Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

BOM. Noen med pølsefingre eller skal dette bli en hyggelig dag?

1 Like

jo, ser den.

Selgerne er kjapt på plass 50% ned eller er det automatiske ordre?

Var en som skulle ha 190 000 retter i hvert fall.

1 Like

Otard,

Jeg heller ihvertfall mot at kursen manipuleres nedover.

1 Like

Enig. Går kursen mot null vil det ikke være nødvendig å for småaksjonærer å tegne for da kan de kjøpe aksjene for 30 direkte og det er det de satser på så det blir mye mulighet for overtegning.

Tegningsrettene opp over 100%! Og så ned igjen…
Dette gav et forvarsel, tror jeg. IKKE selg nå, ha is i magen, for t-rettene vil trolig stige bra mot slutten av perioden.

3 Likes

denne kommer ikke til å gå i null, dessuten hvordan skal alle småaksjonærene få tak i aksjer under 30kr tror du virkelig det blir store volum på ett så lavt nivå.
jeg tror iallefall ikke det, tiden begynner å renne ut for Nyenburgh og event. andre nye investorer, jeg har stor tro på at veien videre nå er nordover.

3 Likes

Sitter på «gjerdet» og venter ett pr. d til jeg…

2 Likes

Selger ikke en eneste rett før det blir en GOD avkastning på de, ikke interessert i bare noen få tusen kr.
Da får de heller utløpe, før se innen mandag ettermiddag hvordan ting utvikler seg!

5 Likes

Å fytti for noen bevegelser i de tegningsrettene haha.

2 Likes

Du får mine for 4 kroner

2 Likes

Noen som kan forklare hvorfor Amphinex er med i denne studien? Virker nesten som om Amphinex + Gemcitabine er med i en kontrollarm?

Hvorfor det i et lungekreftstudie i fase 3, og det må lyses om det skal ha virkning. Hvordan får de tilgang til utstyret. Merck er med i bildet. Er de top-tier selskapet og har lyst til å prøve ut Amphinex indirekte og få mer kunnskap før de kjøper hele dritten.

Dette gir grobunn for endeløse spekulasjoner.

NCT-Nummer:
NCT02576574

Studienbeginn:
Oktober 2015

Letztes Update:
18.09.2018

Wirkstoff:
Avelumab, Pemetrexed, Carboplatin, Nab-Paclitaxel, Amphinex and Gemcitabine, Arm Cisplatin + Gemcitabine (Arm B)

Indikation (Clinical Trials):
Lung Neoplasms, Carcinoma, Non-Small-Cell Lung

Altersgruppe:
Erwachsene (18+)

Phase:
Phase 3

Sponsor:
EMD Serono Research & Development Institute, Inc.

Collaborator:
Merck KGaA

13 Likes

Still have all my subscription rights and they are fully funded now. Will excersise them on the last day of subscription rights. Unfortunately I will not be oversubscribing because Im already mobilising considerable amount of cash for my actual rights. I’m happy enough to keep my % of the company.

6 Likes

Ja idag er det ett godt eksempel på at det kan være gøy å trade t retter :money_mouth_face:

2 Likes

Vannvittig greier du har funnet fram der, Idioten. Men tror faktisk de må ha skrevet feil.

Vi hadde visst om dette om det var tilfelle. Studiet startet jo i 2015.

2 Likes

Tror også de har skrevet feil. Men da blir spørsmålet. Hvordan i all verden har de klart å blande inn Amphinex i dette. Studiet startet i 2015, men ble oppdatert 18. sept 2018.Denne siden har ikke kommet opp før når jeg har googlet. Så tipper Amphinex har kommet til nylig.

3 Likes

Ser ut som det er feil ja, på clinicaltrials.gov er ikke amphinex nevnt.

Nå er det viktig å holde fingeren av salgsknappen for PCIB-T.
La Nyenburg og de andre storfiskene svette på pungen. De som skal inn med stort volum nå, bør få lov til å betale for det.

Jeg ser an utviklingen og vurderer å selge halvparten av de rettene jeg skal kvitte meg med, på 6kr.
Eller kanskje jeg ikke selger noe som helst. :wink:
Hvis aksjen stiger mot 40kr vil det jo være svært fristende å tegne til 30kr.

3 Likes

Hvordan i alle dager har de klart å rote i amphinex i dette her da? :thinking:

Noen som har sent mail til Pcib allerede?:wink: