Da lar vi den ligge. Men det var jo ikke å “ta henne” som var motivasjonen - det var at det kanskje kom noe interessant informasjon ut av henne.
I am just happy to not be the one tasked with stock exchange rules compliance for these people.
For de som har vært med en stund
10 print “Apmhinex er best!”
20 goto 10
Det virker snodig dersom dette er en programmeringsfeil, da ville den sannsynligvis ha påvirket andre sider også. Det er jo selvfølgelig mulig at det har skjedd, men slike feil rettes vanligvis ikke på 5 minutter. Det vet jo alle som har programmert. Med mindre denne siden driftes av en enkel person som har mer eller mindre hele koden i hodet.
Det foregaar mer under bordene enn hva vi vet om. Kjoper ikke en programeringsfeil.
Etterhvert vil vi faa flere aapne partnere, hvor flere av de vil lykkes med vaar leveringsteknologi, hvor verdien til PCIB vil stige til himmels. Klinisk topp 10 BP avtale foer jul, og gode kreftvaksine resultater vil fremskynde dette. Det er bare og krysse fingrene.
Den eneste aarsaken til at vi kan faa en ny runde med utvidet avtale med vaar topp 10 BP partner, maa vaere avtalt hemmelighold for og lure topp 10 BP’s konkurenter. Men selv om vaar topp 10 BP partnere bare skulle utvide avtalens lengde en gang til, vil jeg anse det som at fimaNac har lykkes. Og at det ganske sikkert vil komme store nyheter med solid upfront payment fra den kanten i loepet av neste aar.
Og naar man summerer hva alle skriver paa PCIB traadene her og paa HO forumet, virker det som at PCIB saa smaatt begynner og bli en het potet i BP’s verden… Noe som betyr at store ting kan skje naar som helst. Annerkjennelsen naermer seg med stormskritt, og naar den er paa plass vil det skje noe stort.
- Experimental: Arm A: Avelumab
- Active Comparator: Arm B: Platinum-containing chemotherapy regimen
*Platinum-containing chemotherapy regimen “bla bla” - Experimental: Arm C: Avelumab
Arm A og C ble til Avelumab etter korreksjon. Merkelig…
Selvfølgelig var ikke dette noen programmeringsfeil.
Selvfølgelig er det ikke røyk, uten at det også er ild.
Det er en sammenheng og det er et samarbeid.
Så enkelt er det, rett og slett.
Som jo er en helt søkt tanke. Per lyver aksjonærene rett opp i trynet samtidig som en emisjon river aksjonærenes verdier i fillebiter.
På tide å la denne ligge.
Når det er sagt, jeg tror det er gunstig for PCIB å kunne arbeide i fred og ro med slike «hemmelige prosjekter».
Alt aksjonærmassen får kjennskap til blir det et evinnelig «mas» rundt, vedrørende resultater og utvikling, og selskapet får ikke den arbeidsroen det trenger.
Dessuten, hvis et slikt «prosjekt» mislykkes og aksjonærene har informasjon om at det eksisterer, så vil det få stor innvirkning på kursen.
Dette er en påstand, har du noe som backer det opp? Håper virkelig det stemmer da jeg har aksjer her, men det blir noe useriøst over å påstå sånt uten bevis. Som det vel ikke finnes?
Det er ikke slik jeg oppfatter det, Glein.
Jeg tolker det snarere positivt.
Jeg påstår ikke at det nødvendigvis eksisterer et pågående fase 3-studie med Amphinex, selv om det unektelig kan se slik ut, men at dette var en «programmeringsfeil» kjøper jeg ikke.
Den bortforklaringen blir for søkt, rett og slett.
Jeg synes det virker fullstendig usannsynlig at dette er hentet helt ut «av det blå». Dermed, det eksisterer et samarbeid i en eller annen form.
Siden en del tydeligvis ikke slår seg til ro med at dette var helt tilfeldig, så fyrte jeg av en mail til til henne jeg med det jeg skrev over. Det verste som kan skje er at hun blir irritert. Forstyrre PCIB i deres arbeide gjør det i hvert fall ikke
Dere vil jo aldri få noe vettugt svar. Hvis de har tråkket i salaten holder de selvsagt kjeft.
Slike rykter har vist seg å ha en mega effekt på kursen tidligere, selv om det i etterkant har vist seg å være akkurat det, rykter.
Hadde ikke vært meg i mot om kursen endelig hadde snudd i morgen etter at markedet har nesten tråkka i hjel kursen siden emisjonshælvetesmeldinga
Man må huske at i dette gamet brukes skitne triks for å enten holde kursen nede eller oppe og jeg er overbevist om at det er minst en aktør som i de siste dagene har handlet med 2 kontoer…
Mye taler for at trøbbelet her ligger mellom Merck og forlaget “rs media GmbH”. Sistnevnte eier og driver både journalonko.de og journalmed.de.
Enten har noen hos Merck ved en glipp gitt informasjon til journalister i journalonko.de - eller så har sistnevnte fått tilgang til informasjonen under streng fortrolighet, og så har glippen skjedd ved at det som ikke skulle publiseres likevel er blitt publisert.
Programmeringsfeil meg her og der. Uvørenhet eller tillitsbrudd er hva dette dreier seg om.
Sannsynligvis ikke, men det kostet veldig lite å prøve. Denne ansatte i dette tidsskriftet er veldig fjernt fra en innsideposisjon i noen av selskapene, men det gjør også at dersom det på en eller annen måte har sevet ut informasjon, så er hun mindre bevisst på det.
Har tro på at det i dag vil begynne å knipe seg til. Da enten for de som vil få unna salget av sine rettigheter eller for de som vil inn i aksjen på den nest siste dagen for å kjøpe tegningsrettigheter
Det blir nok himmel eller helvete, tenker jeg
Den flyktige oppgangen i t-rettene i går på 133% gir grobunn for at ting kan plutselig ta av.
If amphinex is in phase 3, would not this mean that we should be getting licensing money for it? So it is probably a mistake after all, we should move on
Will do nothing more
… komme oss videre. Enig.
Hva som ligger bak denne såkalte programmeringsfeilen, finner vi tvilsomt ut av i denne omgang.
Når man ser de store kjøpspostene, både i PCIB og PCIB-T, håper jeg at mine medakajonærer for en gangs skyld kan klare å holde fingeren av salgsknappen.
Når det ligger en post på 135.000 t-retter på kjøp. Hvorfor i all verden skal man da selge billig?!
Hvis dette skjer idag igjen, må det enten være kursmanipulasjon eller fullstendig håpløs adferd blant selgerne.