Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Noen som vet noe mer om den doktoravhandlingen som nylig ble holdt om PCI behandling for en litt mer sjelden type beinkreft?

Leste at det ble konkludert med positive resultater(?)

Takker!

2 Likes

Jeg fant!

Denne var det:

https://www.duo.uio.no/handle/10852/65269?show=full

4 Likes
3 Likes

Bikker vi ”30“ ila uken…?

1 Like

Uten at jeg har sjekket det nærmere har AstraZenica sent i november feilet i fase 3 immunoterapi. Skal se at de som Bavarian innser at de trenger hjelp fra Pcib.

5 Likes

https://medcitynews.com/2018/11/astrazeneca-lung-cancer-immunotherapy-trial-fails-dealing-blow-to-company

5 Likes

Får vi en positiv fimaVACC melding, så bikker vi 30, 40 og kanskje 50?

Har forresten sendt inn spørsmål til neste Radium-episode. Oppfordrer flere til å gjøre det.

Lothian

2 Likes

Det er ikke bare det at det er 250 vaksiner i utvikling. Men det er en veldig konkurranse på immuneterapi og det gjelder å ha de beste resultatene.

3 Likes

Det som skjer hos ‘‘nabo’’ er viktig å få med seg!

2 Likes

Hva er det som skjer med biotech i dag. Ned over hele fjøla, selv Bergen Bio som la frem litt bedre resultater enn forventet, og USA har vel ikke åpnet ennå. Skal alle selskapene straffes for at Nano legger frem en litt telfeldig nedgang i median overlevelse?

2 Likes

Viser bare hvor mye som må til for å imponere et meget kresent marked.

Det ser ut til at dette kommer overraskende på eksisterende aksjonærer, inkludert Jonas Einarsson, Per og Ronny (PCIB).

Så får vi se om PCIB klarer å imponere med sin neste nyhet…,

Lothian

1 Like

30-100 ganger mer forsterkning på mus. Tidlig og sterk respons på mennesker. Nå venter vi bare på om det er den riktige responsen.

Blir utrolig spennende å se hva Mr Burg kommer fram til. Dette kan bli en verdenssensasjon som i dag verdsettes til 80 millioner.

4 Likes

Vet ikke om jeg syns “kresne” er rette betegnelsen på disse som har solgt noen små poster i dag. Men henger sammen med andre tilbud gjør det vel, som nok en gang at “oljefesten fortsetter”. Også dette på forsiden hos Hegnar i dag: Et segment som drar spesielt nytte av helgens avtale om 90 dagers hvile i handelskrigen, er shipping.

Kulan med det preiket om verdensensasjon da! Høres bare useriøst ut :stuck_out_tongue:

5 Likes

Jeg tror samarbeidet Ultimovacs/PCIB kan bli det som løser den såkalte “kreftgåten”!

Ultimovacs sin universelle vaksine sammen PCIB sin revolusjonerende transportteknologi blir etter mine vurdringer dynamitt innen kreftbehandling!

Og det ligger kun 3-4 år frem i tid. Og det er fantastisk nok norske selskaper, med den betydningen det vil få for norsk biotek generelt sett!

4 Likes

Tar den. Men med verdenssensasjon mener jeg ikke en kur for kreft. Bare at vaksinene blir så gode at de fører til bedre resultater enn dagens behandling.

Og det er først når de alene eller sammen med et annet selskap som har en vaksine viser slike resultater at vi kan snakke om en “sensasjon” Langt fram, men får vi gode skussmål fra Mr Burg tror jeg 80 mill for den teknologien er klar for en reprising.

4 Likes

Verdien av alle salgssordre er bare drøye 600 000… Kan kanpt huske å ha sett så tynn salgsside i PCIB på lenge, iallfall på slutten av dagen. Tidlig på dagen er den ofte tynn.

2018-12-03_14-58-49

4 Likes

Tynn suppe på begge sider egentlig.

Det stemmer. Uvanlig liten interesse, men en tynn salgsside er mer uvanlig enn tynn kjøperside. Sjekk kjøp/salg på aksjer på oslobørs generelt så vil jeg tro du finner at 2/3 har mer på salg enn kjøp.

2 Likes

Ofte veldig stort salspress om mandagen. Kanskje noe som ikke ønsker å være synlige på tirsdagens oppdaterte topp50?

1 Like