Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Huske selge!!? hvorfor i alle dager skulle man det…!
Har du ikke sett de siste tallene fra doseeskalerings studiet…!
Dagens kurs er jo som ett loppemarked å regne.

Forrige omsetningsdag 15/10-2018
Referansekurs 26.25
Antall aksjer 36 994 890
Markedsverdi 971 115 863 med 360mill på bok

3 Likes

hartvigsen1
I går kl 15:45 479

Collin skrev  Long/short fondet som Torkel Eide nå jobber i har erkjent at de tjener absolutt best på sine longpos… 

Det skader vel ikke kjøpe noen få aksjer på dette nivået.
Det er billig å kjøpe pølse i slaktetiden :wink:

Redigert i går kl 15:59

3 Likes

Hvis Hartvigsen kjøper så må jo det være alle moders trigger :joy: du skal lete lenge for å finne en som er mer negativ til PCIB enn han der. :laughing:

3 Likes

Trenger ikke lete så lenge. 1.Glein 2.Hartvigsen. Hvem innehar tredjeplass?

Boston er ikke gratis :face_with_monocle:

We look forward to seeing everyone on Nov 12-13, 2018, at the Royal Sonesta Boston in Cambridge, MA for the 6th International mRNA Health Conference!

Program and Speakers

REGISTER HERE

Registration Prices:
•$250 student
•$550 academic
•$1100 industry

1 Like

Er det noen som har hørt noe om hvor mange pasienter som er forventet å klare repiterende behandling? Da mener jeg av typen de gjør i extension studien. Dette er jo pasienter som dessverre ikke alltid lever så lenge etter stenting. Lurte på om frafall kunne være grunnen til at resultatet her har latt vente på seg, men har ikke hørt noe omtale rundt det.

1 Like

image

Planen er at 6 pasienter må nå tidspunktet for safety-avlesning som er ca 3 uker etter andre PCI-behandling. Så langt har 4 pasienter gjort det - og om resterende 3 pasienter som er innrullert er døde, bare tålte en PCI-behandling eller snart har fullført safety vet vi ikke noe om…

3 Likes

Antar at det er KLP som kjøper endel i dag (blant annet).
Skal ha mellom 200 og 300k aksjer.

1 Like

Inntil noe annet er bevist antar jeg at de tre andre nå er igjennom sikkerhetsvinduet og at alle 7 lever i beste velgående.

1 Like

Om så var tilfelle hadde man vel neppe trengt å kjøre ny safety vel?

Tja, kan vel være at de må ta safety i den pivoteale pga exstension ikke var ferdig før oppsettet ble gitt? Eller at de måtte ta den uansett. Men safety virker ikke som å være et issue iflg PWs uttalelser på q2, mener jeg å huske.

Dette er hva jeg fikk av svar fra Ronny Skuggedal på følgende spørsmål:

fra Q2 rapporten 30.aug.
data fra siste pasient forblir formelt nå overvåket av PCI Biotechs kontraktsforskningsorganisasjon står det!

Vil det si at vi potensielt kan få 5 av 7 gjennom safety readout?

Svar:
Extension studiet – teksten « data from the last patient remains to be formally monitored by PCI Biotech’s contract research organisation » henviser til den siste av de fire pasientene som omtales i teksten forut.

Og når er avlesningspunktene for data på disse pasientene:
får vi avlesning ca. 3 og 6 måneder etter starten av syklus 1 ?
samt en siste avlesning av effektdata ca 6 mnd etter (syklus 2) av de pasientene som får 2 behandlinger?
Svar:
Extension studiet er primært en safety-studie, men pasientene følges også for effekt som måles 6 måneder etter første behandling, samt overlevelse. Disse dataene er ikke modne nok for presentasjon per i dag.

Selskapets vil ved ESMO 2018 i oktober presentere fima Chem programmet og da primært dose-eskaleringsstudien og planer for pivotal fase.

5 Likes

Ja, jeg tenker her i forhold til en “intension to treat” (ITT) populasjon. Hvis man innrullerer 100 personer i den protokollen, hvor mange forventer man at skal kunne klare å fullføre? Altså hvor mange vil droppe ut fordi de er for syke er dør før behandlingen er fullført?

Hvis de greier å få alle syv igjennom så er jo det topp, for det vil vel bety at det blir lett å få pasientene igjennom protokollen. Tanken min var at vi kanskje kunne finne det ut ved å se på overlevelsetallene for cohort 3 og 4. Hvis en del av dem ikke klarer 8 sykluser så vil det vel ikke tåle dobbel behandling med fimaprfin som blir etter den 8. syklusen?


Hvis vi legger sammen 3 og 4 så ser vi at 6 av 10 klarer 8 sykluser. De andre døde før.

Det jeg tenker da er at det kan ta lenger tid å få pasienter igjennon protokollen med dobbel behandling fordi ikke alle vil klare det. Man vil få en ITT populajson og en effektpopulasjon som vil variere mye. Med det så mener jeg at hvis man har ITT på 100%, men kun leser av effekt på 70% (60% i cohort 3 og 4, men 70% totalt for hele studien)fordi resten ikke fikk to behandlinger før de måtte avbryte så betyr det at de må innrullere mange flere enn de vil se effekt på. Jeg ser at pivotal studien er satt opp med to behandlinger, og da blir det en faktor.

1 Like

8 sykluser med chemo er totalen med opptil 2 FimaChem behandlinger

2 Likes

Ja, ser den at de ikke trenger å fullføre de neste 8 syklusene etter andre fimaporfinbehandling, men når 60% ikke har klart 8 sykluser så vil de ikke nå frem til andre behandling med fimaporfin. Det var mere det som var poenget mitt.

2 Likes

der vel heller slik at 60% har klart 8 sykluser og 2 FimaChem behandlinger. 4 av 7
Det at 3 av 7 ikke har fått 2 behandlinger betyr nødvendigvis ikke noe annet enn at deres allmenntilstand gjerne var for dårlig til å fullføre alle chemo syklusene.
Kan noen av de ha fått CR med bare en fimachem behandling ?

2 Likes

Ja, blander! 40% i chort 3 og 4 og 30% totalt i hele studien fullførte ikke alle 8 sykluser :+1:

Jeg sikter til tabbellen nå, ikke resultater fra extension-studiet.

1 Like

Gleder meg at Tekinvestors PCIB-aksjonærer har blitt ca 10 millioner rikere idag. Regnet ut basert på resultatene i stemmegivningen fra tidligere idag. Ca 170 aksjonærer eier ca 5,3 millioner aksjer tilsammen har jeg estimert.

8 Likes

10 millioner rikere enn i går. Fortsatt fattigere enn for 1 uke siden.

1 Like

Nu tar det jo ganske lang til å få gjennomført ekstended studien og det er viktig at de får de riktige pasienter igjennom, altså de som har behov for to behandlinger (der tumoren kommer tilbake etter første behandling).

Pf2 studiet er jo konstrueret sånn at de gjør en behandling og hvis den er nokk, så gjør de ikke en ekstra behandling, den ekstra behandling gjør de kun der hvor det er behov og pasienten får tilbakefall i tumor.

Det kan jo tenkes at den langsomme inklusjon i ekstendet studiet ganske enkelt skyldes at de fleste pasienter respondrer positivt etter første behandling, og derfor ikke trenger en behandling nr to. Når de nu vet at sikkerhet er på plass så er det ikke noe behov for å utsette pasienterne for ekstra behandling.

7 Likes