Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Flott at du fant transkript @Dovregubben

Fra transkriptet i sammenheng med FimaVacc og presentasjon :

“The ESMO in December would be an alternative, but we will not present at the ESMO in December. The deadline for that has passed and that’s not the place that this will be presented. We will not – we – when we have a presentation accepted and a presentation slot is when we tell the market that we will present. We don’t guide and say that we will try to present on this or that conference.”

De fleste, meg selv inkludert var ganske sikre i sin sak om at FimaVacc resultatene kom til å bli presentert på ESMO i desember. Dog guider PW resultatene i 2H18, altså er de rett rundt hjørnet. Hva tenker dere om dette? Anerkjent tidsskrift? Har det blitt utsatt pga noen patentsøknader (slik som Einarsson beskrev i en podcast). @Snoeffelen

3 Likes

Tror planen var ESMO i desember men de ble ikke ferdige. Tror presentasjonen blir på en ny stor konferanse. Får holde øye med where to meet us på hjemmesiden deres.

Mens han sa følgende om Vacc, så så han flere av deltagerne tydelig i øyene og nikket megetsigende:

“And we will report the results of this as soon as the results are available. And we have said that this study will be completed by second half 2018. So in the near future, we expect to have something to tell you about the results of this study.”

Jeg er overbevist om at vi ikke kun får en melding om at data er ferdig analysert innen jul, men at vi også får presentert vesentlige resultater. Kanskje denne gangen ikke først i et tidsskrift eller kongress. Men selvfølgelig utfyllende i begge deler i etterkant.

15 Likes

Det tror ikke jeg. De har inngått en avtale med de fremste folkene på immuneterapi i verden, og de vil ikke presentere data som Pcib har gitt ut i forkant. De kommer til å gjøre det samtidig.

Det som har slått meg var at de måtte ned i dose og lys for å få den største immuneresponsen. Men den største er ikke nødvendigvis den beste. Det er nok noe som disse ekspertene ser på… Bare en tanke altså.

Kan det være aktuelt med to vaksineringer med forskjellig doser og lys?

2 Likes

Ja ja, ned å dykke litt igjen. Flott det.

Bare robothandel. Irriterende, men lite vi kan gjøre noe med.

Foruten å kjøpe 50k på best, men de fleste her inne er vel allerede fullastet…

Lothian

4 Likes

Så vi har ganske mange hint om vacc vil lykkes og ikke minst kan bli enormt stort.

Megetsigende blikk.
Samarbeid med verdensledende immuneksperter om utarbeidelse av resultatene.
Utvidelse og utsettelse av studien.
Rask og sterk immunrespons.
Har de ikke også snakket om strategiplan (veien videre) med eksperter?

2 Likes

Ja, irriterende å se at vi er på disse nivåer når man er fullastet.

Men jeg tenker nok at ikke så lenge til robotene blir med opp. Bli med skuta og ikke fall overbord! :sunglasses:

1 Like

Naar jeg leser hva som presenteres fra PCIB side og andre kommentarer, virker det som som at PCIB har noe stoerre paa gang!

Klare FimaVacc partner(e), forhandlinger om salg av fimaVacc eller lignende.

2 Likes

Jeg kan ikke tenke meg at de selger Fimavacc, heller, selvfølgelig, at de utlisensierer og tar up front payment, milepeler og royalties.

Nei, de må ikke finne på å selge FimaVacc!!!

Her er det snakk om utlisensiering til 10 - 100 andre selskaper med alt fra kreft til vannkoppevaksiner hvor pengene bare vil renne inn i kassa i mange år fremover.

Men nå tror jeg at jeg skal selge en liten post, da tidligere erfaring tilsier at kursen hopper til værs med en gang jeg har gjort det. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Hint om at de vil få partneravtale i Asia.

Forsnakkelse på Q3
Avlyst deltakelse på konferanse i Japan
Citer i Asia er på vent selv om de har annonsert dette i lang tid.

5 Likes

Hva mente du med akkurat det?

Synes verdsettelsegapet mellom PCIB og NANO begynner å bli svært høyt! All ære til NANO og deres aksjonærer som opplever gode dager, men er NANO verdt mer enn 5x mer enn PCIB?!

Tabell og graf oppdatert med siste kurser og kontantbeholdninger per Q3. Merker meg at BGBIO også brenner mye cash, så deres EV er nå betydelig over det dobbelte av PCIB.

5 Likes

Mener vel at de har snakket så lenge om dette, og har hatt analyse av de beste sykehusene som skal være med at de burde bestemt allerede om noen skal være med. Slik jeg ser det er det bare en grunn til at de ikke har gjort det. Hvorfor har de ikke bestemt seg når regionen er så viktig?

Det er også verdt å merke seg spørsmålet om når det er aktuelt å få en partner, Sier han at på Asia er det aktuelt med en partner tidligere enn det er for vesten.

Coming back to the hospitals – possible hospitals in Asia. When do you think you will know there’s going to be included any hospital in Asia in the pivotal II study?


Per Walday, PCI Biotech Holding ASA - CEO [44]


First half of next year, I would think, we would have a clear picture of that.

I mean, the most likely scenario is that you take this – we now have the funding to bring this all the way to interim analysis and a potential successful approval. Then the most likely scenario is to wait to – until you actually have those results available. Now there are other areas in the world as well that we are not discussing. We have been discussing with EMA and the FDA. As I mentioned, Asia is a big territory and there are possibilities of looking into how to attract interest from that area and that might be done at an earlier stage than we do for the Western world. But these are strategic considerations and open discussions that we have.

[Tron Johannsen]. Regarding Asia, will you have Asian sites also into the study? You had an open possibility for that a little bit earlier?


Per Walday, PCI Biotech Holding ASA - CEO [14]


Yes, we still have an open possibility for that. But we’re considering how to do this the best possible way, so we’ll get back to that when we have concluded those deliberations. But it is important – it is an important region so somehow we need to define a strategy for how we handle that region.

5 Likes

NANO har Ca 500 mill, tilsv 6 kvartaler drift, TRVX har til 6 kvartaler, BGBIO har til 8 kvartaler, mens PCIB har som kjent Ca til 16-18 kvartaler.
NANO klarer nok enkelt å sette en rettet emisjon i løpet av neste halvår, trolig på en god kurs.

2 Likes

Lenge den skal stå på 25,95…?

Dette hadde vært spennende å se hvordan denne grafen korrelerer med antall pasienter behandlet i pågående studier, hvis noen vil ta på seg den oppgaven… :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg kaller det de tre sjoner:

  • Progresjon
  • Indikasjon
  • Emisjon

Der ligger hovedforklaringene på MCAP-gapet, og jeg er den første til å si at PCI har fått mye deng etter emisjonen, men også rekruttering og guiding under par straffes hardt.

1 Like