BOM. Noen med pølsefingre eller skal dette bli en hyggelig dag?
jo, ser den.
Selgerne er kjapt på plass 50% ned eller er det automatiske ordre?
Var en som skulle ha 190 000 retter i hvert fall.
Enig. Går kursen mot null vil det ikke være nødvendig å for småaksjonærer å tegne for da kan de kjøpe aksjene for 30 direkte og det er det de satser på så det blir mye mulighet for overtegning.
Tegningsrettene opp over 100%! Og så ned igjen…
Dette gav et forvarsel, tror jeg. IKKE selg nå, ha is i magen, for t-rettene vil trolig stige bra mot slutten av perioden.
denne kommer ikke til å gå i null, dessuten hvordan skal alle småaksjonærene få tak i aksjer under 30kr tror du virkelig det blir store volum på ett så lavt nivå.
jeg tror iallefall ikke det, tiden begynner å renne ut for Nyenburgh og event. andre nye investorer, jeg har stor tro på at veien videre nå er nordover.
Sitter på «gjerdet» og venter ett pr. d til jeg…
Selger ikke en eneste rett før det blir en GOD avkastning på de, ikke interessert i bare noen få tusen kr.
Da får de heller utløpe, før se innen mandag ettermiddag hvordan ting utvikler seg!
Å fytti for noen bevegelser i de tegningsrettene haha.
Du får mine for 4 kroner
Noen som kan forklare hvorfor Amphinex er med i denne studien? Virker nesten som om Amphinex + Gemcitabine er med i en kontrollarm?
Hvorfor det i et lungekreftstudie i fase 3, og det må lyses om det skal ha virkning. Hvordan får de tilgang til utstyret. Merck er med i bildet. Er de top-tier selskapet og har lyst til å prøve ut Amphinex indirekte og få mer kunnskap før de kjøper hele dritten.
Dette gir grobunn for endeløse spekulasjoner.
NCT-Nummer:
NCT02576574
Studienbeginn:
Oktober 2015
Letztes Update:
18.09.2018
Wirkstoff:
Avelumab, Pemetrexed, Carboplatin, Nab-Paclitaxel, Amphinex and Gemcitabine, Arm Cisplatin + Gemcitabine (Arm B)
Indikation (Clinical Trials):
Lung Neoplasms, Carcinoma, Non-Small-Cell Lung
Altersgruppe:
Erwachsene (18+)
Phase:
Phase 3
Sponsor:
EMD Serono Research & Development Institute, Inc.
Collaborator:
Merck KGaA
Still have all my subscription rights and they are fully funded now. Will excersise them on the last day of subscription rights. Unfortunately I will not be oversubscribing because Im already mobilising considerable amount of cash for my actual rights. I’m happy enough to keep my % of the company.
Ja idag er det ett godt eksempel på at det kan være gøy å trade t retter
Vannvittig greier du har funnet fram der, Idioten. Men tror faktisk de må ha skrevet feil.
Vi hadde visst om dette om det var tilfelle. Studiet startet jo i 2015.
Tror også de har skrevet feil. Men da blir spørsmålet. Hvordan i all verden har de klart å blande inn Amphinex i dette. Studiet startet i 2015, men ble oppdatert 18. sept 2018.Denne siden har ikke kommet opp før når jeg har googlet. Så tipper Amphinex har kommet til nylig.
Nå er det viktig å holde fingeren av salgsknappen for PCIB-T.
La Nyenburg og de andre storfiskene svette på pungen. De som skal inn med stort volum nå, bør få lov til å betale for det.
Jeg ser an utviklingen og vurderer å selge halvparten av de rettene jeg skal kvitte meg med, på 6kr.
Eller kanskje jeg ikke selger noe som helst.
Hvis aksjen stiger mot 40kr vil det jo være svært fristende å tegne til 30kr.
Hvordan i alle dager har de klart å rote i amphinex i dette her da?
Noen som har sent mail til Pcib allerede?