Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Bare bumper denne fordi det er så sykt. Tok lang tid å finne ut hva dere snakket om. :stuck_out_tongue:

5 Likes

Hvorfor har du ikke råd til å være Insider mer, hvis du har rett så ofte? :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Det ser ut til at det var en skrivefeil…såvidt jeg ser har den tyske journalen oppdatert og tatt vekk Amphinex.

Lothian

3 Likes

Fra Skuggedal:

Hei xx,

Takk for din interesse for PCI Biotech. For meg ser det ut til at Journal Onkologie har korrigert feilen som du har påpekt i mailen.

Da kan vi legge den død :disappointed_relieved:

2 Likes

Hvis jeg får lov å spekulere så tipper jeg han sparer alt han kan for å få så mange PCI Biotech aksjer som mulig :grin:

1 Like

Fra Journal Onkologie:

Dear Mr xx

thank you for your mail, this happened due to a programming error.

It has been fixed and won´t happen again:

We are very sorry and thankful for this important hint!

Sincerely yours

Antje Blum

7 Likes

Altså ved en inkurie. Vel, vel jeg har hørt slike forklaringer mange ganger før når noen har sluppet informasjon som ikke var ment delt.

Nå får vi imidlertid anse dette som oppklart, men underlig var det.

3 Likes

Avslutttet en takk-for-svar til Skuggedal med “Rar feil da?” Men har ikke fått noe svar på den gitt :wink:

3 Likes

Spør om han ikke har noe mer aksjonærvennlighet å bistå med for oss som blør mørkerødt… :slight_smile:

1 Like

Artig at de skriver “programmeringsfeil”. Skulle likt å se koden.

IF some drug THEN replace with Amphinex END

14 Likes

My guess; det har vært “glødende telefonlinjer” i ettermiddag mellom de aktuelle/involverte.

3 Likes

Hvorfor er de så opptatt av å holde dette samarbeidet hemmelig?

2 Likes

Denne er fortsatt ikke rettet…

5 Likes

Og her:

…får skrive en mail til til Antje…

6 Likes

You should get paid for this :stuck_out_tongue:

9 Likes

PCI Biotech Holding Asa (PCIB) utviklet seg negativt og falt 4.87% til en sluttnotering på 32.25 kroner. Aksjen har ikke sluttet på en lavere kurs siden desember 2017. Den siste måneden har aksjen falt hele 34.58%. Det ser heller ikke så bra ut teknisk. Aksjen er trendmessig negativ på mellomlang sikt og en videre nedgang indikeres. Aksjen har støtte ved ca 19.00 kroner og motstand ved ca 39.00 kroner.

Kanskje det lønner seg å vente noen dager med å kjøpe til ting roer seg :thinking:

Hvis det Investtech som har spådd i kaffegruten er det bare å kjøpe det remmer og tøy kan bære :smiley:

4 Likes

Joda det et Investtech som spår dette.
Om jeg husker rett spådde de også både Pho og Trvx nedover og de fikk rett i det.

Ikke alltid lett å vite hvem man kan stole på.

Kjøpte litt i dag, kjører en litt små stram stopp loss =)

19 HAHAHAHAHAHAHAHA

Mer beskrivende body

4 Likes