Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

38 500 aksjer solgt ja

Guidingen er early 2019. Usikker på om 30.juni kan sies å være early :wink:

1 Like

Ja, de nevner early 2019, men skriver også 1H 2019. Klok av skade bør man kanskje ikke bli spesielt hissig om man forlater mars uten FPD.

1 Like

De skriver H1 fordi ikke guider i kvartaler.

Jeg mener det begynner å bli klart at bruk av ordet “initiated” like gjerne kan bety at et biotek har sendt inn de relevante papirene som skal til for å få startet studien, før de så melder markedet når første pasient er dosert. Har de uttalt konkret at de skal dosere første pasient i 1H19 eller kun brukt “initiated”?

1 Like

PW har i en radiumpodcast sagt at de mener FPD når de snakker om initiated.

Ok, that’s a good thing :slight_smile:

Stemmer det. Så da forventer vi FPD innen 31. mars?

Ja, det gjør jeg.

Men det PCIB guider er tidlig H1. Hvordan folk definerer tidlig vil jo variere, men jeg tenker som deg at det er før 31. mars.

2 Likes

Noe må være galt her…kommer det snart en negativ melding fra PCIB som forklarer det brutale fallet vi har hatt siden 24. august?!

Lothian

1 Like

Sende en mail til PW&Co og høre hva de mener om konkurrenten, Nucana?

1 Like

Nei. Hvorfor tror du det? Du bør forresten forvente et videre fall ned siden det ser ut som vår “special investor” er på vei ut

► Only one pharmaceutical treatment – fimaCHEM – offers a local boost in the bile duct

3 Likes

Eller kanskje de bare låner ut til short

1 Like

Jeg håper fremdeles de skal ha mye mer aksjer, men det ser ikke helt slik ut for øyeblikket.

Og hvorfor vil de ut, når de ifølge Walday og Einarsson har studert PCIB i lang tid før de stilte som garantist?

Walday (og Stuffers) må komme opp med noe nytt, og ikkje gjemme seg bak verdiløse ord om spesialinvestor og “financial misunderstanding.”

Grenser til skandale at finansiell risiko er borte og PCIB handles på 24-tallet!

Lothian

3 Likes

Spesial-investor eller spesiell-investor? Snakk om kort horisont på investeringen! I så måte kan jeg gå med på at de er spesielle! Kursutviklingen er en vits. En meget dårlig en sådan…

6 Likes

Kanskje de ikke var interessert i å være langsiktige investorer i PCIB fra starten av. Slik er det, og slik er aksjemarkedet. Det går opp og det går ned, kursen er der markedet mener den fortjener å være.

MEGET lite troverdig at de skal kaste kortene rett etter at emisjonen er ferdig, på lavere kurs enn deres inngang og spennende nyheter nært forestående.

3 Likes

Utfra poster presentert på ESMO er rikets tilstand godt. Fortsatt er top 20 tilnærmet uendret og helseinvestor fortsatt solid eier. Kan like gjerne være de øker. Dette blir mye spekulering. Som så mye annet. Sten for sten.

3 Likes