Og uansett så skal jo varlitinib brukes med gem+cis, så det ene utelukker jo ikke det andre heller.
HER1 og HER2 kan være oppregulert uten at det er mutasjoner involvert. Derfor ser jeg ikke hvorfor noen mutasjonsprofil skal være en del av inklusjonskriteriet. Mulig amplipfiaksjon av HER1 og HER2 som ink.kriterie kunne sikkert gitt bedre respons derimot.
About varlitinib (ASLAN001)
Varlitinib (ASLAN001) is a highly potent, oral, reversible, small molecule pan-HER inhibitor that targets the human epidermal growth factor receptors HER1, HER2 and HER4. These receptors can be mutated or overexpressed in many tumors, which can cause excessive proliferative activity and uncontrolled growth. Therefore, by inhibiting the activation of the HER receptors, varlitinib could inhibit proliferation and control tumor growth. Varlitinib is currently being studied in gastric, biliary tract, breast and colorectal cancers. Varlitinib has been granted orphan drug designation in the United States for gastric cancer and cholangiocarcinoma, a sub-type of biliary tract cancer, and was awarded orphan drug designation for the treatment of biliary tract cancer by the Ministry of Food and Drug Safety in South Korea.
Å kjøre chem sammen med den kombinasjonen krever nok uansett en godkjenning for behandlingen, så sånn sett kan det utelukle hverandre over litt tid.
Tips til de som er litt ekstra glade i å sjekke detaljer
https://poster-submission.com/esmo2018/visitors/carousel
Linken ovenfor er fra ESMO Munchen, med mulighet til å søke på postere.
Jeg valgte søkeord biliary tract
Kom opp en del spennende, inklusiv Nucanas poster.
Ser ut som PD-L1 + chemo er skivebom. FOLFIRINOX ser heller ikke bra ut(ORR 28,6%). Nucana ser bedre ut, men ikke like bra som PCI.
Og mens vi venter på evt. enda bedre resultater fra dobbel behandling…
Interessant poeng du tar opp @Gunnersaurus. PFS er veldig lav på de nevnte sutdiene og også relativt lav på ABC-02. Gem-cis studiet fra Japan er defintivt sammenliknbart og PFS var bare 5,8 mnd her som du skriver.
Jeg spurte Ronny Skuggedal om det eksisterer PFS data på doseeskaleringsstudiet og fikk raskt følgende svar som jeg synes er interessant og avklarende:
> Takk for din interesse for PCI Biotech. Svaret på ditt spørsmål er nei, og årsaken til dette er at fase I studien primært er en safety studie der pasientene følges i 6 måneder for safety avlesning, samt avlesning av tumor-respons data per 3 og 6 måneder. Øvrige resultater som allerede er presentert er innhentet basert på velvilje fra investigatorene. PFS dataene er ikke endelige per Q3 2018 og endelige data vil bli forsøkt innhentet på et senere tidspunkt ifbm publikasjon av studien.
PCIB er i sluttspillet hvor det ser ut som det vil gaa like bra som det gikk med Magnus Carlsen. 3-0
Får håpe du blir rik da, John Olve
Akkurat her er jeg helt på linje med JOJ:
Kunnskap og evnen til å tenke selv og ta egne avgjørelser er avgjørende hvis man skal tjene store penger på norsk biotek.
Og det at sektoren er underdekket av analytikere og meglere åpner opp for en kjempemulighet til å være i forkant av markedet.
Det som er merkelig er at vi blir mere positive nå som aksjen stiger… Men saken er den at mislykkes pcib med Alt er vi i null.
Lykkes de på ett onråde er vi himmelhøyt.
Lykkes alle 3.
blir det helt hinsides prising…
slik det ser ut Nå, så er dagens prising en stor vits!!!
og jeg selger ikke under ATH… som kan komme innen året er omme!!
hva er det som gjør at noen selger på disse nivåene??
Hvem de er vet jeg ikke. Men jeg takker så meget.
Fikk påfyll med 1500 stk til en billig penge
Litt amatør her, men hva står ATH for?
26-27 gikk fort, måtte resten kommer etter selv om eg var ikke helt ferdig selv.
All time high.
20% opp fra bunnen nå. Det begynner å lindre litt for oss som har vært med på fallet. Og ser strålende ut for de som gikk inn på bunn.
er bare så rart hvor lite rasjonelle vi blir når kursen synker. for deretter å selge når den går noen kr opp…
pcib har ALDRI vært mere verdifullt enn Nå!!
Men markedet klarer å få noen til å tvile…
har fulgt pcib nesten siden start.
og sitter trygt på topp 50 lista…
At de vil lykkes på en eller annen måte, er jeg ikke i tvil om…
slik som Nå, kursen går opp 1kr noen fristes til å selge, men i realiteten er det å regne som et Ran!!
Det er like før takeoff her nå. Turde ikke vente lengre med påfyllet.
Innen en mnd bør vi sitte med ganske mye mer info. Forhåpentligvis av den gode sorten.
Tror mye av grunnen til den lave prisingen skyldes at det er vanskelig å tiltrekke seg nye investorer pga komplexiteten i teknologien.
Har selv gjort forsøk på å få noen venner til å investere. Har bare delvis lykkes.
Å forklare f.eks FimaVacc er en vanskelig øvelse.
Kanskje litt off-topic, men hørte på podcast om Ultimovacs og de skal hente penger for en registreringsstudie de også. De skal hente 700 millioner! Setter jo PCIBs emisjon i et interessant perspektiv. Tror jeg ikke jeg tegner meg i den emisjonen. Tror det kan bli litt stygt for Ultimovacs-aksjonærene når de møter børsens harde realiteter. De vil jo komme på børs med en market cap på kanskje 2 mrd. Og børsklimaet er jo ikke det beste for tiden. Men lykke til skal de ha.