- Påstanden din var at vi ikke visste om noen med dobbel behandling og resultatet. Svaret er jo at det gjør vi. Så din påstand var uriktig. Ergo det du skrev var tull og tøys! Punktum finale.
(Hva du mener med at det ikke er vitenskapelig behandla er uvisst for meg – jovisst er det det – vi får jo til og med vite dos fortløpende på denne personen)
- Safety fra 4 er innenfor er oppgitt på Q2 – nok til at FDA har godkjent oppstart med dobbel behandling i pivotal fase 2. --> INGEN har påstått at det foreligger en konklusjon eller effektdata i markedet på extension-studien.
Hva var poenget ditt???
Alle vet vel for øvrig at det ligger slik an. Du får vente til det foreligger resultater på dette du også slik som alle andre.
For å fortsette med tall:
- Du etterlyser nye resultater fra Fimachem og er ikke i stand til å huske noe siden 2017… Hva var det som ble opplyst på Q2-presentasjonen? Det var jo nye oppdaterte tall på OS fra fase 1 der + at vi fikk safety passert for 4 i escalation-studyen.
Tull og tøys fra din side, altså - punktum finale.
(Om du tror alt handler om ORR, så er du på ville veier og burde virkelig vurdere om dette er riktig bransje for deg… OS er VELDIG viktig, likeledes er bivirkningsprofil og konkurransesituasjon. )
-
Dette kommer:
safety på extension
Effekttall på extension
FPD pivotal-fase
Mer tull og tøys fra deg med andre ord…! Punktum finale!
For øvrig synes jeg det virker som du mener at du fortjener å vite hvordan tallene blir seende ut før det er mulig å ha noen tall klare og at du derfor er sinna og krakilsk når dette ikke er tilfellet.
Er du sikker på at dette er riktig forum for deg? Veldig HO-tendenser på disse innleggene dine, føler jeg.