Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Dersom Nyenburg er langsiktig så gir det vel mening at de kjøper inn aksjer og deretter låner ut. Dafår de mer penger ut av investeringen i tillegg til avkastningen.

5 Likes

Siste måneden i biotek-markedet har vel vært relativt dårlig, så noe av nedgangen skyldes nok dette.

Men PCIB er vel desidert dårligst på OB i samme periode?

Noe eg ikkje får til å rime…,

Lothian

1 Like

Noen som har oppdatert aksjonærliste?

Hmm, PCIB er fullfinansiert for registrerinsstudie, de haravklaring på Accelerated Approval Patway med interim avlesning på PFS, de har supre efficacy resultater på pasient-nivå og særlig på lesjonsnivå og den eneste konkurrenten må ned på dose og lukter av å ligge godt etter plan
I tillegg så kan fimaVACC bli en bombe.

Ingen grunn til at aksjekursen skal være der den er nå, tror et godt råd er å holde øye på ballen og ikke mannen.

9 Likes

Hvor får du det av at de må ned på dose? Ja, de velger en lavere dose for sitt pivotalstudie, ikke fordi at safety tvinger dem til det, men siden effekt og safety var tilnærmet lik i de to dosene.

image

At de ligger godt etter plan har du heller ingen holdepunkter for. De er enig med FDA om type studie og oppsett, men har enda ikke meldt omfang. De guider fremdeles oppstart i 2018.

1 Like

Det virker som PCI glir videre nedover…

1 Like

Snur opp i dag, får vi håpe…

Lothian

Ser ut som om selgerne er i besittelse av Sareptas krukke! :tired_face:
Hvert minste forsøk på å finne forfeste blir besvart med tunge salgsposter.

Forhåpentligvis er denne piningen av langsiktige aksjonærer snart over. Begynner å bli sånn passe lei av dette.

5 Likes

De prøvde først 625 mg/m2, deretter 725 mg/m2.

Jeg forstår det slik at de må kjøre 625 mg/m2 i et eventuelt registreringsstudie.
Men blir det likevel 725 mg/m2 så trekker jeg selvsagt min påstand tilbake ASAP!

3 Likes

Eller i løpet av uka…

Det har vært noen harde dager siden 24. august, uten tvil. Men nå begynner smerten å bli en så stor del av meg at jeg tar i mot nye røde dager med åpne armer. Jeg har blitt ett med smerten. Bring it on!

4 Likes

Du fikk det til å høres ut som at de ble måtte gå gå ned i dose, mens faktum er at de så like god safety med begge dosene. De skal kjøre 625mg/m2 i sitt registreringsstudie, og har utvidet pågående studie med 6 pasienter i denne dosen.

Enig med FDA om studie?
Ser gjerne en link, for jeg har tippet Ca 400 pasienter for Nucanas fase 3.
Jeg er veldig spent på om mitt estimat stemmer.
Hvor finner jeg informasjonen om antall pasienter Glein? Har ikke lett, men enklere å spørre deg som allerede er oppdatert.

5 Likes

Som jeg skrev lenger opp:

De har ikke guidet på antall pasienter. De kjører dog et fase III i det som(jeg tror!) er en større indikasjon enn inoperabel GGK, og her har de 328 pasienter fordelt 50/50 mot SoC. Syns ikke det er søkt å tenke at FDA går med på en lavere populasjon i GGK-studiet.

Her er det planlagte oppsettet så langt:

image

1 Like

Man guider ikke på antall pasienter i et klinisk studie, man diskuter med FDA på grunnlag av resulterer i et studie. Når det er klart opplyser man markedet om det.
Pcib har gjort det.
Det du henviser til er en annen indikasjon, dog relevant for det vi holder på med, kvalifisert synsing.
Jeg lurte imidlertid på hva Nucana og FDA har blitt enig om mtp GGK, hvor er den linken med informasjon??

2 Likes

Jeg forstår ikke hvor du vil. Selskapet har ikke gitt ut informasjon om antall pasienter i sitt fase III ggk-studie.

De har sagt oppstart i år, fase III og randomisert mot SoC. Ergo, de har guidet akkurat slik PCIB gjorde inntil PCIB meldte antall pasienter ifbm. emisjonen.

Hvor jeg vil? Prøver bare å skjønne hvordan skal klare å starte opp i 2018. Kan hende at alt er klart for det, men hadde vært interessant å se noe dokumentasjon på det.

3 Likes

Hva kan krakket i PCIB-kursen skyldes? Vi har i høst sett fall i hele sektoren, men PCIB er vel den aksjen som har fått mest juling. Hva gjør at selgerne dominerer selv etter at kursen har halvert seg iløpet av de siste ukene? Hvorfor har de ikke solgt tidligere om de har mistet troen på selskapet? Er det tvangssalg fra belånte investorer? Finnes der støtte snart eller kan dette fortsette videre nedover? Ikke vet jeg, men dette begynner å bli deprimerende.

3 Likes

Jeg liker Glein. Han kaller en spade for en spade og det er noe vi alle trenger i blant. Det jeg mener er hans akilleshæl er at han velger å se positivt på alt som kommer fra konkurrenter av PCIB (hvor han da lener seg til at studien kommer i gang på tiden, med et minimum av hindringer i veien og med alt av fordeler fra myndighetene). Når det kommer til vårt kjære selskap med Per Walday i spissen så er han sterkt kritisk til alt. Kanskje med god grunn i og med at 2018 har vært en skandale for selskapet på de fleste punkter (utenom det faktum at finansieringen tross alt er på plass). Men det skinner litt gjennom at han er gjennomgående kritisk til PCIB og da blir det litt “sprakende” å høre den samme plata om igjen og om igjen.

Kursverdien på PCIB er fæl nå. Klyper meg i armen støtt og stadig for å se om jeg sover og har et mareritt. Dessverre er jeg lys våken. Får prøve å fokusere på det positive men det er ekstremt vanskelig når man daglig blir utsatt for ran på børsen.

20 Likes

Du som er litt kritisk til tidslinjer på guiding osv Glein. Siden de sier at diskusjoner med FDA er “ongoing” tror du det er sannsynlig at de kommer til å starte opp i år?

2 Likes