Ja, så har du siter i ASia som en potensiell booster.
Det stod vel i siste rapport at de undersøkte muligheter for «sites» i ASIA?
fimaCHEM:
“Assess partnering alternatives for development in Asia”
Side 51
Asia citer vil vel gi mange pasienter. Men medisiner kan virke annerledes på asiater? Det er vel derfor de gjerne vil ha egne studier der for å godkjennelse?
Kanskje Amphinex virker bedre eller dårligere, men kan være en risiko å ta i en PF2 studie som skal godkjennes i EU og USA?
Da har det gått over 40.000 aksjer på 26-tallet. Håper det er flere enn meg her inne som kjøper. Faller videre hvis ingen er interessert i å kjøpe.
the partner agreement dream to capture the market potential in Asia is still on
Betyr ikke det at de ser etter partner som vil gjøre eget studiet der. Ikke at de går for citer der?
Det var jo det som var som merkelig at de valgte bort partering konferanse i Japan når det er en del av strategien og få en partner for Asiatiske markedet.
tar ikke imot på dager ala denne. Ikke før vi ser futtene snur i junaiten.
Om USA forsetter ned 3% i kveld så går PCIB nye-6% imorgen.
Tenker litt det samme, men måtte ofre noe i en annen aksje for å dempe fallet på belåning. Så i valget mellom PCIB,Nano, Gentian, Photocure og Bergenbio så røk sistnevnte over til Danske Bank. Jeg får håpe DB blir en utbyttemaskin heller de neste årene
may be the partner is already in place, who knows? … I still believe that doing a study there alone can prove to be very difficult and might consume lot of resources, this is a new territory and the regulatory system across Asia is not uniform. if the only way to do it is to do it alone I would rather just focus on EU and US markets for now. I have spent 1 year in China working in a managerial position for a big firm, administratively it was not easy (considering we were already well established) although this was for a different sector
Tror ikke de vil gjøre det alene, men gå for en partner som tar alle kostnadene og heller nøye seg med f,eks 10 % royalties og kansje en forholdsvis liten upfront betaling.
I et slikt scenario vil kursen antakelig fly direkte opp til 60kr? Om det er realistisk med Asia partner gjenstår, men for all del, teknologien er i dag suveren. So why not?
Til de kritiske overfor ledelsen og styret. I samme tidsrom som det messes om kursfall er biotek sektor kraftig ned. Plutselig er ledelsen og styret i PCIB genierklært igjen av alle? Hentet inn og fullfinansiert før fall?!
Tullball! En godt satt emisjon ville vært gjort i januar iår, at de er så dritheldige at emiaksjene kom før korreksjonen idag handler lite om dyktighet.
PCIB og eller de store investorene var heldige med emisjonen. Det var akkurat timet. For naa ser det ut som at PCIB blir med boersen ned. Ingen extension resultater faar ta skylden for dette. Det skaper usikkerhet.
Dette kan foere til at man faar anledning til aa laste opp med rimelige PCIB aksjer foer de gode nyhetene kommer. selv om markedet forventer gode Q3 resultater. men samtidig er det nok ikke saa mange som har troen paa Q4, slik at det kan hende Q3 blir oversett og at bearmarkedet er ett faktum.
Jasså. Helt uinteressant om flaks eller dyktighet. PCIB er fullfinansiert studie! Fact! Genialt uansett. Er det andre biotek selskap som har fullfinansiert studie eller har de ikke like dyktig styre og ledelse og advisory board?!
Vi er 50% ned siden emisjonsmeldigen.
Det er heftig, spesielt mtp at PCIB ikkje har kommet med noe negativt utenom en utsettelse på ca 6mnd (i verste fall 10 mnd hvis PF2 starter 30. Juni 2019).
Dette er da en overreaksjon, også før dagens brede kursfall?
Vi skal opp igjen, men når…?
Lothian
Vel, det er nå bare å glede seg over at korreksjonen kom etter og ikke før. Jeg har også gitt uttrykk for en viss misnøye ifm emisjonen. Men den første reaksjonen min var tross alt også en viss lettelse over at den nødvendige kapitalen for de neste tre årene kom på plass. Lettelsen desto større nå.
Foreløpig er PCIB berga av gode resultater fra fase 1 studiet, styringa derimot, den får du ikke meg til å skryte av.
Jeg innretter meg etter børsen. Det eneste de ser er at PCIB enda koker supper på flere år gamle resultater og ikke kommer til å rapportere noenting av viktighet om fimachem på lang tid.
At utenlandske investorer på bakgrunn av dette ser risk vs reward i short bør alle tenka over.
Håper Pcib vil komme med mange godnyheter mens vi venter på interimavlesning på chem.
Nac begynner å bli modent for kliniske studier og vacc med gode resultater er det vel sjanser for avtaler med noen av de 300 selskapene som utvikler kreftvaksiner.