Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Tirsdagens oppdatering er basert på aksjer på konto ved børsslutt onsdagen uka før, altså på VPS-konto sist på fredag.

2 Likes

Merkelig, noen rapporterte innlegget mitt over slik at det ble slettet. Jeg skrev vel noe slikt som at de kreftvaksine og immunterapi produsenter faar ikke sine medisiner til aa fungere uten vaar hjelp, slik at presenterer PCIB gode resultater vil det sende PCIB kursen til himmels.

Vet ikke hvorfor dette skulle vaere saa galt at det ble slettet, eller hvem som irriterte seg over ett positivt innlegg, men slik er verden i dag. Internett politiet gjoer som de vil, og trenger ikke aa svare for seg;-((

Det eneste aarsaken jeg kan tenke meg er at det er sant, og at noen tror jeg sitter paa innside informasjon;-))

3 Likes

Innleggene dine blir rapportert og slettet fordi mange ser på deg som direkte useriøs. Ro ned bruken av superlativer, så kanskje det ordner seg.

7 Likes

InVivo

Det er ingen som har noe med at jeg bruker superlativer. Vi har ytringsfrihet i dette landet. Ingen har rett til aa kneble denne.

Og hva jeg skrev er ett faktum. Det skrives spaltemeter opp og ned i biotec fagpressen om at kreftvaksine og immunterapi produsenter feiler i sine forsoek fordi de har problemer med aa faa sine medisiner til aa virke pga. av leveringsproblematikk. . Slik at hvis vaar leveringsteknologi viser gode resultater, saa trenger de vaar hjelp for aa faa sine medisiner til aa fungere. Noe som kan sende PCIB kursen til himmels.

Slik at hva jeg skrev, er like serioest som noe annet som skrives paa denne traaden. Presenterer PCIB gode resultater, er det meget gode sjanser for at hva jeg skriver vil skje. Dette er selve hovedpoenget med alt PCIB driver med!

Det maa vaere noen som har solgt sine aksjer og ikke liker positive innlegg som klager. Det har jeg gjort ogsaa, saa faar vi se hva som skjer.

6 Likes

Om de overholder guidingen sin kan det ikke være mange børsdagene igjen til Fimavacc data kommer ut. Ledelsen guidet jo sist Q, så regner med de har kontroll?

Ellers blir oppstart pivotal meget bra. Tidlig 2019, noen som vet mer spesifikt hva de legger i det? Tidlig for meg er absolutt senest i slutten av H1, men umiddelbart tenker jeg Q1/beg Q2.

360 mill på bok, mcap på milliarden, få konkurrenter, forholdsvis lavt antall aksjer, og om ikke mange mnd i gang med registreringsstudie er tiltalende. Få pasienter, men tydeligvis godt nok for FDA og EMA til å si go for en pivotal studie.

3 Likes

Tolker det dithen at tidlig i 2019, ikke kan vaere saerlig senere enn feburar.

2 Likes

Blir overrasket om FPD drøyer lengre enn februar, egentlig om den ikke kommer i Januar fordi det er mange sykehus som skal inkluderes og noen av de må jo snart nærme seg klar/godkjent, så da er vi vel egentlig bare avhengig at de får inn en pasient.

Sitter og funderer over hva PCIB holder med paa om dagen. Er de i avtale samtaler med vaar topp 10 BP fimanc partner? Er de i samtaler med IGGk partner i Vesten eller Asia, eller begge deler? Har de allerede 100% informasjon om hva resultatet fra fimaVacc studiet er, og derfor oensker og publisere det i ett kjent tidsskrift slik at hele verden faar med seg resultatet, istedenfor og kun sende oss en boersmelding? Hvor langt unna er de andre fimaNac partnerne kommet i forhold til aa evaluere overgang til klinisk testing? Blir det utsettelser. Vil PCIB teste flere fimaVacc pasienter med utvidet eller kortere belysningstid.?

Og er det mulig vi kan motta negative svar paa alle disse omraadene? Etter hva PCIB har sagt, og hvordan enkelte paa traaden har tolket deres oppfoersel paa Q presentasjonene, skulle man ikke tro det.

Og hvor langt har BP’s interesse for PCIb’s leveringsteknologi kommet. Har noen av de allerede kontaktet PCIB og er i samtaler om samarbeid.? Eller har de PCIB paa radaren og venter paa resultater foer de tar dette steget?

5 Likes

Det var mange spørsmål i samme innlegget… Jeg kan bidra på ett av de.

Ja, det er meget mulig. Stuffers har vel LOA på 51% for FimaChem.

FimaVacc er guidet i løpet av året.

Sjoerd van der
Burg skal ha en presentasjon på Esmo. Noen som har noen kommentarer til om det kan ha sammenheng med FimaVacc?

Det ble vel spurt på Q3 om PCI skulle ha presentasjon på ESMO og det ble avkreftet, men jeg tror ikke det ble spurt om Leiden universitet skulle presentere. Bare spekulasjon fra min side, men spennende å se at de er viktige på immunterapi.

Edit: Det er en poster presentasjon og ser ikke ut til å ha sammenheng med FimaVacc.

8 Likes

FimaVacc er guidet i løpet av året.

Oppfattet dette mere som en lovnad enn guiding jeg.

Jeg regner med de har 110% fokus på å klargjøre/innsende nødvendig dokumentasjon til de respektive land/sykehus. Dette er en tidkrevende prosess, og det er ikke slik at alle land/sykehus godtar på samme tidspunkt, men det er en dynamisk prosess. Se på Nano som et eksempel som har gjennomgått dette til sin pivotale studie. I tillegg som nevnt Fimavacc som skal leveres som guidet innen få uker.

Ok.

Du tenker da at en lovnad er mer tungtveiende enn en guiding?

Safety avlesning på extension er også guidet innen nyttår.

Hvis vi tolker dette som før jul ettersom det bare er 2 børsdager i romjula har vi 7% sjanse for at melding(er) foreligger i morgen. Er vel få selskaper som har såpass fyldig triggerliste nå i julemåneden.

4 Likes

FimaNac samarbeidet med topp 10 BP, går det ut nå i 2018, slik at den må evt forlenges? Noen som vet hvor lenge det samarbeidet har pågått?
Mener å huske at det har blitt forlenget med 6 mnd tidligere.

Går ut nå i 2018, med forhåpentligvis forlengelse el. noe annet…

2 Likes

http://pcibiotech.no/extension-of-preclinical-research-collaboration-agreement-with-a-top-10-large-pharma-company-3/

ut Dec.18

Vel, jeg kan det :wink:

Ytringsfrihet omhandler retten til å ytre seg og til å gi eller motta opplysninger (informasjonsfrihet), uansett hva slags medium man benytter, og uten innblanding fra myndighetene.

15 Likes

Merci @anon44025098. Testet teknologien preklinisk i over 3 år da. De ville vell neppe brukt så lang tid på det om de ikke så noen synergier, men har vi fått noen indikasjoner fra ledelsen på fortsettelsen her på Q? Ting tar tid i bransjen, men en skulle tro at klinisk ikke skulle være så altfor langt unna dersom samarbeidende gir oppløftende prekliniske resultater?

2 Likes

Topp50 anyone?

Takker!

1 Like