Rart hva seks-sjusifret tap gjør med en.
Er vel vært nevnt før, men Trojan skal vel holde en muntlig presentasjon:
760P - PhotoChemical Internalization of gemcitabine followed by gemcitabine/cisplatin in perihilar cholangiocarcinoma – results from a phase I dose escalation trial
Presentation Number
760P
Lecture Time
13:05 - 13:05
Speakers
Jörg Trojan (Frankfurt am Main, DE)
Session Name
Poster display session: Basic science, Endocrine tumours, Gastrointestinal tumours - colorectal & non-colorectal, Head and neck cancer (excluding thyroid), Melanoma and other skin tumours, Neuroendocrine tumours, Thyroid cancer, Tumour biology & pathology
Hall A3 - Poster Area Networking Hub, ICM München, Munich, Germany
Date
21.10.2018
Time
12:45 - 13:45
Det er ikke en muntlig presentasjon, men en poster i messeområde.
Mulig du har rett, men speaker og lecture er for meg noe muntlig også.
Ja, man kan ikke stå stum på stand. Men innholdet på poster er ofte retningsgivende for om man får en full presentasjon eller ikke. Det ligger med andre ord mer prestisje i å kunne holde et helt foredrag.
Hva er magefølelsen din fremover Glein, med PCIB?
Få emisjonen overstått, evt. nyheter (gode) på ESMO, fimaVacc/fimaNac oppdateringer før jul etc?
Lukter vel litt «fugl» eller?
Takk!!
Tror vi er ved eller nærme bunnen, så blir konferanse i oktober og desember toneangivende fremover.
Har ikke tro på at det skal bli stort verre.
Helt enig… og
tenk at denne dagen skulle komme at vi 2 skulle være enige @anon21766851
En annen ting jeg ikke klarer å slippe helt er denne, som viser til hva som blir guidet av oppdateringer vedrørende dybdeanalysen for FimaVacc.
Er det virkelig sånn at PW står i MAI og sier at man skal få oppdateringer og guider på at analysen tar ca 90 dager å gjennomføre oxo skal man behøve å vente helt til Desember med å få resultatene/oppdatering fremlagt.
Hvis det er det som blir fasit synes jeg guidingen er MEGET misvisende og unødvendig…
Dagens hjertesukk
De venter vel med å oppdatere om fimaVacc på ett større «event» el. noe? Mente PW sa noe om dette?
Midten av desember er tidspunktet jeg ser for meg. Analysen kan jo fint være klar lenge før, men medisinske resultater kommer vel som oftest i forbindelse med kongresser.
Han sa jo på Q3, at de foreløpige resultatene er «Very Promising» så det blir meget spennende å se hva det betyr…
ja det vet vi jo at de gjør men hvorfor guide og si at vi kommer til å få oppdateringer da…
På Q1 bekrefter PW at vi vil få oppdateringer fra dybdeanalysen , men det blir da gjennom en publikasjon eller en presentasjon (high level) når disse dataene fra dybdeanalysen foreligger.
På Q2 30.aug kommer det frem at hvis de skal gjøre en Part 3 optimaliseringsdel innen FimaVacc så vil oxo denne være ferdig innen året er omme. De guider at de vil konkludere om en optimaliserings del er nødvendig nå i høst. Og det må da bety nå snart hvis de skal ha tid til å fullføre en eventuell optimaliserings del og ennå rekke å være ferdige inne 2018…
en fremleggelse av hele dybdeanalysen med evnt. optimaliseringsdelen i desember er ikke en oppdatering men en endelig analyse av hele studien.
Jeg fortsetter å samle data til PCIB analysen. Ettersom Asia fortsatt er aktuelt har jeg samlet litt data om incidens per land og hvor mange som kan være aktuelle for behandingen. Holder Kina utenfor da det blir voldsomt store tall og det på kort sikt er usannsynlig at Kina blir en del av dette.
Jeg har benyttet denne figuren, som inneholder tall for noen land i SE-Asia. Savner likevel Malaysia, Indonesia som etterhvert er ganske utviklede land med bra helsevesen.
Så langt har jeg funnet tall for Japan, S-Korea, Taiwan, Thailand og Singapore. Totalt for disse landene estimerer jeg om lag samme antall pasienter som PCIB har guidet for EU/USA tilsammen (drøyt 3000) Dette kommer til å booste analysen min en god del
Mer detaljer kommer i den ferdige analysen.
Håper det ligger gode tider foran oss. Akkurat nå er det litt hardt. Gått så og si all in i biotek nå. Gikk da ut av trygge aksjer som bla Hydro. Hittil har det vært elendig uttelling, men får bare tro det blir lønnsomt til slutt.
Bingo123
Hvis du vred om porteføljen nå, spesielt etter fallet i Pcib og Nano, har du gjort en perfekt sektorvridning…tipper jeg.
Kan vanskelig se for meg at ikke Pcib, Nano og Pho alle har gått 100% innen ett år.
Hvis man tror at Nyemburg eller en annen stor aktør skal inn i aksjen i løpet av emisjonen, så vil en konsekvens av dette være at tegningsrettene vil stige kraftig de neste dagene. Det er kun 4 handelsdager igjen.
Muligens vil aksjekursen også gjøre et byks, men den vil ikke nødvendigvis følge t-rettene.
Hvis en stor aktør skal inn, så er det helt uunngåelig at enten t-rettene eller aksjen, eller begge deler, går «bananas».
Skal ta med meg den! Blir utrolig spennende dette her
Eneste argumentet jeg har mot det utsagnet er at dette er en temmelig stor emisjon, så den vil jo nesten nødvendigvis ha en viss tyngdekraft ved seg.
Forøvrig finner jeg i årsrapporten at PCIB har en tax asset (carry forward loss) på MNOK 77.7
Dette tallet kommer nok til å øke betydelig i årene som kommer, slik at dette kan bli noe å ta høyde for i en DCF analyse.
Det er der jeg bommet, jeg trodde de kom til å trenge mindre penger, og da hadde nok emisjonskursen hatt mindre/ingenting å si.