ingenting på netfonds.
ahha, takk manglet bindestreken.
The Chairman Hans Peter Bøhn has today, 14 December 2016, subscribed for 33.556
new shares in PCI Biotech Holding ASA (the “Company”) at a subscription price of
NOK 7 per share by exercising 33.556 subscription rights in the Company’s
ongoing rights issue. After the transaction, Hans Peter Bøhn will have a total
shareholding in the company of 83.556 shares and 0 subscription rights in the
rights issue. Hans Peter Bøhn has previously entered into a guarantee agreement
of NOK 1 000 000 in relation to the rights issue, and todays exercise of
subscription rights will, in compliance with the guarantee agreement, reduce the
guarantee liability correspondingly.
Contact information:
PCI Biotech Holding ASA, Ullernchausséen 64, N-0379 Oslo
Ronny Skuggedal, CFO, rs@pcibiotech.no, Mobile: +47 9400 5757
This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section
5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20161214.OBI.20161214S114
Så Bøhn skal ha sin andel (50000*0.6711=33555).
For 7 kroner altså
Jepp, men som insider så er det jo svært lite trolig at han selger i nærmeste framtid, og hvis han ser at det er på vei til å gå dritt, så må det jo først børsmeldes før han kan selge. 210.000kr er ikke noe du investerer i et selskap du ikke tror vil lykkes under de forutsetningene.
Nei det er klart. Men kursen er jo også det dobbelte…
Er vel forsåvidt ett fett om en selger TR og kjøper aksjer? Eneste er at en må betale skatt for salget i starten, har jo betydning når en er langsiktig.
Men får en rimelig inngang kan det oppveie skatt og vel så det.
For meg er det enklere å tegne/overtegne så slipper jeg å gruble…
Men det har jo vært gode tradingmuligheter i dag.
Jeg blir enten “rik” på PCIB, eller så taper jeg en slant. Tar ikke til takke med 50 kr.
Jepp, men biotek som går dårlig faller gjerne 90%, så enten så kommer han til å tape 180.000kr , eller så går det bra. Tviler på at han hadde økt eksponeringen sin såpass hvis han ikke hadde troen.
Uten at eg vet mye om hva som skjer her, så virker jo selskapet fortsatt veldig billig om man dobler mcap på dagens nivå, den kan vel etterhvert dobles mangen ganger ved sukses.
Eg kjøpte noen idag, men satte tett SL og røk på den, var kun en fillepost
Du må jo plusse på det t-rettene koster også? Hvordan i alle dager får du snitt på 7 kr?
Solgt et par aksjer?
Ja, OK. Hvis du selger aksjene og bare sitter med gratis t-retter så får du snitt på 7 kr. Men jeg tolket det som at han kjøper t-retter og kjøper så aksjene for disse og så skal sitte igjen med et snitt på 7 kr…
ja jeg sitter med kun med rettene mine for øyeblikket, men det er mange nok hvis kursen går til himmels.jeg skal fiske retter fremover.
Leser mye om PCIB på HO og følger alle de flinke der inne. Men et spørsmål som jeg stadig føler står ubesvart er hvorfor det er så lite innsidehandel. Hva tenker dere her inne om aksjebeholdningen til ledelsen?
PS: Dette er ikke et forsøk på å baisse PCIB. Jeg bare prøver å stille kritiske spørsmål! Selv sitter jeg med større andel i PCIB enn i NANO og har stor tro på denne!
har de lov? hemmelig avtale med hemmelig topp 10 selskap f.eks. et annet moment kan være at dette er et svært lite selskap som nok man ikke har blitt rik av å jobbe i de seneste årene, så mangel på cash?
bare noen ideer til forklaring, jeg lurer også på det samme.
Jeg har stilt meg nøyaktig det samme spørsmålet, så det er helt på sin plass. jeg lurer på om de kjøpte en del i fjor?
Men jeg mistenker at det har mye med det Alex sier over. Man må faktisk ha disse pengene for å handle. Hvis du ser på algeta så ble verken Larsen eller bruland veldig rike der.
de tidligere svært gode trådene på hegnar om pcib er omtrent ødelagt nå.flere etter de har solgt og vil inn igjen billigere snur fullstendig i argumentasjonen sin. andre som har kjøpt på høyere kurser går i full kamp. bare kaos og liten leseverdi.synd.håper vi unngår slikt her.det har også der borte blitt en skitten kamp mellom pcib,nano og trvx. håpløst…