Nå jobber e-tjenesten for fullt altså.
Dessuten, PCI, CPI, tilfeldig liksom?
Og jeg tror ikke det er bra å blande for mange legemidler. Kilde Jarle
Hvis du mener at det ikke er relevant å diskutere at navnet på Pcib sitt legemiddel dukker opp i beskrivelser av kliniske studier, ja hva mener du egentlig vi skal snakke om her da?
Clinicaltrials er oppdatert samme dato og Amphinex er ikke nevnt.
Vi får nok ikke vite noe, så det blir bare spekulasjoner. Men regner med at Sørlendingen spør og graver på neste kvartalspresentasjon.
Fra verdipapirhandelloven (https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2007-06-29-75/KAPITTEL_2-3-1?q=informasjonsplik%20aksje)
(4) Dersom utsteder har grunn til å tro at opplysninger som nevnt i første ledd er kjent for eller er i ferd med å bli kjent for uvedkommende, skal utsteder uoppfordret og umiddelbart offentliggjøre opplysningene i henhold til § 5-12.
Når det gjelder den studien med Amphinex og gem, så står det ingenting om dette i selve prøveoppsettet. Siden Amphinex er såpass sentral burde prøveoppsettet også inkludere dette.
Men at det er skrivefeil eller copy/paste fra tidligere eller annet dokument fra forfatterens side synes jeg virker helt utenkelig.
De som jobber med slike studier er petimetre av rang, både forskere og myndigheter.
Med forbehold om at bokstavene E, I, P, A, M, H, N og X har falt ned fra himmelen og tilfeldigvis danna anagrammet Amphinex, så er jo dette sensasjonelt.
Men hvorfor skal vi være avhengig av at idioten, zappa66 og flere andre dyktige gravere sniffer seg fram til superinteressant og -relevant informasjon om PCIB fra helt åpne kilder?
få Viksmoen på banen dette krever oppklaring !!!
ser ut som studien har 3 armer
Flottesen,
som sagt, tilsvarende her , med studiestart oppgitt til april 2018 og siste oppdatering 24.09.2018: https://www.journalonko.de/studien/anzeigen/NCT03425643
Det er vel derfor det spekuleres i at det er skrevet feil og at informasjonen ikke skulle lekket ut enda. På en annen side, så kan man ikke holde tilbake informasjon på clinicaltrials.
Er dette nettstedet en pålitelig kilde? Noe sier meg at clinicaltrials.gov er mer pålitelig…
Så er spørsmålet, hvor ligger masterdataene. Hvem har kopiert fra hvem.
For all del, fortsett diskusjonen. Høyst relevant.
Min forrige post var like seriøst ment som videoen den lenker til.
Kritisk tenking folkens, det er feil på den tyske siden.
Sjekk clinicaltrials, amphinex er ikke med i noen av de to studiene.
Hadde noen pasienter vært dosert med amhinex så hadde de meldt det.
Studien som startet i vår ble presentert på ASCO i juni, ingen amphinex nevnt her heller:
https://meetinglibrary.asco.org/record/165528/abstract
Jeg tror mer på clinicaltrials og publikasjoner fra ASCO, enn hva som står på en tysk nettside.
Da var det fake news da!
Noen som ville kødde med Pcib aksjonærer som er sultforet.
Isn’t this also Merck KGaA, not Merck (MSD)? Aren’t they two separate companies? And Merck (MSD) is the one with Keytruda. Or am I completely off track…???
Correct! Two different companies.
Jeg stoler selvsagt også mest på clinical trials, men ting kan oppdateres fortløpende, og det er som abacus sier, hva er sannsynligheten for at bokstavene E, X, M. P A, I, H og N har ramla ned fra himmelen og dannet ordet Amphinex?
Det trenger ikke være noe motsetningsforhold i den tyske siden og clinical trials, men det kan være forskjellige regler for hvordan ting skal oppdateres.
Enn så lenge få vi leve i spenningen. Det ville bare vært helt drøyt om det skulle vise seg at vi plutselig har Amphinex i fase 3 i den mest innbringende indikasjonen innen kreft; non small lung cancer.
Enn så lenge er caset knakende godt med full-finansiert registreringsstudie på gallegangskreft. Det holder i bøtter og spann for meg.
Hvis amphinex aktivt brukes i kliniske studier og dette har blitt holdt hemmelig i forbindelse med emisjonen så kan vel det stille selskapet åpent for søksmål fra aksjonærene.
“Vi har lovet å holde det hemmelig”…
Virker som siden er seriøs nok og tilhører et tysk fagtidsskrift innen kreft.
Vet ikke hva jeg skal tro om det, men at ordene E, X, M. P A, I, H og N har ramlet ned fra himmelen og dannet ordet Amphinex helt tilfeldig, det er heller tvilsomt.