Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Konkurransen:

1 Like

Ikke helt samme indikasjon Savepig. Men bra du følger med!:wink:

‘’ it turns out I have something called cholangiocarcinoma, or intrahepatic bile duct cancer.’’

image

Tror også dette er diskutert før, bare 10-15% har denne EFGR mutasjonen som gjør dem motakelig for targeted therapy.

On 12 December 2014, the FDA approved ramucirumab in combination with docetaxel, for treatment of metastatic non-small-cell lung carcinoma (NSCLC) with disease progression on or after platinum-containing chemotherapy. If the cancer has a sensitizing mutation of EGFR or ALK previous therapy should have included targeted therapy for the genomic tumor aberration.[6]

7 Likes

Svarer på mitt eget spørsmål:

Betaling for tildelte aksjer belastes bankkonto XXXXX. Pengene må være på konto innen 05.10.2018. Belastning skjer neste virkedag.

Visst Søren har du rett

2 Likes

Savepig,
den artikkelen gir såvidt jeg kan se et feilaktig inntrykk av at dette utfallet er normalen. Men det ser langt ifra ut til å stemme. Ser man på fase II studien for ramucirumab publisert i juni så hører denne pasienten snarere til et relativt lite mindretall som har vært heldig med å overleve i noe lengre tid.

Results: 43 of a planned 50 pts were enrolled, 42 receiving treatment. The cohort had a median age of 59.9 yrs (range 42-77), ECOG PS 0/1 (16/26), male/female (20/22), intrahepatic cholangiocarcinoma/extrahepatic/gallbladder (23/9/10), median prior therapies = 1 (range 1 to 5). Pts received a median number of 6 cycles. There were 9 (21%) grade 3 tox including anorexia, dehydration, hypertension, hyponatremia, proteinuria and vomiting. No grade 4 tox were observed, and no pts were taken off study due to tox. 5 pts required dose reductions. After a median follow-up of 3.44 months, the median PFS and OS were 2.73 months (95% CI: 1.91-8.03) and 6.31 months (95% CI: 4.7 – not reached). Of 34 pts evaluable for response, ORR = 0% and DCR = 44%, with 6 pts on treatment for > 24 weeks. Analysis of the correlative endpoints is ongoing. Conclusions: Ramucirumab as a single agent was well-tolerated and resulted in a PFS similar to that achieved with more toxic chemotherapy regimens used in the refractory setting. Furthermore, a minority of ramucirumab-treated patients (13%) experienced prolonged PFS > 24 weeks, warranting further investigation of this agent in refractory BC. Clinical trial information: NCT02520141

https://meetinglibrary.asco.org/record/160084/abstract

2 Likes

Kanskje greit å smelle inn hele den oversikten en gang til?

8 Likes

Eller hvis du bruker Nordnet Zero:

• Du kan endre tegningen frem til 2018-10-02.

• 2018-10-02 må du ha penger for hele tegningen din tilgjengelig for handel på kontoen din. Hvis ikke kan hele eller deler av tegningen avslås.

• 2018-10-03 trekker vi penger og tildeler betalte tegnede aksjer (TEGNING). De endres til ordinære aksjer normalt etter rundt 2 – 4 uker.

• Tegner du aksjer uten tegningsretter vises søknaden på kontoen din som ubetalte tegnede aksjer (SØGNAD). Når vi får beskjed om en eventuell tildeling trekker vi pengene og tildeler aksjer. Det tar normalt 1 – 2 uker.

1 Like

For de interesserte:

https://www.cancer.org/cancer/bile-duct-cancer/about/what-is-bile-duct-cancer.html

6 Likes

“…må du ha penger for hele tegningen din tilgjengelig for handel på kontoen din.”
Betyr det på Zero-kontoen? Eller på en bankkonto sånn som gjennom vanlig VPS?

ut ifra hva som ble lagt frem av PCIB var betaling den 08.okt

Du må ha penger tilgjengelig på den kontoen du tegner gjennom på det tidspunktet din megler har opplyst deg om. Ved den minste tvil så ta kontakt med megleren du bruker! De opplyser om hvordan, og når betaling gjennomføres.

Det betyr at du må ha penge tilgjengelig på Zerokontoen

1 Like

Denne emisjonen har kostet oss dyrt på kort sikt. En kan jo lure på når neste nyhet fra PCIB kommer og hva den er…

Lothian

3 Likes

PCIB aksjen er saa billig naa, at man like gjerne kan kjoepe aksjer istedenfor tegningsretter.

1 Like

Ja, mer “aksjonærvennlig” enn denne “finansielle misforståelsen” kan det vel knapt bli. Må vel ihvertfall være gledelig nok for en del nye aksjonærer.

3 Likes

Skal ikke klage, jeg sitter med snitt på 35 kr ink de jeg tegnet for…det er ikke spesielt galt da denne var verdt 52 kr e.l. for knappe noen uker siden. En liten glede i irritasjonen min over Nano og Gentian

2 Likes

Fasiten på PCIB`s emisjons opplegg til alle trofaste PCIB aksjonærer

Må virkelig få takke for en flott gjennomføring :crazy_face:

5 Likes

Dere som mener dette var en flott gjennomført emisjon, bør ta litt mindre Valium.

1 Like

Forskjellen er vel teori og praksis? At folk skulle tilsynelatende panikkselge var vel neppe intensjonen. Jeg skjønner heller ikke hvorfor prisen er så lav, det er jo ca 60% e.l. ned fra 52 kr som den var på?

1 Like

“Den ørkesløse vandringen er kanskje over” ble vel nevnt i en podcast av vår kjære CEO. Jeg tror aldri jeg har vært borti noe verre enn dette med tanke på ørkesløst. Betyr ikke allverdens mye for meg personlig siden jeg skal tegne meg for alle rettene, og aksjene hadde jeg uansett tenkt å sitte med noen år. Men jeg har en bismak i munnen rundt hele denne prosessen. Det er trist å se på hvordan kursen blir herjet med. Og mine små “støttekjøp” hjelper absolutt ingenting. Fullstendig meningsløst hele greia.

Men, dette er penger som trengs for den videre driften til PCIB. Og fra selskapets ståsted er vel kanskje dette å regne som en greit gjennomført emisjon! Min lommebok og mitt papirtap ville nok brukt mislykket som beskrivelse. Så her håper jeg det trekkes ut noen kaniner av hatten i siste kvartal av året. Skuta trenger å komme på rett kjøl igjen, ASAP.

10 Likes