Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

For evnt nye lesere legger jeg igjen ved Kaplan-Meier plottet jeg laget basert på data vi har så langt på fimachem sammenliknet med SoC. Tror de sterke dataene har kommet helt i skyggen i det siste. Nå er det på tide å fokusere på dette igjen.

4 Likes

Takk for svar.

Ja, dette er hovedårsaken til at jeg er aksjonær og har troen på PCI-behandlingen. Blir virkelig spennende å se om dobbel behandling vil gi enda bedre effekt.

Videre så vi jo at subpopulasjonen til ABC02 hadde langt dårligere effekt enn hele populasjonen til Gem-Cis, så ikke utenkelig at vi også bør se dette for ABC08. I tillegg velger de nok noe friskere pasienter i fase 1b sammenlignet med det ABC02-studiet viste til, så effekten vil nok være noe høyere nå enn hva den vil bli når de starter opp et randomisert studie.

Rent matematisk er det imidlertid meget god risk/reward, og spesielt dersom man snart kan begynne innkalkulere litt verdi fra fimaVACC (og NAc). Jeg klarer ikke se at vi har mer nedside før vi ev. skulle motta flere negative nyheter.

4 Likes

Når har NuCana ABC08 fase2 eller 3? Når har de guidet sitt studiet ferdig?

Når børsen stengte i dag, så viste ordrebildet for PCIB-T over 1,2 MILLIONER på kjøp og kun 160.000 til salgs.
Og allikevel går verdien på rettene til slutt fullstendig i dass!

Jeg sier det igjen, enten er mange av våre medaksjonærer fullstendig evneveike eller så foregår det åpenlys kursmanipulasjon.

Muligens er forklaringen en blanding, men det virker rimelig opplagt at det har foregått skittent spill under emisjonen.
Ønsker vi egentlig slike store, kyniske og brutale aktører velkommen inn på eiersiden?

1 Like

Kan Nucana gå rett i fase 3 basert på surrogatendepunkter som ORR og CR?

Har ikke sett at de har rapportert overall survival.

Basert på dette kan jeg ikke skjønne annet enn at PCIB er foran i løypa?

Ja, fordi de kan være veldig fine å ha på laget når man skal forhandle med store, kyniske og brutale globale legemiddelfirmaer.

5 Likes

Det er helt feil. Det lå ca 850 K på salg etter sluttauksjonen

De går direkte til fase 3 fra fase 1b. Har ikke funnet noen eksakt oppstartsdato, men mistenker det vil bli ca samtidig som PCIB starter sin pivotale fase. Har ikke funnet info om når man kan forvente at studiet er ferdig.

De guider oppstart av fase III i år, men da som et ordinært studie uten bruk av surrogatendepunkter. Spent på omfang og varighet, men blir sannsynligvis langtekkelige greier. Sannsynligvis speilet mot SoC?

2 Likes

Ingen vits i aa krangle om PCIB ledelsen har gjort det riktige eller ikke. For gjort er gjort, og spist er spist. Det er viktigere og se paa det store bildet;

-FimaVacc
-FimaChem
-FimaNac
-FimaBacc
-FimaCrisp
-Fima…
-Fima…

Innenfor disse, snakker vi antakelig om ett 3 siffret antall sykdommer som har potensilaet til aa forbedre behandlingen med PCI. Det skal mye til om ikke vaar teknologi vil fungere paa flere av disse.

Noe som betyr at PCI behandling er fremtiden for helbredelse og livsforlengelse av mange sykdommer. Og annerkjennelsen for dette er nok ikke saa veldig langt unna.

Vi tre aar paa oss for og faa dette paa plass. Men kanskje dette aars resultater, vil vise at vi kan naa denne annerkjennelsen allerede i 2019. Naar den kommer, vil noen legge store summer paa borde for og sikre seg teknologien.

2 Likes

Her igjen kommer det hva man definerer som oppstart. Når fase3-studiet ikke engang er registrert på clinicaltrials.gov så blir neppe første pasient dosert før over årsskiftet…

3 Likes

Ja, har ikke funnet noen papertrail fra dem, så godt mulig det blir et nytt år før de river ivei.

Spørs om Costa-varianten av oppstart er gangbar mynt eller ikke. :grinning:

1 Like

Som langsiktig aksjonær så vil jeg absolutt si ikke! :sweat_smile:

Hva sier en til dette gutter? Koke suppe på spiker gutter? Det var vel dette dere var kritisk til og messet om da emisjon ble kjent. Skal dere dra fram mulig mnd forsinkelse IGJEN som top news😂Tenker da på noen mnd forsinkelse som kom med forlenget levetid på pasienter, altså gode resultater, bekreftet pivotal fase II og AA løp basert på interim resultater og studieoppsett fullfinansiert👍. My bad boys, Nucana. Uvant med så positiv PCIB vinkling😂

Nå tror jeg du misforstår @Jubel, @anon21766851 og @Oilimp snakker om konkurrentens evt. forsinkelser.

Nå som PCIBs aksjonærer har fått føle smerten, så er ikke @anon21766851 like brutal i sin negativitet lengre, vettu :wink:

3 Likes

Jepp

Stemmer det for min del hvertfall, jeg har ikke grunnlag for å si noe sånt om Pcib, de har jo meldt sitt.
Nå er det bare å vente på godt nytt og en rakett i ræva på kursen! :money_mouth_face::+1:

3 Likes

OlavA
“Og det selv om jeg regner med at kursen høyst sannsynlig vil gå oppover når denne “aksjonærvennlige” hendelsen er over. Tror kanskje det vil være mer sunt for meg å plassere pengene, som jeg hadde satt av for å få brukt ihvertfall noen av tegningsrettene , i et annet selskap.”

Det var et merkelig resonnement. Du mener at kursen vil gå oppover, men likevel vil du ikke bruke tegningsrettene. Hmm.

Zappa66,
det er mulig at det gjorde det etter sluttauksjonen, men kl.1620 var i alle fall ordrebildet 1.250.000 vs 160.000, og slik var det mange ganger i løpet av dagen.
Egentlig har det vært slik i flere uker, mens kursen har krøpet gradvis nedover.

Dersom dette hadde vært en aksjonærvennlig emisjon ville jeg hatt mulighet til å selge noen av tegningsrettene mine i dag for 10-15kr pr. stk.

1 Like

bilde