Jeg lurer jo på hvorfor noen får lov til å gjøre sånn med ordrebilde også???
6817 aksjer i match på 1,2 men når jeg utvider ordrebilde, så er det ingen selgere under 1,80???
Er det skjulte ordre uten noe synlig eller er det Nordnet som feiler?
Jeg lurer jo på hvorfor noen får lov til å gjøre sånn med ordrebilde også???
6817 aksjer i match på 1,2 men når jeg utvider ordrebilde, så er det ingen selgere under 1,80???
Er det skjulte ordre uten noe synlig eller er det Nordnet som feiler?
Kun noen som har lagt inn salgsordre uten salgs kurs.
Gjør du dette hos netfonds er det opp til megler å sette salgskurs. Litt spesielt som ikkje alle er klar over.
Marked ordretype
Takk. Det visste jeg ingen ting om. Det ligna på manipulasjon i fullt dagslys.
Skulle ønske det var her på forumet at en kunne nå fram med en appell om å trekke salgsordrene en godt stykke oppover. Men når selv ikke Arctic Securities’ / Susanne Stuffers’ realitetsorientering for noen uker siden hadde mer enn noen timers virkning, kan man bare krysse fingre.
Det er til stadighet mange som er paraoid i forhold til manipulasjon av aksjekursene på OB.
Siste forsøk på å filleriste de med svake nerver? Når blodet renner finner man VISA-kortet?
Hold på aksjene!
En partner kommer til dekket bord om vi får godkjennelse på interimresultatene. Kan ikke skjønne annet enn det vil bli rift om muligheten til å få selge førstelinje kreftmedisin med ODD. Samtidig beviser Amphinex sin fortreffelighet om vi lykkes og det vil skape forventing om en god fremtidig pipeline.
Når emisjonen er ferdig håper jeg at markedet skjønner Myrild og de andre store investorene i Pcib bedre.
Paranoid er en nedlatende talemåte som gir folk beskjed om å skjerpe seg.
Det er ingen tvil om at det er noen som passer på å legge press på kursen og gjøre papirene verdiløse. Og det er ikke nok andre som er villige til å stå opp for en opptrend foreløpig. Når du ser en slik kjøper som i går som kjøpte alt opp til 4,2 og det sekundet etter ligger selger på 2,7…
Doseringen som ga oss disse resultatene,
skal altså nå brukes 2 ganger, da det er lov å ha store forventninger til Extension data!
13 dager igjen til abstract release.
Ja, kjenner en mister helt lysten til og kjøpe i emisjonen så det er klart det har sin virkning.
Men skal holde ut, dere skal ikke få mine retter eller aksjer. Brått snur det oppover og da skal vi med for full musikk !
Ser RXI ( samarbeids partner med PCIB) er opp 30% idag…noe nytt her som kan relateres mot PCIB mon tro?
Volumet øker hver dag nå. Det må da være noen store som tar en del aksjer og retter her? Blir meget spennende å se aksjonærlisten etter emisjonen.
Otard,
ser ut til at det umiddelbart etter kjøpet av 190.000 tegningsretter, til kr 4.20, ble lagt inn salgsordre på 10 stk a 1.89 og deretter 1000 stk à 1.72 … ihvertfall de to salgsordrene som la opp til det videre forløpet etter at kursen ble drevet opp til 4.20 med det ene store kjøpet. Kan for min del ikke skjønne annet enn at dette må ha dreid seg om en form for manipulering.
Otard; etter 35 år på børsen har jeg sett at det meste har sin logiske forklaring, og manipulasjon i stor stil har jeg ingen tro på.
Når er det en må ha pengene på konto for å få brukt tegningsrettighetene?
Hvis det er zerokonto må du ha pengene på konto på tirsdag
Saftig ordrebok nå, virker som de har satt opp småsperrer på hver side av 32-tallet , og soper inn alt i midten. Ikke dum taktikk det.
Når de fortsatt ikke har flagget 5%, så er det er sikkert en del nå som vil kalle meg desperat i min tro på at Nyenburgh B.V. kommer til å sitte med 3 mill. eller flere aksjer etter emisjonen. Men det tror jeg altså fortsatt. Dersom de unngår flaggplikten ved å dele eierskapet på flere kontoer som de har kontroll over, så vil naturligvis dette være ulovlig. Men jeg tror også samtidig at man ved hjelp av kjøpsavtaler fram i tid etc. ganske lett kan bevege seg inn i en gråsone i forhold til dette. Og når incentivet er så stort som det er nå i disse siste dagene med handel i rettene, så kan de lett ha falt for denne fristelsen.
Jeg delte denne bekymringen med Ronny Skuggedal i håp om at han har sett på hvem som eier de store postene med retter p.t. og kunne svare noe i retning av at “det skal jeg ikke trenge å bekymre meg for”, men svaret jeg fikk var dessverre (men for så vidt forventet) kun en henvisning til verdipapirhandelsloven og at det i denne fremgår at flaggeplikten påhviler eier ikke utsteder.
Dette er en helt urealistisk konspirasjonsteori.