Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

1. PCIB har aldri meldt markedet noenting om dobbel behandling. De har kommentert tall på oppfordring, men du får ikke PW til å si noenting mer enn at dette er promising.

2. De starter opp den pivotale fasen med 2 behandlinger og skal så evaluere når de har nok grunnlag om man skal fortsette med 1 eller 2 behandlinger. Det er IKKE det samme som at de har fått blankofullmakt på 2 behandlinger.

Jeg tror som deg at det vil bli 2 behandlinger, men det er det altså ikke konkludert med. Og tror gjør vi i kirka,

1. Siden late breaking news abstracted som sendte PCIB fra 5 kr opp til ATH på rundt 64 har selskapet behandla ytterligere 4 pasienter som har passert safety. At vi får oppdatert OS på de 14 fra fase 1 studiet er bra. Men markedet vil etterhvert si at man koker suppe på en spiker. Fortolkningen kan ellers være at dette går så seint at man er redd at målstreken aldri passeres.

Hør hva Einarsson sier om FOLFIRINOX i dagens Radforsk podcast.

4 Likes

Hva sier han? har ikke mulighet til å høre før sent i kveld.

Har de ikke konkludert med at det blir opp til 2 behandlinger så lenge pasientene tåler det? Kommer jo an på den fysiske tilstanden på pasienten om han/henne får 1, eller 2, behandlinger. Rett meg gjerne om jeg tar feil.

2 Likes

HØR: https://soundcloud.com/user-972208711/episode-60

PCIB fra min 33

Tror jeg vet hvorfor ting tar tid … :smiley:

2 Likes

Hvorfor tror du det da?

Hvis resultatene(data) er WOW, så kan de søke om patent før de går videre. Sikkert derfor det drøyer på tid. Dette gjelder både fimaCHEM dobbel behandling og FimaVAC. Jeg gleder meg til neste melding. Den kommer til å være positiv, ikke bare positiv, men BOMBE BRA :smiley:

3 Likes

What? De har jo allerede patent. Tror du blander litt nå, hadde et halvt øre på podcasten selv.

2 Likes

Jonas sier sånn ca :smiley: :

Når publikasjonen er ferdig skrevet av forskere så sendes den til selskapet, også har selskapet en mnd til å vurdere dataene, hvorfor skal de det? Jo det skal de fordi om det har kommet opp noen nye data som kan gi opphav til nye patenter. Hvis selskapet da sier WOW dette var noen nytt så kan selskapet si til forskere at de må vente inntil 6 mnd med å publisere, for hvis de publiserer så ødelegger de patenten.

Han sier også andre ting, jeg anbefaler alle å lytte på det om PCIB fra 33 min.
Hør fra min 38:00 til 38:20 … Hva skjer med Jonas? hehe :wink:

5 Likes
  1. Du motsier jo ikke hva jeg skriver, du bare vrir det over på noe annet. Hva er poenget ditt? (Eller er det slik at du ikke forstår hva du selv har skrevet?)

2. Du prøver nå med å tillegge meg ting jeg ikke har skrevet – jeg har ikke påstått at jeg vet det blir dobbel behandling. Dette er hva jeg skrev.

Du har ikke noe poeng. Fullstendig skivebom faktisk!

1. a- dette abstractet sendte ikke pcib opp til ath – det kom først et år senere med melding om enighet med FDA om at AA er innenfor rekkevidde dersom piv-fasen innfrir visse predeterminerte forutsetninger. Så du viser manglende kunnskap om selskapets historikk også. Det gjør deg ikke akkurat mer troverdig.
    b - Det er jo nettopp fordi det er så lenge siden man fikk effektdata fra pcib at det er så bra at vi kan forvente noen tall fra extension om ikke lenge.

Apropos folk som koker suppe på en spiker: Har du vurdert å se deg selv litt i speilet i den nærmeste fremtid??

Vil avslutte med å kopiere over dette jeg har skrevet på HO vedrørende diskusjon rundt Nano, for synes det blir mer og mer slike tendenser her på TI også - spesielt innen Pcib:

“Hva gjelder misvisende innlegg, vridninger av sannhet, direkte løgner, rope høyest og gjentagelser på negative poeng som ikke finnes eller er tilbakevist flere ganger med gode kilder og linker, så er HO i en særklasse. Her florerer det med nicks som kun er ute etter å sabotere en ordentlig debatt og prøve å tilsløre Nano sine medisinske resultater. Etter nye HO tok over har dette tatt helt av og de fleste pålitelige nick fra gamle HO som faktisk har noe interessant å fortelle har valgt å kutte ut hele dette forumet pga dette. Det er ikke tvil om at det er en agenda bak dette og synes det er direkte flaut at admin tillater all denne desinformasjonen å spres.”

8 Likes

Tydelig irritert på spekulasjoner som setter ledelsen i dårlig lys. Leser vel på forumer innimellom :slight_smile:

1 Like

Jonas Einarsson har jo tidligere sagt at Anders Høgseth i PCI Biotech er en trollmann med patenter

9 Likes

Skinner faktisk gjennom at JE mener at en rettet emisjon hadde vært på sin plass her.

Han sier vel heller at “Kursen har ikke gått slik som han hadde forventet (les ned til emi-kurs) og at det er lett å være etterpåklok”.

