Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Jeg gruer meg til tirsdag. Denne høsten har vært et langt mareritt og noe sier meg at det ikke er over enda.

Jeg gleder meg, noen avklaringer må vi i det minst få, bare det blir positivt i mine øyne :slight_smile:

2 Likes

Dette HO-maset kan du være så snill å holde på HO. Det er straks q3 rapport.

16 Likes

PCIB’s fremtid er og samarbeide med ett utall partnere. Pr. i dag har vi 8 stykker. 7 fimaNac, og 1. fimaVacc. Pluss vaar egen IGGk medisin (fimaCehm) og var egen kreftvaksine (fimaVacc).

Hvis baade fimaVacc og fimaNac (topp 10 partner) innfrir i desember. Vi denne partnering veksten eksplodere i 2019. I saa fall kan man tippe minst 20+++ ny partnere i loepet av neste aar. Ser spesielt frem til at de 5 stoerste BP selskapene i verden banker paa vaar doer.
Noe de vil gjoere.

Slik at om ett aars tid, kan vi potensiellt sitte med 30 forskjellige partnere som forsoeker og faa sine medisiner til aa fungere bedre ved hjelp av vaar leveringteknologi, pluss var egen IGGk medisin. Hvor vi snakker om at flere verdens fremste farma selskaper vil vaere blant disse.

Dette er noe alle nye biotec selskaper droemmer om og oppnaa. Og vi har allerede 8 partneravtaler, hvor en av disse er blant BP’s topp 10, slik at ingenting av ovennevnte er noen droem, men isteden en naer virkelighet.

Og alt dette har selvfoelgelig en verdi som langt fra en gjenspeilet i dagens aksjekurs. Men vi faar se hva som skjer etterhvert som partner etter partner melder sin ankomst . Ikke minst blir det spennende og se hvor mange partnere det blir til slutt. 25, 50, 75, 100, 200…?? Det stigende antall partnere vil Paa ett aller annet tidspunkt sende aksjekursen til himmels. Navnelappene paa partnerene vil vaere avgjoerende i saa maate., og tidspunktet for naar upfront payments begynner og stroemme inn. Og hvem vet hvor dette vil stoppe?. For foer eller siden vil flere av disse lykkes pga. av vaar leveringsteknolgi, og skape nye sensasjonelle medisiner som vil tilby loesninger som ikke finnes i dag.

Noe som betyr at PCIB burde ha potensiale til aa naa kr. 3000 pr. aksje. Kanskje mer, hvis mange nok partnere lykkes. Men det spoers om vi faar beholde selskapet paa vaare hender til vi naar helt dit. For saa snart BP innser ovennevnte fremtidsutsikter, blir vi ganske sikkert kjoept opp. Og det for en milliardsum som vil overstige tallet 40.

8 Likes

Hmm, synes jeg har lest dette innlegget flere ganger på HO :thinking:

2 Likes

Geparden har tatt drømmeserumet sitt igjen…:open_mouth:

2 Likes

Det maa vaere lov;-)) Og unasett er dette PCIB’s maalsetting. Dette er hva de har jobbet mot i alle aar.

Naa faar vi snart se om det loesner.

8 Likes

Absolutt! Drømmer kan ingen ta fra deg…
Håper du får rett i dine antagelser!

3 Likes

@solo er like optimistisk på Tekinvestor som på Hegnar Online. Noe annet hadde vært forvirrende.

Det er vel svært få av PCIB-aksjonærene her på forumet som ikke dagdrømmer litt i blant. Kanskje ikke så mange som “overbyr” @solo - men langt oppe på tresifra nivå er det nok mange som har vært.

By the way, Swedish Orphan Biovitrum AB (SOBI) har nå en markedsverdi på 50 mrd. NOK. Dette er selskapet som CMO Hans Olivecrona kom fra da han for vel ett år siden valgte PCIB. Hans ambisjoner og visjoner gikk nok mer i faglig retning, men lykkes han (og resten av ledelsen), lykkes også vi.

17 Likes

Hvorfor samarbeider ikke Pcib og Targovax. Driver ikke de med peptidvaksiner?

En av garantistene har kommentert på en av Seeking Alpha artiklene mine

https://seekingalpha.com/instablog/24053663-aurora-borealis-invest/5205658-pci-biotech-promising-survival-data?ifp=0&v=1541853900

7 Likes

Mens vi venter. IMV q3;
https://seekingalpha.com/article/4217559-imvs-immvd-ceo-fred-ors-q3-2018-results-earnings-call-transcript

2 Likes

This is the latest Phd dissertation on pci, thesis published October 2018 in Oslo university website

Photochemical Internalization (PCI) as a
treatment modality for leiomyosarcoma.
Predictive factors for treatment response

6 Likes

Conclusions
The in vitro experiments showed that the cytotoxic effects of PCI of bleomycin were superior to PDT in both leiomyosarcoma cell lines.

2 Likes

Må man være innlogget for å se kommentarer?

Jeg trengte ikke og logge inn, bare scroll ned og trykk på snakkeboblen (2)

1 Like

ok – opprettet bare en profil og da kom det ihv med en gang…
(Mulig det var adblocken som var på problemet…)

Fant heller ingen kommentar, mulighet for litt copy/paste?

1 Like

Fant ingen snakkeboble. Copy paste?

Fyren skrev følgende på bloggen:

“I hope you were able to follow up on your holding in the rights issue.
As one of the guarantors of the rights issue I am now also a shareholder and I do share your optimism for the technology, although admittedly this will likely take more than 3yrs to conclude, which is a mighty long time in stock markets. The stock should trade 35-40 level in my mind as funding risk is gone and we have clarification on pivotal study design. In 2.5yrs time, expectations are likely to start building for the pivotal trial read out. That’s when we need to be seriously long the stock…”

10 Likes