Et veldig godt innlegg av Snøffelen som på fineste vis viser hvor ekstremt underpriset Pcib er. Jeg vil klargøre at markedet bestemmer, og akkurat nu bestemmer det at MC skal være her. Det er mange faktorer som tilskuer det, men rationalitet er ikke et av punkterne.
Jeg syntes også at man skal forstå at denne irrationalitet er årsagen til at noen av oss om få år vil være stinkende rike, samtidig som det gir de som kommer inn nu, den samme mulighed. Jeg vurdere at selskabet er billigere nu enn da jeg kjøpt på 5 tallet. Full finansieret i et muligt bear market er ganske enkelt helt uvurderlig. Faktisk vurderer jeg at Pcib er safe heaven et kommende bear market.
Mange er bekymret om en enkelt mulig konkurrent, eller om man i det hele tatt kommer på markedet. Jeg tror at hvist vi alle ser oss om i markedet, så er det ingen som kan finne et selskap med bedre risk/reward. Pcib kommer på markedet med super god margin og har gode muligheder for å opnå Blockbuster bare på gg. For ikke å tale om når de starter å utvikle lige cyklussen i produktet blære,colon,panchreas.
Tror flere ikke forstår at Pcib ikke har noe “medicin”. Men Pcib har noe som er bedre. Det er kun for ganske få år siden at man forstod hvor viktig levering inn i cellerne er. Og mange gode produkt kandidater er nedlagt på denne bakgrunn. BP opgav faktisk gen terapien for bare 5-6 år siden fordi man ikke kunne finne en god og sikker løsning. Men nu er det full gang i det ingen. Se bare på alle de samarbejds aftaler som Pcib har på fimaNac.
Alt dette har sin inerti og nu begynner hele pharma branchen å forstå dette. Derfor er det flere og flere som leter etter gode leverings mekanismer. Den har Pcib.
Selv om vi nu vil opleve stillhet i forbindelse med Pf2 studiet, så er jeg sikker på at selskapet vil præstere overordentlig på fimaVacc. Derfor har jeg nettop laget en tråd på denne.
Min vurdering er som flere andre at dette er det store gullægg i Pcib. Derfor vil de resultater vi kommer til å se indenfor de neste måneder være uhyre interessant.
Jeg tror vi vil både få aftaler og pengene på bordet innenfor fimaVacc i 2019. Det vil naturlig nokk gjøre at en teknologi som i dag er vurderet til null vil få værdi, og jeg er sikker på at det bli’r en betydelig værdi