Hvorfor klarte de ikke utvide denne 10% i samband med den vanlige GF i sommer?
For min del føler jeg at jeg har både opptrådt smart under emisjonen men også som et surrehode. Da emisjonen ble meldt solgte jeg umiddelbart 20‰ av min beholdning til 42 NOK for å ha midler klar.
“Problemet” var at jeg kjøpte disse tilbake på 37, da jeg trodde det var smart
Når man i utgangspunktet ikke har midler blir en slik emisjon veldig vanskelig da ingen ønsker å bli utvannet. Det blir også veldig enkelt å være etterpåklok.
Det viktigste framover nå er vel å ha hodet kaldt og la dagene/ukene jobbe frem mot neste nyhet så vil kursen sakte men sikkert nå gamle og nye høyder, tror jeg
I tillegg jobber jeg fremdeles med finansieringen og håper jeg skal klare å tegne for halvparten av mine rettigheter.
Må man fylle ut blanketten?
Jeg tenkte å tegne for mesteparten av mine tildelte aksjer og selge noen t-retter i morgen!
Trenger jeg å fylle ut den blanketten og sende den inn?
Takk!!
Jeg stiller spørsmålstegn ved begrunnelsen for å kjøre en emisjon så tett opp imot at det fremlegges data fra extensionstudiet. Data som er fundamentalt viktige for verdsettingen av selskapet, og som kunne vært ute i markedet om man ventet i underkant av en måned med å kjøre emisjonen.
Edit: jeg rotet og tok feil, fjerner det så det ikke blir misinformasjon.
Dette er vel ikke data fra extension studiet, men data fra dose eksaleringsstudiet…
Blir det vist like gode data og OS tall (når den tid kommer) kommer dette på markedet. En økning på over 50% er betydelig!
Jeg er selvsagt dum, beklager
Takker!
Den blanketten som folk skriver om, når benyttes den?
Alt kan gjøres digitalt via vps. Blanketten er bare om du ønsker å gjøre det på “gamlemåten” slik jeg har forstått det. Ellers har jeg misforstått (og får det travelt…)
Eller hvorfor ikke ta med fimaVacc resultater også sammen med data fra extensionstudiet. Dette skulle gitt mer verdi for ekisterende aksjonærer.
Er det lovet resultater fra extensionstudiet i år eller skal resultatene vises fram når de er klare?
Otard. Det forstår jeg, men de kunne vel allikevel valgt å tildele tegningsrettene til eksisterende aksjonærer, fremfor å si at tegningsretter tildeles til de som er aksjonærer om x antall dager?
Med stor sannsynlighet blir det lagt frem data på ESMO i oktober
Det blir lagt fram data, men det er ikke gitt at studiet er ferdig vel?
Det er vel et ordtak som dekker pcib ledelsen sin framferd de siste ukene og det er “beggers can’t be choosers”.
De hadde rett og slett ikke stort valg. Enten la en stor investor ta hele emisjonen eller la alle aksjonærer og noen nye få sjansjen til å bidra. Alternativt ta sjansen på å gå årets siste uker i møte uten å vite om man kan fortsette med pf2 i 2019 og holde andre prosjekter som fimaVAC og fimaNAC gående.
Alt dette måtte gjøres relativt kjapt. Tenk litt på hva eventuelle gode nyheter framover ville gjort med verdisettingen av selskapet hvis markedet visste at selskapet ikke hadde penger? Gode nyheter kunne da druknet i støy om manglende kapital…
Det vil også selvsagt være meget positivt for eventuelle partnere og/eller samarbeidspartnere at pcib har kontroll på pengesekken i flere år framover. Man vil jo selvsagt være skeptisk til å inngå samarbeid med er selskap der man ikke vet om de har penger til å fortsette den daglig driften og prosjekter om 2-3 måneder
Jeg tror ledelsen har kontroll, men i etterpåklokskapens navn kan man selvsagt påstå at det beste hadde vært å la en investor ta hele emisjonen.
“Problemet” med en slik påstand er at ingen av oss vet hvilken kurs de tilbudte ledelsen. Mulig det var under 32 NOK for alt vi vet og hvilket ramaskrik ville det blitt da…
Jeg spør siden de skal starte pivotalstudien med opptil 2 behandlinger uansett, og da er ikke fulle resultater fra extensionstudiet relevant for dosevalg lenger.
For dosevalg, nei, men effektdata på lesjonsnivå blir utrolig spennende. Viser det like god effekt som i doseeskaleringsstudien blir dette gull tror jeg. PCIB har kommunisert at data skal legges frem som i doseeskaleringsstudien. Videre skal pasientene følges opp på OS også. Da kommer det OS tall tikkende inn hvert kvartal fra både doseeskaleringsstudien (så lenge det er overlevende) og extension studiet frem til pf2 blir stoppet (tror jeg). Kursen vil så da gå nordover i takt med data som tikker inn. Og så har vi Vacc og Nac…
Helt klart det. Det som jeg irriterer meg over er, hvorfor klarte ikke PCIB komme med noen form av interim data i samband med emisjon?
- Oktober kommer abstrakt for ESMO konferansen.