Synes sammenligningen med Algeta er ganske god, bare Pcib er mye bedre pga plattformern og utsikter til til enda bedre resultater enn de allerede har. De fikk en partner litt tidligere i løpet, men eg er overbevist om vi får en nesten med engang vi har fått godkjennelse. Vi har mulighet triggere i vacc og nacc i det uendelige i tillegg til extension. Samtidig vil kursen som JPC sier øke jo nærmere vi er interim.
Det kan være et stort poeng du har der, Liang
Jeg har blitt mere skeptisk til gjennomføringen av PF2 pga innrulleringstakten i extenstion studien, men de sier at de ikke har hatt stor fokus på den, men som følge av tregheten har de hatt større fokus på prekvalifisering av sitene som skal være med i PF2. Så helt enig med deg der.
Selv om FimaVacc sies å ikke være gitt en krone i verdi, så vil nok utsettelse og/eller negativt resultat føre til en ny grusing av kursen fordi mange av oss ser at det tar lenger tid med FimaChem enn tidligere antatt.
Men vi sitter lastet, mye på grunn av den potensielle kula et knallresultat i FimaVacc vil kunne gi, samt et gjennombrudd i fimaNac sfæren.
UFO…
Du skriver: nå har en satt inn tiltak for at dette ikke skal skje i den pivotale fase2 studien.
Hvilke tiltak har de satt igang?
Ser at det er grunn til å se på sen innrullering som et problem. Og har den selv som den største hindringen. På den andre siden tror jeg at gode fase 1 resultater med AA løp med interimavlesning hjelper også ved innrullering og få tak i de beste citene.
Gjennomførbarhetsstudien er i seg sjøl et vesentlig tiltak. Her har en sett på forhold som eventuell konkurranse om pasienter, befolkningsmessig “nedslagsfelt”, medisinsk spisskompetanse og ikke minst dedikasjon.
Engasjement av en stor, anerkjent CRO er også en vesentlig forutsetning for å lykkes. CRO’en er representert over hele kloden og vil følge opp de valgte klinikkene tett.
Fritt fra hukommelsen her: PW sa, mener jeg, under q3 at extension-studien hadde fått for lite oppmerksomhet hva angikk bl.a. oppfølging på innrullering.
Dette da de hadde hatt fullt fokus på pivotalstudien, og forberedelsene her.
Innrullering til extensionstudien gikk altså tregere enn ventet, og de hadde derfor gjort tiltak for å hindre tilsvarende videre. Bl.a. kartlegging og kvalitetssikring av hvilke siter som skal være med i pivotalstudien, samt øket antall siter.
Artikkel om PCI i siste nummer av NBS. Artikkel forfattet av Selbo, Høgseth og Berg. Fin oppsummering i tabell 1 og siste avsnitt
Det er jo svart på spørsmålet du stille Chilli men legger til denne som vel også er et resultat av rekruteringsproblemene de hadde under ekstention studiet.
CRO , nyansettelse , flere sites , forespørsel sendt for å plukke ut de mest lovende stedene , etc , etc.
Altså , mye synes å være gjordt for å unngå problemer under pivotal studien.
“Strengthening organisation with clinical expertise
PCI Biotech is focused towards initiation of the pivotal study and has further strengthened the
organisation by appointing Karin Staudacher, M.Sc. as Clinical Project Director. Staudacher will a
ssume
operational responsibility for PCI Biotech’s pivotal study. Staudacher brings extensive project
management experience from multinational clinical research projects including Algeta’s Phase III trial
for Xofigo, a product marketed by Bayer and reached
the market in 2013. Most recently, Staudacher
held the position as Director Clinical Development at the biotechnology company Targovax ASA”
Fantastisk interessant og lærerik artikkel om utviklingen av PCI-teknologien du har gravd frem der Dovregubben. Tommel opp for deg!! Pensum for alle PCIB-aksjonærer, eksisterende og kommende.
Dovregubben
Takker for den. Kunnskap om vaar leveringsteknologi, er i ferd med aa vokse seg stor i farma bransjen verden rundt…
Noe som betyr at Vaar PCI leveringsteknologi snart vil annerkjennes av hele farma bransjen. Og da vet alle hva som vil skje;-)) Dette kan skje raskere enn vi tror…
Mange bekker smaa, blir fort til en stor aa…;-))
Det eneste som gjenstår nå er at PF2 søknadene blir godkjent av de forskjellige lands regulatoriskemyndigheter .
Samt skrive kontrakt med de 40 sykehusene de ønsker å kjøre studiet gjennom.
