Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Da vil vel kursen følge etter og vi nærmer oss en aksjekurs på 7 kr.

Jeg hoppet av på åpningen i dag. Satser på inngang igjen over nyttår :tada:

Sånn da har jeg fått de t-rettene jeg ville ha på dette t-rett-kurs-nivået. Flere retter vil nok kun bli kjøpt hvis prisen på rettene nærmer seg 0.

1 Like

Bra for deg Alex å få aksjene til 7!
Får du kjøpt tegningsretter ned mot 0 på slutten, vil vel aksjen ligge tilsvarende ned mot 7 vil jeg tro.

Foreløpig virker planen min med å vente og kjøpe t-retter ypperlig. Satser på t-rett nede i 4-5 kr. Evt. kjøpe aksjen når emi aksjene er i markedet. Rimelig sikker på den skal ned da…

3 Likes

Prøver meg på en tegning uten retter :wink:

1 Like

Det har jeg prøvd på før, i andre emisjoner og det har aldri gått, mye pga. folk overtegner…

1 Like

Tror denne blir overtegnet jeg og.

1 Like

Åja, men jeg prøver uansett :wink:

2 Likes

Flere her som hadde ønsket litt mer innsidekjøp i denne?

Ikke før jeg er ferdig lastet :smiley:

3 Likes

Nei :smile: Nå må t-rettene bare falle enda mer denne uken… getting ready :wink:

Rolige som skjære på tunet altså. :slight_smile: Da sover jeg rolig.

1 Like

Jeg tror vi kan i stor grad “takke” PHO for nedgangen vi nå ser. Jeg tror de selger rettene sine vha DNB og fullt mulig vi skal betydelig lengre ned. Men når de er tomme, de hadde ca 1 million retter, da tror jeg det snur.

3 Likes

En ting er i hvert fall sikkert. Arbitrasje mellom aksjer og TR nå. Kan bli to interessante uker mht. prising.

1 Like

Kan lysne nå?:

Photocure solgte ytterligere drøye 1 mill aksjer i PCI Biotech og hadde deretter kun 57.000 aksjer igjen.

De har sikkert solgt mye av tegningsrettene sine og.

Spesielt at de selger alt. Har de ikke noe tro på PCIB? De burde ha god kjennskap til selskapet.

jeg følger ekstra med på rettene. i dag kom ikke dnb på topp på nettosalg.i stedet kom pas med nettosalg ca.85k. hva betyr dette? Jeg tolker det som at flere meglerhus selger pho sine retter.ca 1 mill retter kan de selge.Noen som har tall på nettosalg dnb og pas så langt i tegningsperioden? tipper minst en halv million retter solgt nå av disse to.

2 Likes

Da er det ca. 0.5 mill. retter til som skal ut? Me like :wink:

Kanskje andre trenger å friske opp hukommelsen?
(Lenge å vente på fasiten…)

Startdato for omsetning av tegningsretter: 14.12.2016
Sluttdato for omsetning av tegningsretter: 05.01.2017
Tegningsstartdato: 14.12.2016 kl. 9.00
Tegningssluttidspunkt: 05.01.2017 kl. 16.30
Betalingsdato: 13.01.2017
Offentliggjøringsdato: 11.01.2017 kl. 10.00

1 Like