4 Likes

Tyrion, du er en vis mann, forklar meg hva jeg ikke skjønner:

Fra prospektet har vi følgende:

“The pivotal study will commence with up to two scheduled treatments, with IMDC performing a safety review when eight pivotal study patients have received two treatments”

Hvor er det jeg tar feil hen?

Beundringsverdig hvordan enkelte fremdeles lovpriser og skryter av ledelsen i PCIB. Mulig at ledelsen i PCIB er god, som mange her hevder, og som jeg inntil nylig selv har ment. Men, når man bryter ting ned på detaljnivå så mener jeg at de har sviktet på ganske mange punkter. Uten å få tilstrekkelig kritikk for det. Alt fra imminent skandalen til stadige utsettelser av PFII og ikke minst hemmelighetskremmeriet rundt innrulleringen til extension studien. Angående fimaVACC resultatene er vel ennå guidingen delvis intakt, men jeg blir absolutt ikke overrasket om tidsestimatene sprekker her også. «Vi venter i det lengste med å informere aksjonærene gutter»! Helt motsatt av hva som er vanlig i andre bransjer. Gode nyheter kan man til nøds vente litt med, men dårlige, de skal frem i lyset ASAP! Irriterer meg grenseløst å tenke tilbake på hvor mange ganger ledelsen kunne meldt om forsinkelser på extension studiet. Vi satt i god tro og regnet på når vi kunne forvente informasjon og forsto ingenting om hvorfor det trakk såpass ut i tid. Skandale! Hører Jonas Einarsson prøver å forklare litt i dagens podkast angående hvorfor resultater trekker ut i tid, men jeg er fremdeles litt bitter akkurat nå og kjøper bare delvis disse forklaringene.

En god ledelse klarer å bevare aksjonærenes verdier. Vi har nå erfart en nedgang på sånn cirka 50 %. Vi har klort oss fast på taperlisten, nærmest hver bidige dag. Blir det stilt spørsmål så er det om å gjøre å tåkelegge mest mulig. For meg er dette en investering som jeg skal bli med til himmels eller til konkursboet. Men på veien dit (den ene eller andre veien) så bør ledelsen fremstå som gallionsfigurer. Jeg sliter med å se at våre ledere er noe særlig visjonære. Hans Peter Bøhn som styreleder er visjonær! That’s it! Og jeg skjønner ikke hvor Per Walday vil hen med sin evinnelige prat om risiko. Ønsker han at satsningen skal legges ned? Man må kunne ha en aura, en smittende entusiasme. Dette skal bli en suksess! Hvis ikke vår CEO kan melde noe slikt, hvorfor skal vi da sitte på et anonymt forum og ha vyer? Mannen er jo vaksinert mot å gi noen som helst retningsgivende signaler. Deler av meg ser på investeringen for å oppnå avkastning. Den andre delen investerer som et alternativ til å spytte inn penger til en eller annen frivillig organisasjon. Gallegangskreft er noe herk. Vi bør få bedre behandling til dette ut i markedet så snart som overhodet mulig. Nå er ett år «kastet bort» fra planlagt oppstart til vi faktisk er i gang (gitt at den siste guidingen holder stikk). Så kan vi velge å se positivt på det som jeg og har gjort inntil nylig siden det gir bedre tid til å få et perfekt design, vi får tatt en sjekk på 200 siter for å finne de 40 beste, etc. I realiteten derimot så tar konkurrenter innpå i kappløpet om å komme først til mål, pasienter dør og aksjonærenes verdier forvitrer.

What to do next:

Sende ledelsen på et kurs i kommunikasjon! Brett samtidig opp ermene og få litt fres over operasjonen, det er ikke kommunen dere jobber i!

Og til meg selv skal jeg sende en kaktus i posten for humøret mitt er dessverre alt for dårlig. Beklager min negative tilnærming. Jeg er bare så ekstremt møkka-lei av treghet. Tålmodigheten min har alltid vært en av mine store svakheter. Det skinner nok igjennom i mine innlegg om dagen men jeg klarer bare ikke sitte og lese om hvor fantastiske folk vi har i ledelsen uten å gi input. De slipper alt for billig unna denne elendigheten! Jeg har fremdeles troen på at de som er i ledelsen kan snu dette, men vis det da for svarte svingende :man_facepalming:

11 Likes

Anbefaler at du hører på https://soundcloud.com/user-972208711/episode-60 (33:45 ->)
Jeg ble mer bull enn før etter å ha hørt det som ble sagt her. Kan godt vente en stund på noe som kan bli vanvittig bra.

5 Likes

Jeg har ikke påstått noe annet enn det du siterer der.

Hva er poenget med innlegget ditt??

For å illustrere hvor dumt det virker kan jeg begynne å skrive slik som deg:

Geiran, du som er så vis, forklar meg hva jeg ikke skjønner:
Fra Wikipedia har vi følgende:

Med en effektiv overflatetemperatur på 5 778 K (5 505 °C) har solen en tilnærmet hvit farge, men fra jordoverflaten fremstår den som gul på grunn av atmosfærisk spredning av blått lys.

Hvor er det jeg tar feil hen?

6 Likes

Synes noen skal sende innleggene til Gunner direkte til Per og Ronny.

2 Likes

«Radium Radforskaurus - En Tekinvestor podcast»

2 Likes