- Extensive feasibility study has provided a solid foundation for the selection of high quality sites with large catchment areas
- Strengthened the clinical organisation by appointing Karin Staudacher, M.Sc. as Clinical Project Director
De sier oxo at de ikke har prioritert oppfølging av sykehusene for exstensionstudiet, pga av at de har fokusert på alt arbeidet rundt oppsettet til PF2 studiet.
PCIB har oxo engasjert en BIG CRO , som vil følge opp alle sykehusene i PF2 studiet med tanke på max rekruttering av pasienter.
Contract Research Organization - PPD
https://www.ppdi.com/
Takk for svar UFO… Og dere andre som også kom på banen…
Etter å ha lest igjennom gårsdagens poster må jeg si jeg er smått sjokkert, men det er vel kanskje å forvente når du ser hvilke personer de kommer i fra.
Agendaen er lett å se og det er veldig greit å gjemme seg bak meninger om at PCIB-tråden er så dårlig og at det ikke finnes kritiske innlegg. Samme visa om og om igjen.
Flere av innleggene med personangrep mot Snøffelen er langt over streken, men så lenge det gjelder PCIB er vel dette greit. Kan tenke meg det henger godt sammen med Snøffelens posting på Nano-tråden, og at ikke alle liker alt han skriver.
Dobbeltmoral er en fin greie og et par av dem som var mest ivrig i går, passer utmerket på den beskrivelsen.
Ellers er jeg forøvrig enig i @Jcp sin argumentasjon om kursen på nåværende tidspunkt.
Har du har investert med tanke på å sitte til godkjenning eller avslag, så burde ikke kursen nå ha altfor mye å si. Det er vel heller en sjanse til å kjøpe flere aksjer om du ønsker det.
kurs under 25 så er det vel bare en ting å si, KJØP:)
Ser at kommentaren min faktisk ble sensurert …
Da får jeg ta til meg at den ikke ble forstått som jeg mente den. Poenget mitt var at den elleville haussingen som var her på forumet tidlig på året i år KUN bidro til en emisjon på et greit nivå ifht selskapets egen valuering, vist av at emisjonen ble til og med en ganske god rabatt.
Emisjon + en hel drøss med miserable aksjonærer som sitter fanget med minus på kontoen…
Seeeeelvfølgelig jobber ikke Snøffelen for PCIB😅
“He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster . . . when you gaze long into the abyss the abyss also gazes into you”
― Friedrich Nietzsche
Roe reka, det kom ikke et eneste personangrep i går. Det ble lagt frem en del momenter som mange her finner det ubehagelig å prate om, men det ser ikke ut til at momentene ble tatt til etteretning.
Og hva angår agenda må du gjerne utdype.
At innlegget ditt ble sensurert viser at forumet har en årvåken og seriøs administrator.
For øvrig er det interessant å hente fram kurskurven for de siste 12 månedene og sammenholde denne med tre hendelser:
Medio desember 2017: Stort oppslag om Myrlids bakgrunn og friske satsing på PCIB
- desember 2017: Svært viktig og lovende børsmelding fra selskapet.
Ultimo februar 2018: Grundig og nøktern analyse fra Arctic Securities.
Fra 2. januar og til og med 23. august lå kursen stort sett i intervallet 45 - 60 kroner. Alt takket være den elleville haussinga fra en journalist, Per Walday og Susanne Stuffers. Ikke verst.
Ha kapital klar dersom der skulle oppstå muligheter for å handle billige PCIB aksjer ETTER at vacc’ns resultater foreligger.
Der vil muligens oppstå et “vakum” i en tidsbegrenset periode etter kunngjøringen.
Noen er jo fornøyd med 10-20% avkastning.
Kan neppe være lang tid igjen nå før selskapet kommer med news , og da…
It’s payback time.
PCIB+Snøffelen=massiv profitt
Dette er den matematiske formelen for en lykkelig slutt.
Rart at enkelte av oss kunne regne oss fram til at 30kr aksjen var en mer enn fair pris allerede i juli/august da… Det var så lett som å se hvor Stuffers hadde blåst opp tallene.
Jeg har ikke en eneste agenda med å si mine meninger om PCIB høyt annet enn at jeg ønsker at TekInvestor skal være et forum hvor man kan hente korrekt kunnskap og ikke meningsløs hauss. Det går for øyeblikket ikke på pcibtråden, her er det hastverk siden aksjen kan stikke i morgen allerede.
Og - det var nok ikke en aktiv moderator som fjernet posten, mer enn et resultat av automoderering etter rapportering fra flere her inne som ikke helt tok poenget.