Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

3 posts were merged into an existing topic: Biotec Pharmacon (BIOTEC)

Arne Loen. Se proff.no

Skjønner hvorfor du spør😊

1 Like

Arne Loen:

“…we know the risk is about half a billion kroner with the money that is spent,the money that is raised and the money that is needed. So what is the reward? Since you took a qualified decision based on risk/reward. What is the reward?”

PW: “We have not gone out publicly with that analysis and we will not do that because there are partnering discu…”

Litt uklart for meg som ikke var der om PW ble avbrutt eller han stoppet seg selv.

Meget spennende diskusjon og Arne Loen skal ha ros for å presset PW på dette punkt.

3 Likes

Ros skal han ha ja. Men grunnen til at jeg kalte han irriterende fyr tidligere i dag var fordi han avbrøt PW i noe som kunne bli veldig veldig interessant. Ingenting personlig mot han fyren. :grin:

3 Likes

Einarson tar også opp hode/hals studien som ble stoppet…
indre belysning på svulst virket for bra…!!!
og optimalisering ville ta noen år, de trodde de ville bli tatt igjen av andre.
det viser seg nå at denne gruppen kan trenge pci, og at dette kan bli tatt opp igjenn!!!.
At markedet fremdeles priser pcib til 25kr aksjen er et mysterium for både Einarson og i…

9 Likes

Har akkurat fått hørt over Q&Aen fra webcasten, og stor takk til alle spørsmålsstillere , det var gode og relevante spørsmål fra absolutt alle, denne Arne inkludert.
Kvaliteten på spørsmålene gjorde at PW ble utfordret på forskjellige måter, og jeg likte det jeg hørte fra PW. Jeg ble både klokere og vet at jeg fortsatt vil kunne sove svært godt om natta. Jeg synes de har god fremdrift, tar gode beslutninger, og svarene inngir godt håp om hva vi har i vente.

Selvsagt kjiipt med den fortsatt ekstremt dårlige aksjekursen, men ingen grunn til annet enn å sette seg på begge henda, med mindre man har ledig kapital da, da bør man grafse litt nå og da.

Fortsatt full tillit til styret og ledelsen fra min side, og de må bare fortsette med sitt solide arbeide.

Jeg synes også at strategien, med å bruke 90% av midlene på spydspissen er helt korrekt, og at det er vel verdt å bruke litt på fimaVACC da det meget godt kan gi uante muligheter. At så mange eksterne ressurser brukes gjennom samarbeidspartnere på fimaNACCer bare deilig, rett og slett.

Det jeg likte best fra dagens info på web, rapport og presentasjon er at de virkelig har 100% fokus på det kliniske i gjennomføring av PF2, samt samarbeidet på presentasjonen av fimaVACC-resultatene. Det samarbeidet tyder på at det blir nyheter av de resultatene som vil virkelig bli lagt merke til.

25 Likes

This is positive, shorting is gone now, last position change 11/10/2018

7 Likes

Når det gjelder fase 1 av FimaVacc-studien.

Jeg oppfatter at Per Walday sier at studien vil bli avsluttet i løpet av inneværende år, 2018.

Jeg tolker det dithen at selve publiseringen av resultatene derimot ikke nødvendigvis blir foretatt før i 2019.

4 Likes

Ja, da er vi fucked. FimaVACC er jo det eneste halmstrået vi har resten av året…

Good news, Stock DZ

The imbalanced outcome of the rights issue now seems to be wiped out. The new shares mostly have found their longterm owners and any substantial news (particulary with cash mentioned) could easily ignite the share price.

1 Like

fucked og fucked, det kommer en dag i 2019 også.

3 Likes

Ja, du kan så si men hvis det ikke kommer noe som helst av nyheter i år fortjener aksjen å bli ytterligere hamra, da det vil være helt sinnsykt at man ikke klarer å presse ut mere i løpet av 2018.

Og før noen spør så er jeg all-in med alt av oppsparte midler og then some…

Jeg vil rett og slett bli, nok en gang, utrolig skuffa over tidslinjer og dårlig guiding.

2 Likes

FA skriver positivt om PCIB i morgendagens avis ser jeg.

Løp å kjøp (FA):slight_smile:

6 Likes

Hva skriver de?
“Breaking news: Biotek-selskap falt ikke etter Q-rapport!”?

Per Walday sa vel att vi kan forvente nyheter fra fimaVACC very soon.

Så hva mener du att du har hørt Don suger?

Den er jo hamra, Synes det var en god q3 fordi det ga optimisme til avtaler og resultater. Da får det være at vi må vente ennå noen måneder før fremleggelse av vacc og exstension. Du har større sjanse for gode nyheter men må vente lengre enn antatt igjen. Jeg tør ikke være ute når godmeldingene tikker inn, Da tar jeg heller et nytt dykk ned mot 20. Men tror 25 holder stand fremover.

3 Likes

Jeg kommenterte bare et innlegg lenger her oppe der noen mente VACC resultater ikke kommer før i 2019.

Avisen skriver: Finasieringsrisikoen er fjernet.

PCI Biotec har lagt bak seg en periode med kraftig fall i aksjekursen og emisjon. Nå er fokuset å løse kreftgåten.

Dobbel side 4 og 5, burde kjøpes :partying_face:

14 Likes

Jeg er helt enig med Don i at det nesten vil være å betegne som «sinnsykt» dersom det ikke kommer noen flere nyheter i løpet av året.

Dessverre tror jeg kanskje det kan bli tilfellet. Walday sier jo bare at FimaVacc-studien vil bli avsluttet i 2018.
Han unnlater å si noe om hvor og når resultatene vil bli presentert.

Jeg hadde trodd at ESMO i desember var bombesikkert, men dette avkreftet jo Walday på Q3 i dag.
Derfor begynner jo å tro at det kanskje ikke skjer før på nyåret, i Q1-2019.

1 Like

Highlights of the third quarter

fimaVACC Collaboration with international immunotherapy experts

  • Currently, the characterisation of the fimaVACC immune response by in-depth analysis is ongoing. To finalise the work, PCI Biotech is collaborating with a renowned international institute, the laboratory of Experimental Cancer Immunology and Therapy of the department of Medical Oncology at Leiden University Medical Center in the Netherlands under the leadership of Professor Sjoerd van der Burg.

Next steps for the Phase I study and the overall development strategy for fimaVACC will be assessed following completion of these analyses

In order to realise the huge potential of therapeutic cancer vaccines, effective induction of cytotoxic Tcells is critical. Unfortunately, today’s vaccines often fail to generate such responses. Most likely, one of the main reasons behind this failure is insufficient delivery of vaccine antigens to the appropriate presentation pathway in the immune cells. The fimaVACC technology may solve this challenge by effectively enhancing the vaccine presentation through this pathway.

Jeg håper virkelig de sikter seg inn på en «High End Publication» av analysen i en tidskrift før vi smeller av rakettene for 2019 , og at PCIB FimaVacc raketten blir den største :rocket:
Hørte jeg noen sa FANTASTIC!!! :wink:

10 Likes